Hankkiudutaan yhdessä turhasta tavarasta eroon!

Aloitin äitiysvaatteista. Muutamia vaatteita päätyi tekstiilikierrätys-pussiinkin (semmoisia pikkuvikoja, että itse olisi voinut vielä käyttää, mutta joista tietää ettei ne mene edes postien hinnalla kaupaksi). Vintediin laitoin parit vaatepaketit ja esim imetysrintsikat paketteina. Muutama kassin päällä ollut mekko oli vähän pölyssä, ne lähti vielä pyykkiin ennen myyntikuvia.

Hienosti pääsit alkuun @litranmitta 👍 Vaikka ikävää, kun ei niille enää olekaan käyttöä.

Meillä karsiminen on melkein tyssännyt lasten kesäloman myötä. Kokoajan (olevinaan) niin paljon tekemistä ja lapset kaipaa huomiota. Kuopuksen kanssa sentään saatiin hiljattain vähän katsottua hänen leluja ja kirjoja. Kirjoista luopui monista, jotka hänelle jo liian pienten kirjoja. Ne tosin siirtyi vielä kaappiin jemmaan. Voisi ainakin siisteimpiä koittaa myydä eteenpäin. Ainakin ihan pienten kirjat on tehneet hyvin kauppansa kirpparilla. Leluista ei luopunut mistään, mutta joitain roskia sain napsittua niiden joukosta roskiin. Kuopuksella on vähän rasittava tapa kerätä roskia aarteikseen (siis saattaa napata vaikka tyhjän pakkauksen, karkkipaperin tai wc-paperin hylsyn jemmaan) ja rikkinäisistäkään leluista tai niiden osista ei halua luopua.

Meille ei nyt vissiin sitten yritetäkään kolmosta (💔🥺) alle 3-v ikäerolle, joten vois varmaan hankkiutua vaatteista eroon. Jaksaiskohan ottaa kirpparipöydän vai yrittäiskö vain vintedöidä.
Vintedissä on käynyt kauppa lastenvaatteista tosi hyvin. Laitoin meidän vauvan 56-senttiset myyntiin ja myymättä on enää kaksi juttua, joista toinen on sellainen, että halvemmalla varmasti menisi, mutta oon hinnoitellut siihen hieman tunnearvoa. 😂 Mutta oikeasti kyllä kannatan (lastenvaate)kirppistä, kun ostajana ois tietty kivempi sieltä ostaa kuin Vintedistä. 🤭

Vintedissä on käynyt kauppa lastenvaatteista tosi hyvin. Laitoin meidän vauvan 56-senttiset myyntiin ja myymättä on enää kaksi juttua, joista toinen on sellainen, että halvemmalla varmasti menisi, mutta oon hinnoitellut siihen hieman tunnearvoa. 😂 Mutta oikeasti kyllä kannatan (lastenvaate)kirppistä, kun ostajana ois tietty kivempi sieltä ostaa kuin Vintedistä. 🤭
Mä kerkesin sinne nyt ekat vaatepaketit laittaa, mut ne nyt ei ainakaan vielä lähteny algoritmissä lentoon (ei oo siis tullut katseluita oikein, vaikka on tekstit ja kuvat kohillaan 😅) Tuntuu olevan aina vähän tuurissaan, mikä nousee katseluihin ja mikä ei. Ja joskus jotkut vaatteet saa miljoona tallennusta muttei kukaan osta, et ei sekään takaa 😂

Takaisin