Meillä on isoimmat oikeestaan jo hankittu. Vaunut löyty käytettynä, pinnis ostettiin uutena ikeasta, turvakaukalon osti mun vanhemmat uutena. Eli oikeestaan isoimmista ei oo enää mitään hommattavaa.
Vaunut meille tuli nyt sitten oran jovi airit, pitkään pähkäilin ja pyörittelin, että mitkä sitä nyt sitten ottais ja tulin siihen tulokseen että emmaljungissa maksaa pelkästään jo merkki niin paljon, että en laita rahaa turhaan niihin, koska voi olla ettei niitä sit kovinkaan kauaa kuitenkaan tule käytettyä, who knows, sen näkee sitten. Ja muutenkin ajattelin, että kyllähän sitä tietoa saa ja kokemuksia muilta, mutta kyllä sen todellisen tuntuman saa vasta sitten kun niitä sen pienen nyytin kanssa käyttää. Noi on tosi hyväkuntoiset, laadukkaiksi kehuttu ja löyty meille tarpeelliset toiminnot ja ovat myös helpot käyttää ja oikeesti miellyttivät mun silmää niin sillä ne nyt sitten valitsin.
Lakanoita ollaan saatu jonkin verran, samoin vaatteita ja vauvan leluja. Oon myös ostanu vaatteita ite sekä uutena että kirpparilta. Minusta on ihanaa hössöttää ja kaupoissa hypistellä vaatteita, toki ekologisuutta ajatellen hankin, mutta en ala liikaa sitäkään miettimään. Tämä on meidän ensimmäinen lapsi ja meillä on lupa sen kanssa hössöttää. Toki käytettyä, hyväkuntoista otetaan vastaan ja myös ostetaan, kuten ollaan jo ostettu, mutta kyllä meidän muru ansaitsee myös uutta, eikä kaikkea muilla jo käytettyä.
Niin ja tuttipulloja saatiin kans yks kassillinen, saas nyt sit nähä millasia sitä tulee käytettyä.
Hoitopöytää en meinaa hommata tässä vaiheessa, koska epäilen sen olevan täysin turha kapistus meillä. Kovapohjaisen hoitotason ostan, joka voi sit olla missä vain ja sitä helppo siirrellä.
Turvakaukalon tosiaan halusin uutena, koska käytetystä ei ikinä voi tietää. Ellei se sit ole joltain läheiseltä, jonka sanaan voi luottaa että sitä ei ole kolaroitu eikä muuten kolhittu. Lisäks halusin sen jalustallisen, koska uskon että muksun kans tullaan paljon autoilemaan ja itseni tuntien en jaksa niiden vöiden kans joka kerta pelata.
Minusta on vaan niin ihanaa kun meistä tulee perhe muutaman kuukauden päästä, haluan elää sen täysillä, liittyipä siihen sitten uudet tai käytetyt tavarat tai ylpeästi maha pystyssä kulkeminen