Hankintoja

Anjuska, tuosta kehdosta tulee varmasti aivan ihana.
 
Mut täytyyhän kuopuksenkin saada jotain uutta! Meiän reppana esikoinenkin kulkee pitkälti muitten vanhoissa vaatteissa...
 
Mä oon valtaosan vaatteista ostanut nettikirppiksiltä ja saanu tutuilta käytettyjä. Silti ne on meidän muksuille "uusia".
 
Hankin eilen yhdistelmävaunut käytettynä tutulta. Emmaljungat. Mukaan tuli lämpöpussi, hoitolaukku ja adapteri turvakaukalolle. Jee. Olen niin tyytyväinen. Olen ajatellut niin että jos jotain voi hankkia nyt niin saa hankkia. Jos vadtaan tulisi vastoinkäymisiä niin ostetut tuotteet ovat valmiina seuraavaan kertaan
 
Kivan näköiset, eikä oo kyllä hinnalla ainakaan pilattu! Miks hän hävitti noin vähä käytetyt vaunut noin halvalla( sun etuhan se on :) )
 
Vau! Ei todellakaan hinnalla pilattu :)

Mä en oikein tiiä mitä tehdä vaunujen suhteen. Esikoisella nyt Emmaljungan Scooterit, vuosi sitten hankitut. Aiemmin oli City Crossit vaunukopalla, mutta myin ne tutulle, joka himoitsi valkoisia vaunuja. Sillon ajattelin että ei meillä enää kärryjä tarvita. Noh, sepä vähän meni pieleen ja helpompi oli sitten käydä ostamassa siihen hetkeen sopivin vaihtoehto. Noissa Scootereissa ei saa selkänojaa täysin vaakatasoon ja siksi ne onkin suunnattu 6kk-> lapselle. Ostaako nyt siis tulevalle vaunut tämän puolen vuoden takia vai mitä.. :facepalm:
 
Ootpas Piilo89 saanu tosissaan halvalla tosi hyvät vaunut! :)
Mie oon tekemässä kans tuommosta toukkapussia mitä Huli on tehny :)
 
Aivan ihania hankintoja ootte jo tehneet! :)
Mä oon ollu tosi varovainen tän raskauden suhteen ja ollaan ajateltu että tehdään ensimmäiset hankinnat vasta rakenneultran jälkeen. Kaksi viikkoa vielä tarvii odotella. Tosin eilen kyllä ostin ihan ensimmäisen vaatteen :) kun en vaan voinu estää itteäni :D
 
Noi ois mullakin haaveissa :) hinta vaan on niin suolainen :/

Me ostettiin kahdessa osassa, ensin runko, kun sen valmistus lopetettiin niin täytyi käydä hakee se ja saatiinkin siitä vähän alennusta juurikin sen takia, että se oli vanhaa mallia. Nyt sit haettiin koppa ja ratasosa, niin ei tullut kerralla niin hirveetä summaa maksettavaksi :) Tosin samalla lähti turvakaukalo tilaukseen, joten tuli sit kuitenki hintaa vähän enemmän sille reissulle :D
 
Muokattu viimeksi:
En oo ikinä osannu neuloo villasukkia, varmaan 15 vuotta kun oon viimeks yrittäny ees neuloo sukkia, niin nyt ne onnistu, jee:)
Kuvassa vauvalle sukat( samaa sarjaa myös pipo ja tumput) sekä 2v isosiskolle valmistumassa sukat :)
 

Liitteet

  • 14724515491531216267147.jpg
    14724515491531216267147.jpg
    145.9 KB · Katsottu: 65
  • 1472451597930-1860207986.jpg
    1472451597930-1860207986.jpg
    156 KB · Katsottu: 60
Haettiin tänään kotiin tämmöinen... Nettikirpparilta löysin mielestäni hyvään hintaan 240e. On emmaljungat yhdistelmät kopalla ja ratasosalla+mukaan kaikki suojat ja hoitolaukku.. Oli todella hyvässä kunnossa kankaat ja runko..
Taitaa olla samat mitkä saan "perinnöksi" sisarelta. :D
Tutulta näyttää mutta vannomaan en lähde. :) tainnut olla 3 lla vauvelilla ennen minua.
 
Oon saanut ystäviltä vaatteita. Yhden bodyn olen ostanut kun siinä luki i :Heartred Mama. Me ollaan siitä asti kun saatiin kissanpentu, kutsuttu toisiamme mamaksi ja papaksi. Rakenne ultran jälkeen vasta alan tekemään hankintoja kunnolla.
 
Laittaisin kuvan, mutta en osaa muokata nuita kuvan tietoja niin että ei olisi liian iso tiedosto :Dd Mutta tänään kävin vähä kirppari ostoksillaaa :happy: mukaan tarttu kyl hurja määrä vaatteita pienelle koossa 50 - 64 cm. Kuudet housut, kaksi pipoa, kaksi haalaria, kolme paitaa, kuusi bodya ja kuus potkupukua/yökkäriä :rolleyes:
 
Äippä tuli loppuviikoks visiitille ja toi tullessaan kolme pakettia vaippoja, neljä pakettia puhdistusliinoja, leluja, tutteja ja tuttipulloja, itse kutomat villapöksyt ja Oma pätkis-villapuvun sekä hirmusen kasan vaatetta. Ikean iso kassi täynnä! Mahtaa mamma olla pikkusen innoissaan toukasta....:eek::grin Ihan ei uskois, että 9. lapsenlapsi tulossa, mut se onkin oman iltatähden eka oma lapsi. :hilarious: Mä olen neljästä lapsesta ainoa tytär ja ikäeroa isoveljiin 7-10v......pilalle lellitty prinsessa! :wacky::shy:
 
Takaisin
Top