Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minäpä teen vaikka ihan oman aloituksen listasta :) Lisäilköön kaikki siihen aina mieleen tulevia, niin muokkaan ekaan viestiin sitten :)Oon lukenu jo jonku aikaa näitä teiän hankintoja ja pää vaan mene enemmän sekasin niin oisko mahollista, että joku ihana ihminen vois tehä semmosen listan mitä oikeesti tarvis tammikuun vauvalle? Siis ihan semmosen listan että minäki ymmärtäisin? Meillä on vasta vaatteita hankittuna ihan vaan muutamia kappaleita ja sitteri tuli kaverilta lainaan. Vaatteita luultavasti tulee vielä lisääki, varsinki jos tämä pieni on poika.
Jollaki palstalla olen nähny semmosen listan mihin oli kaikki tarpeellinen laitettu ylös, mutta ois kätevää jos se löytyis täältä "omalta sivulta"
Osalle hyvinkin tarpeellinen tavara voi olla toiselle tarpeeton ja päinvastoin.Oon lukenu jo jonku aikaa näitä teiän hankintoja ja pää vaan mene enemmän sekasin niin oisko mahollista, että joku ihana ihminen vois tehä semmosen listan mitä oikeesti tarvis tammikuun vauvalle? Siis ihan semmosen listan että minäki ymmärtäisin? Meillä on vasta vaatteita hankittuna ihan vaan muutamia kappaleita ja sitteri tuli kaverilta lainaan. Vaatteita luultavasti tulee vielä lisääki, varsinki jos tämä pieni on poika.
Jollaki palstalla olen nähny semmosen listan mihin oli kaikki tarpeellinen laitettu ylös, mutta ois kätevää jos se löytyis täältä "omalta sivulta"