Hankintoja

Meillä oli myös tuo kaukalo+vaunu yhdistelmä ja oli kyllä todella toimiva kauppareissuilla! Mutta niinhän se menee että yks tykkää äitistä ja toinen tyttärestä :D
 
Mä en oo vielä tehny mitää hankintoja, mutta tuleva kummitäti oli kirppiksellä pistäny rahaa palamaan ja ostanu jo kauppakassillisen vaatetta pikkuselle.....:rolleyes: Mä mietin vaan vaunuja ja kaukaloa.:grin
 
Kun talvi on jo melkin ovella, niin oon miettiny tota toppapussi asiaa.. :D ja en nyt tiedä kumpi ois parempi. Kaukaloon lämpöpussi + toppahaalari vai sellanen pussimallinen toppahaalari (siis missä on hihat mutta jalat pussissa ja se kolo et saa vyön). Onko jollain kokemuksia et mikä ois paras? :) Jos tästä nyt sai mitään selvää :D
 
Meil on esikoisen ajalta kaikki tallessa, onneksi :D lämpöpussi kaukaloon pitää ostaa, se oli viimeks kaverilta lainassa. Sitteriä mietin että hommataanko ollenkaan, esikoisen ajoilta myytiin pois ku hän ei siitä viihtyny ikinä. Manducan saan varmasti kaverilta lainaan. Ja ehdottomasti toinen tripptrappi pitäs ostaa, meil ois siihen se kaukalo missä esikoinen sitte taas viihtyikin. Jos tyttö sattuis tulemaan nii sitten menis varmaan kaikki rahat niihin vaatteisiin :shy:
 
Me aiotaan ostaa kaukaloon lämpöpussi, vaikka jo joskus viime vuonna tilattiin Reiman toppapuku (oli niin hyvässä alessa, että pakko oli :D) jonka saa myös pussiksi normi haalarin sijasta jos haluaa :) kaukalossa varmasti parempi se siihen ostettu pussi ja vaunuissa sitten se toppapuku muiden lämmikkeiden kanssa :D
 
Me aiotaan ostaa kaukaloon lämpöpussi, vaikka jo joskus viime vuonna tilattiin Reiman toppapuku (oli niin hyvässä alessa, että pakko oli :D) jonka saa myös pussiksi normi haalarin sijasta jos haluaa :) kaukalossa varmasti parempi se siihen ostettu pussi ja vaunuissa sitten se toppapuku muiden lämmikkeiden kanssa :D

No näin mä mietin myös. Ja paremmin saa pussissa vyöt kiinni. Taidan päätyä samaan ratkaisuun :D sit kun vaan keksis et minkä merkkinen lämpöpussi ja kuinka paksu sen täytyy olla :D
 
Meillä on kaukalopussi (fleece), jota tosin en käyttäny kertaakaan kaukalossa, mut syksyllä rattaissa :grin Sit löytyy pussimallinen toppapuku koossa 56 ja vaunuihin/rattaisiin mulla on petite cherien toppapussukka (ihana!!! Oli tosi kovassa käytössä viime talvena). Luulis noilla pärjäävän :rolleyes:
 
Mä tykkäsin enemmän kaukalopussista. Meillä on Wallaboo, olisin halunnut Eisbärchenin, mutta wallaboo on pinkki, ja kaikki luuli aluksi nelosta pojaksi. Ei enää pinkin pussin kanssa :grin. Löytyy myös Newbien pussimallinen haalari, tai siis sellanen, että jalkaosa on pussi jossa reikä kaukalon haaraosalle ja sitten hihat. En tykänny käyttää, ihan samalla tavalla piti pelata vöiden kanssa kun tavallisessa haalarissa ja pukea erikseen se haalarisysteemi päälle. Vaunuihin meillä on Eisbärchen, ja on kyllä lämmin ja hyvä! Ja reilun kokoinen, tuo melkein 2v mahtui helposti pussiin koko talven :)
 
Me meinaan ostaa kaukaloon se lämpöpussi myös. Mitäs merkkiä te joilla on niin suosittelisitte? :cool:
 
Toi Wallaboo on muuten tosi hyvä ja lämmin, mutta kovin avonainen ylhäältä. Eisbärchenissä on kiristysnarut, wallaboossa vain muutama neppari.
 
1257510169.jpg

Meillä on tää eisbärchen (käytettynä ostin, ei ehkä mieleisin väri)
324937.jpg

Ja toppapussina tää, huippu!

edit. tulipa hillittömän kokoset kuvat kun netistä suoraan linkkasin, sori :rolleyes:
 
Minä oon ihastellu noita petite cherien pusseja! Aivan ihania kuoseja van aika suolasia hintoja. Jos sitä syksymmällä investoisi :)
 
Minä oon ihastellu noita petite cherien pusseja! Aivan ihania kuoseja van aika suolasia hintoja. Jos sitä syksymmällä investoisi :)
Kannattaa hyödyntää alet/mahdolliset alennuskoodit. En ois minäkää normaalihintasena raaskinut :)
 
Meillä tulossa toinen ja auton vaihdon kautta meilläkin mies on tähän odotukseen lähtenyt :D
 
Mä en tiedä, milloin uskaltaisin alkaa ajatteleen edes tavaroiden hankkimista :D
 
[QUOTE="Hirmu, post: 1962684, member: 96375]

Minä oon aina ollut talvella ison mahan kanssa, mutta kertaakaan en ole mammatakkia ostanut. Nyt kyllä ostan, viimeinen raskaus niin en aio kulkea ryysyissä! :D[/QUOTE]

Mulla tää sama pätee nyt ihan kaikkeen hankittavaan kun kaikki pitää ostaa anyway kun kuopus on meillä jo 4v..
 
Ensimmäinen hankinta oli noin kuukausi ennen plussaa uusi auto. Volvo v70 molempien unelma ja rakkaus. Autoharrastajina tarkkaan valittu. Lievitti pahimpaa vauvakuumetta ja nyt tulossa takapenkin käyttäjä rv 4+5


Mun lempiauto!
 
Takaisin
Top