Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nii ja tosiaan ku viimeeks kuulu helposti 9+6.. Niin ne vaa vaihtelee :D

Sain kaverilta lainaksi ja ekan kerran kun kokeilin niin en saanut millään kuulumaan muutakuin oman pulssini. Koko keho ihan hirveässä stressitilassa, vaikka kaveri koitti rauhoitella että se on vaikea löytää ja kyllä se vauva siellä elää.
Seuraavana aamuna kokeilin ajan kanssa uudestaan ja löysin kuin löysinkin nuo äänet, tais olla rv 11+0 (?). Sen jälkeen olen löytänyt helpommin kun on oppinut sen kikan et pitää käännellä doppleria eri kulmissa ja painaa kunnolla ja tosiaan kun se vaavi siellä kääntyilee ja vääntyilee niin ei niitä ääniä siltikään aina meinaa löytää. :)

Siinä viikin prisman vieressä, heti parkkihallin ovia vastapäätä, siinä kerrostalo rakennuksessa kampaamo justun vieressä!ImageUploadedByVau Foorumi1456838897.218094.jpg
Nimeltää Fall in green siis :)! Oli ihanasti koko järjestyksessä ja tosi siististi laitettu. Ja edullisia ;) mun saalis maksoi kokonaiset 6€!

Viikissä oli joskus yks lastentarvike kirppis siinä kirkon vieressä kerrostalon alakerrassa, sielt teki kans ihania löytöjä, mutta se lopetti hirmu pian toiminnan. Vissiin porukkaei sinne oikein löytänyt. Oli siis siinä agronominkadulla

Onko pk-seutulaisilla muita hyviä kirppisvinkkejä vauvan vaatteiden bongailuun? :)

Ipanainen on kyllä hyvä, kun siellä on laatutavaraa, varsinkin hyviä kestovaippoja oon löytäny. Velmu-kirppiksellä Malmilla oon käyny pari kertaa ja sieltä jotain löytänytkin. Vekarakirppis Kumpulassa mua jotenkin ahdistaa, en tiiä mikä siinä on, mutta monet kehuu. Nella ja Nuttu on jossain Espoossa ehkä Olarissa (?) ja sieltä oon tehny elämäni parhaat kirppislöydöt eli ison läjän ruskovillan ja manymonthsin villakamoja! Mutta oli siellä paljon hyviä vaatteitakin, oon käyny vaan kerran.

Mä kävin kans tossa Viikin kirppiksellä yksi päivä. Paljon oli vauvanvaatteita, mutta en uskaltanut vielä ostaa kuin esikoiselle. Nella ja Nuttu on kokonsa ja tarjontansa puolesta mun mielestä paras, mutta se on vähän kaukana eikä siellä tule useasti käytyä. Malmin Velmusta en lähde ikinä tyhjin käsin. Vekara on mun mielestä ylihintainen ja aina kauhea tungos, kun olen käynyt.

Mulla on suunnitelmissa mennä tänään tuonne viikin uudelle piipahtamaan ja Espooseen :D odottelen vaan et kello tulis niin paljon et voitas hakea esikoinen kerhosta :)
Sillon kun Piilo oli viel olemassa niin se oli kans ihan loistava kirppis ja mä oon tehnyt sieltä ihan mielettömiä löytöjä, harmi vaan ettei sitäkään enää ole. Myös Nummelassa oli joskus tosi kiva lastenkirppis olikohan se tenavataminen, en ole aikoihin siellä käynyt tai en tiedä onko sitä enää olemassakaan, mut sielt teki kans hyviä löytöjä :)

ja huomenna meen käymään Tuusulassa murulassa, koska tänään ei vaan jaksanut enää lähteä sinnekin

Mä löysin tänään pitkästä aikaa sykkeet! Oli niin selkeät tällä kertaa ja tuli itselle niin turvallinen olo kun 12 viikon rajapyykki on nyt ylitetty. Huomista paniikkia odotellessa :D

Takaisin