Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
12046719_10153524477726893_3612014495527916477_n.jpg

Mä oon jonku verran tehny aikuisten koossa conssi villasukkia :) Nää pinkit meni kaverille 30v lahjaks ja jokereiden väriset meni jouluhajaks esikoisen kummisedälle.
12523104_10153730493456893_4963478225189033768_n.jpg

Minä tänään hain lankakaupasta vähän lankoja sekä ohjeet virkattuihin converse-tossuihin ja villatakkiin :) Saa nähdä mitä nuista vielä syntyy, kutomis- ja virkkaus-ohjeet on melkoista siansaksaa.
Mä oon virkannut noita tossuja vaikka hur mycket, laita viestiä jos ei onnistu niin voin auttaa x)

Sä näköjään odecca osaat :) noissa on niin kova homma että pikkusen jäänyt mulla loppuyhdistely tekemättä kun en jaksa ja se on niin tylsää :D

W.A.U. :D joo jäi vähän kalpeemmaks noi mun tennarit nuiden rinnalla :) virkkaaminen ei oo oikeen se mun leipälaji, normi villasukkia osaan taas tehdä vaikka unissani, on tullut niitäkin tehtailtua :)

On kyl kivat noi odeccan tennarisukat. Ite en oo niitä innostunu tekee, perussukkia täälläkin. Tommoset mini-converset on kyllä ehdottomasti virkattava.

Joku laittoi täällä johonkin ketjuun linkin mahdolliseen tulevaan äitiyspakkaukseen ja nyt en löydä linkkiä enää. Onko kenelläkään tietoa, missä näitä arvailuja olikaan.

Mun piti odottaa ultraan asti, että jotain ostan,mutta en vaa kyennyt odottamaan. Ollaan täällä miehen kotiseuduillaan alkuviikko lomasta niin Vaasan lasten liikkeitä on kierretty ja muutamia nallukoita ostettu kun olivat niin söpöjä.
Anoppi sitten osti myös pienen pupun ja me miehen kanssa vauva kirjan,josta molemmat tykättiin. Tästä kai se lähtee

Muokattu viimeksi:
Mä oon ostanut jo alkuhuumasta muutamia unisex-vaatteita, kun en voinut vastustaa käydä hypistelemässä! Kirppiksiltä tosiaan löytyy kyllä ihan hirmusesti! Mustikkakeitto jos täälläpäin kerran pyörit niin katsastappas combo-kirppis tai lillens loppis :)

Mä ostin kans jo yhden neulehaalarin, ja mietin jo sen vauvan päälle kun lähdetään synnäriltä. Onneksi en ole yhtään ajoissa ;) Esikoiselta on kaikki vaatteet tallella, mutta mun poikaolo on vaihtunut vahvaan tyttöoloon, joten voi olla, että pääsee uusimaan suurimman osan vaatteista. Kirppareita tykkään itsekin kiertää.

Hei onkos kukaan hommannut doppleria? Jos on niin milläviikolla saanut sydänäänet kuuluviin? :)

Mä en tiedä uskallanko ees hommata kun oisin kauhuissani ku en kuitenkaan sais sydänääniä aina kuulumaan :D

Mie sain nyt vasta 12+1 kuulumaan dopplerilla kotona sykkeen. En kyllä suurempaa paniikkia saanu aikaseks kun neuvolassa oli kuunneltu ja dopplerilla kuulin kuitenki sikiön heilumista. Mut kyllä se paniikki tierty välillä meinaa päätä nostaa :D

Takaisin