Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei kannata ainakaan sitä angelssoundin halvinta ostaa. Jos nyt jonkun hommaisin, niin ehdottomasti semmoisen jossa näkee näytöstä/puhelimesta ne sykkeet, ettei tarvii arvuutella.

Multa löytyy sama ja kerran kokeilin, mutta ei vielä ainakaan mitään kuulunut :)
Meillä kun eka on tulossa niin mies jo suunnittelee että muutettas isompaan, mutta ei se ihan halpaa täällä pk-seudulla oo :D asutaan siis parvekkelleellisessa 43 neliön kaksiossa, missä musta pärjätään hyvin ainakin vuosi.
Vaunuasiakin pelottaa jopa vähän kun vaihtoehtoja on niin paljon ja hinnat vähän hirvittää :D

Mustikkakeitto vaunuja kyllä löytyy edullisia myös jotka hyviä meillä alle 300e vaunut uutena ja aivan huiput en vaihtaisi. Ja käytettynäkin saa todella hyviä edullisesti :) ei kannata turhaan stressata niitä :)

Onko joku käyttänyt esim edellisessä raskaudessa mahatukea. Jos on niin onko suositella jotain merkkiä :)

Mä oon käyttänyt vaan tukivyötä, se kyl ei mahaa kannattele mitenkään. Se laitetaan lantion ympärille ja auttaa liitoskipuihin.
Sillon joskus kun odotin esikoista niin hetken pidin jotain anitan vyötä joka aavistuksen kannatteli vatsaa mut vauva ei tykännyt siitä ollenkaan ja se puristus teki mulla supistuksia, joten lopetin käytön. Mul oli sillon selkä tosi kipee ja luulin et olis auttanut mut kyse olikin kipeestä lantiosta joka säteili selkään niin oli ihan täysin hyödytön.

Kannattaa kysästä neuvolasta josko pääsis fyssan juttusille, niil on hyvä tietämys erilaisista tukijutuista ja joissain mestoissa on erilaisia lainattavaks ja jos ei oo laina juttuja niin osaavat kertoa mistä kandee lähteä etsimään ja mitkä on oikeesti avuksi.

Joo oon tässä Fanny katellutkin noita ja ihan kivoja löytänytkin mutta ei niillä vielä kiire oo :)
Miehen puolella isovanhemmista toinen on puuseppä niin siellä kuulemma tehdään pienelle sänky niin sen hankintaa ei tarvitse miettiä.

Mä odotan kokoajan sitä ultraan (kolmen viikon päästä) , koska siellä jos kaikki hyvin niin meen ostamaan jonkinlaisen ensimmäisen vauvan tavaran tai vaatteen. Sitä ennen en uskalla mutta sitten haluan ees jotain pientä,josta voin vaikka miehelle laittaa kuvan kun on toisella puolen suomea silloin.

10858347_10153043870381893_926106133757397987_n.jpg

Tää kuva on jo tuolla salasella puolella, tää on jo vanha ja Metsolat on lisääntyneet reilusti tän jälkeenkin :D
Mä rakastan värikkäitä vaatteita ja inhoan vaaleanpunaista. Tässä vain murto-osa ja vain yhden merkin vaatteista osa, mut tää on mun keino saada väriä elämään :D Itsehän kuljen mustissa :D

Ah noi metsolat! <3 olen rakastunut!
Olen jo aikoja sitten yritysaikana hommannut pieniä vaatteita lähinnä me&i kutsuilta ja kirppiksiltä juurikin metsolaa ja villervallaa. Nyt toivotaan, että pienet vaatteet saisivat käyttäjän. Oon niin merkkihullu noissa vaatteissa, että tulen olemaan niin peeaa :D :D

Albababy on toinen merkki jota rakasta :) Mä ostan hyvin harvoin uutena mitään, noissa kun materiaalit on hyviä ja vaatetta huolletaan oikein niin ne kestää useamman lapsen :)
Kaapeista löytyy miikkariakin ja vaikka ties mitä muuta :) Mä luulen et tän vois laskea yhdeksi mun harrastuksesksi :D

Veikkaan, että se on myös mun harrastus vaikkakin jos tosiaan uutena hankkii niin muut harrastukset saa jäädä :D Onhan se nyt huippua kun omalla lapsella on mieleiset kuteet ;)

Aikasemmin ainakin Metsola myi myös albaa en tiä myykö enää. Mä ostan ison osan Metsolan Facebook kirppikseltä ja sit ihan livekirppiksiltä :)

Mä ajattelin alkaa hankkia tavaraa vasta aikasintaan rakenneultran jälkeen. Juhannus aleista varmaan isoimmat ostokset, vaunut tms.
Mun lapsuudesta mummi on säästänyt mun pinnasängyn, syöttötuolin ja hoitopöydän. Hoitopöydästä en vielä tiedä, että tarvitaanko kun on iso pesukone sivusta täytettävänä, johon mahtuisi hyvin hoitoalusta. Hoitopöydälle ei meidän kaksiossa meinaan kauheesti olis tilaa ja musta se on aika tarpeetonkin. Äitillä oli sellanen ku kaksoset olivat vauvoja, mut jäi lähes käyttämättömäksi. Hmmm. Vaunut oonki jo löytäny ja linkki sinne on tallennettuna koneelle ;D

Takaisin