Hankintoja

Mami -83 kiitos vinkistä! Mäkin ajauduin tuolle metsolan sivulle katsomaan noita mamalicious vaatteitaja tekis mieli tilata vaikka mitä! Onkohan tuo tarjous ollut jo kauan? Sunnuntaina ultra ja jos siellä syke kuuluis niin sitten ehkä uskaltais jo jotain tilatakkin:) iltasin alkaa sen verran omat farkut jo ikävästi puristamaan :sad001
 
Meillä isoimmat hankinnat saa odotella turvallisemmille viikoille, jos ei hyviä tarjouksia tule vastaan. Edessä olisi ainakin pinniksen ostaminen (tosin varmaan etsiskellaan sellainen 3in1, johon esikoinen voi sitten siirtyä niin tulokkaalle jäisi tuo nykyinen), turvakaukalo telakalla (tai jos autot menevät vaihtoon niin Britaxin Dualfix), toinen syöttötuoli, sisarusrattaat ja varmaan uusi sitteri.
Minikokoisia vaatteita löytyy tytölle ja pojalle (esikoisen piti olla tyttö, mutta olikin sitten poika... :D).

Mahdollisimman paljon pyritään ostamaan käytettynä, Dualfix tosin uutena kun käyttöikää on enemmän.
Ja toki sitten pitää vaihtaa asunto ja autot... ;D Nykyiseen 3h+k olisi vaikea sovittaa 4+1 ihmistä eikä autonkaan takapenkille saa kolmea istuinta.

Sen verran muuten pakko sanoa, että jos ette hanki telakkaa niin testatkaa, että turvavyössä riittää pituus laittaa kaukalo kiinni. Meidän autossa ei riittänyt. :D
 
Kharou; Hyvä huomio! Siskon eikä anopin autoon mene meidän turvakaukalo ilman telakkaa.
Nyt käytössä perinteinen turvavyökaukalo, britax baby safe. Paljon näppärämmän kokoinen ja kevyt verrattuna gracoon. :)
Sisarusrattaat hommataan käytettynä, uudet maksaa höpelönä.
 
Esikolta tallessa paljon mut isoja ja pieniä juttuja tulee hankittavaksi silti. Mä oon selaillut äitiysvaatteita hullun kiilto silmissä mut viel tarvia odottaa et näkee mikä paikka levii ekaksi. Viimeksi se oli hanuri
 
Mut tuplikset, vauvakaukalo ja sähkökäyttöinen pumppu tulee ostettavaksi ainakin. Myös sänky joko esikolle tai vauvalle. Vaatteita vauvalle on mut ihan varmasti tulee tehtyä jotain lisää.
 
Tänään tuli melkein ostettua vaunut. Kirpparilla oli hyväkuntoiset Emmaljungat 40e, mutta se kuosi ei jotenki iskeny niin jäivät sitten sinne. Yhden omenakuvioidun potkarin ostin, miestä vaan nauratti :D

Mies kyllä myönsi, että on lapselle kattellu jo kaiken moisia vempeileitä :D
 
Monet vissiin on ostaneet jo ainaki mammahousut? Houkuttelis niin tilata mutta jotenki jännittää tilata ku kuitenki niin alussa mennään :)
 
Nannal joo mulla on kahdet mammahousut. Toisia vois käyttää jo muutenkin, mutta toisissa on se trikoo homma mahan päälle, nii niitä ei vois vielä käyttää. :) onhan tää aikaista,mutta ajattelin sen niin että jonain päivänä mä saan sen pienen ja ne housut tulee käyttöön :)
 
Uhkarohkeana menin jo nyt tilaamaan pari äitiyspaitaa ja yhdet -farkut. Viisastuin viime kerrasta, kun silloin iski megaturvotus heti alussa ja jo rv 6+ kuljin farkut auki :D
 
Mä en aijo hankkia mitään, jollei tule vastaan jotain ihan tosi mageeta joka on pakko saada. Esikoisesta on tallessa hurjasti tytölle tai pojalle sopivaa bobyä ja muuta. Kaukalo ja vaunu on jo, pitää vaan keksiä miten esikoinen kulkee mukana :)
Muoks. Niin ja jos selvitetään sukupuoli niin sitten saattaa tulla ostettua jokunen vaate.
 
Mulla on tallessa vielä vanhoja äitiysvaatteita, joten ihan hirveesti ei tarttis itelle hankintoja kyllä tehdä. Kamalaa vaan, kun mulla on jo nyt sellainen olo, että mitkään housut ei oo mukavat jalassa, kiristää ja ahdistaa. Mammahousut kuitenkin vielä putoo. Onneksi on leggarit!:grin
 
En mä ainakaan vielä oo ostanut mammahousuja. Aattelin ostaa tällä kertaa vähemmän mutta parempia. H&m:n housut aina valui alaspäin mun päältäni mut mamaliciouksen oli parempia mun kropalle.
 
Mä ennätin viime raskaudessa parit housut ostaa, mutta en vielä käyttänyt. Onpahan valmiina sitten kun tarttee
 
Tassuttelin eilen ekaa kertaa ihmisten ilmoilla uudet Henkkamaukan äitiyshousut jalassa, kun aattelin että masutrikoo rullattuna kaksinkerroin on smoothimpi vaihtoehto kuin farkkujen lörpöttävä sepalus ponnarin kanssa.. nooh, näköjään se trikookappale ei vielä pidä pöksyjä tarpeeksi hyvin ylhäällä, vaikka olikin kaksinkerroin (sain nykiä välillä ylös) :grin:oops:. Ehkä kokoa pienempänä ois menny, mut ostin tarkoituksella myöhemminkin mahtuvat housut.. taitaa nuo jäädä hetkeksi odottelemaan, ellen keksi niihin jotain nyöriviritystä.
 
Takaisin
Top