Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko täällä ollu vielä puhetta sisarusrattaista? Oon tässä miettiny ku erikoinen on 2, 5v kun toka syntyy että kannattaiskohan hommata lenkkeily käyttöön sisarusrattaat vaik käytettynä. Miten semmonen seisomalauta kulkee lumessa ja huonommalla tiellä sitte ja ku esikoinen vieläki tykkää tosipaljon istua vaunuissa nyt siis 1v 8kk :)

Itellä ei oo kokemusta seisomalauvasta mutta luulis että aika huonosti, ku kuitenkkii siinä on tosi pienet renkkaat.. Joku vois kerttoo tarkemmin ja faktoja joka omisttaa. :)
Jos ei muuten tarvihe rattaita ku lenkkeilyyn ni sitte kannattaa käytettynä hommata, mutta voihan ne olla vähän käytettyjä. Ite meinasin eka kahttoo käytettyjä ja jos ei löyvy ni sitte uutena.

Meille tule ikäeroa n. 1v7kk, joten tuplarattaat aika ehdottomat. Ostin jo kun halvalla sain. Ja ei täl "maalla" tee mitään talvisaikaan seisomalaudalla ainakaan.

Meilläkin tuplat tulee tarpeeseen. Ikäeroa pienille tulossa 1v1kk. Kahdet tuplat löytyykin jo valmiiksi, Carenoihin pitää vaan vauvan koppa hankkia :) Isommilla meillä jä tuplat oikeestaan käyttämättä. Muutamasti oli Gracon matkatuplat käytössä esikoisella ja kakkosella (ikäeroa 2v3kk). Kakkonen ei sitten suostunutkaan kärryihin enää kun tuli 1,5v täyteen....

Heh. Annoin miehelle tehtävän :D Löysin nyt verkkokaupasta tosi halvan setin missä on siis yhdistelmävaunut ja turvakaukalo ja isofix-telakka. Annoin sit ukkelille tehtävän lukea arvosteluita ku suomeksi ei löytyny ja se taitaa ton enkun paljooon paremmin. Katotaan millon se saa tehtyä läksynsä ;)

Tänään tuli shoppailtua kasa vauvan vaatteita :) Oli jo aikakin, kun tuntuu että oon ihan muita jäljessä näissä jutuissa.. :D

Tänään ostin kolme bodya, niissä luki i love dad toisessa i love mum, kolmannessa pienelle koko body kirjailtuna mum ja dad

Mullakaan ei vauvalle oo tullu mitään hankittua, itselleni sen sijaan oon shoppaillu (liikaa) mamma- ja imetysvaatteita :smiley-ashamed005 Nettikirppikset on petollisia!

Meilläkään ei oo vauvalle ostettu vielä mitään. Haluaa jotenkin odottaa vielä :) plus on niin huono olo koko ajan ettei pysty ees käymään kaupassa.

No onhan täällä näköjään porukkaa jotka ei oo vielä aloittaneet shoppailuja. :) Mietin myös ensin että ostan vasta rakenneultran jälkeen, mutta en sitten kuitenkaan jaksanut odottaa.. No ei mullakaan ole vasta kuin muutamia bodeja ja parit puolipotkarit ostettuna. :)

Heh. Minä oon malttanu mieleni enkä oo ostanu vielä mitään... Tai no tilasin h&m:ltä yhden ruokalapun :D

Mä ajattelin, että nyt kun keväällä on taas Reiman varaston tyhjennys, niin katon mitä vaatteita meiltä puuttuu ja ostan sieltä halvalla. :wink Meillä oli esikoisella paljon serkkupojan vanhoja vaatteita, mut ne on jo laitettu eteenpäin, niin tarttee varmaan vähän ostaa uusia tälle tulokkaalle.

Tekis miel ostaa jo vaikka mitä! Ihana ainakin katella ja ihastella netissä ja kaupoissa.
Jotakin pientä tullu jo ostettua. Lähinnä matkoilta tuliaisena. Ehkä sitten rakenne ultran jälkeen
ja lähempänä kevättä enemmän.

Turvakaukaloa ostaessa kannattaa tutustua autoliiton turvaistuin testin tuloksiin, esim britaxin kaukalot on olleet muutama vuosi sitten menestyjiä mutta uusimmat kaukalot pärjäävät välttävästi, eli ei kannata liikaa maksaa kaukalosta sen merkin takia jos edullisempi on turvallisempi :)

Kävin tässä yks päivä kaivamassa varastosta lootan, missä edellisiltä jääneet vauvantavarat on, ja tein vähän inventaariota. Totesin, ettei ollu ku pari pientä vaatetta, jotka sopii molemmille (tytölle sopivia pari lisää). Ja sehän tietää sitä, että kangastilaus lähti eteenpäin, että saa tehtyä muutaman lisää :p

Onko kellään muuten tietoa: samaisesta laatikosta löyty avaamaton paketti tuttipullon tutteja. Uskaltaakohan noita käyttää, vai onko menneet huonoksi?? Mitään päiväystä en löytänyt. On ostettu noin 4 vuotta sitten...

Meillä ei silikoniset mennyt parissa vuodessa miksikään, kun kolmosen kohdalla löysin kakkoseltä käyttämättä jääneitä vellitutteja.

Takaisin