Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimoza, minkälaiset? :)ite pitäs niitä tuplia katella. Sopivan ketteriä. :D

Joo tuplat! Kun ikäeroa ei tuu juurikaan, ni sellaset, et ne saa vaunuiksi (nukkumista varten) ja sit et siihen menee kaks. Phil&tedsejä on kehuttu ja ne on aika näppärät. Sit niistä sais matkarattaatkin lopulta tai ainakin sen tapaiset.

Meillä esikoinen ei nuku päiväuniaan kuin vaunuissa ja varmaan vielä ens kesänä ja syksynäkin nukkuu (kun täyttää nyt huhtikuussa vuoden), et kyl kahet vaunut pitää sit olla. Meillä noita kuisteja riittää joka seinustalle. Toinen itkuhälytin pitää sit hankkia. Nyt on toi aventin 505 ja on näppärä. Toinen latauskaapeli on nyt hajonnut, mut laitteelal on 2 vuoden takuu. Pitää siis käydä ainakin uus laturi hankkimassa. Itkuhälytin on paras ostos; sillä saa just sitä omaa aikaa, ettei tartte kytätä ikkunasta, et heiluuko vaunut. Ite oon laittanut vauvan nukkumaan ja mennyt itekin sisälle päiväunille ja kyllä toimii. :) (tyttö heräili joskus 3-kuisena AINA klo 4 aamulla ja sit laitoin vaunuihin jatkamaan niitä uniaan. Onneks oli kesä, ettei tarvinnut joka villavaatetta pukea)

Ja sit sitä poika-kamaa, jos onkin poika. ainakin pitää toi julmettu tyttövaatekasa inventoida, et mitä unisexiä löytyy.

Sama täällä ku ikäeroa tullee se vähän päälle vuos. Ja tosiaan jos tännekki poika tulossa, ni tyttöjen vaatteita pittää laittaa joko myyntiin tai sitte antaa kierrätykseen. Ei muuten mahu mihinkkää näitten vaatteitten kans.

Isompi kämppä, et mahtuu säilöö varuiks "kolmatta varten". :) Sehän on oiva ratkaisu siis tähän vaatesäkkipaljouteen.

Isompaa kämppää ollaan ettimässä, toivotaan että löytyis. Joo, siks mie esikoisenki vaatteet säilytin 5v, ja toinen kun sattu olemmaan tyttö kans ni sille tuli käyttöön. Nyt kolmas tuloillaan, saapi nähä kumpi sieltä on tulossa. :)poikien vaatteita oon saanukki jo säilöön.

Jenni ne on Hartan merkkiset. Enempää en oikee tiedä noista ku et niistä saa justii vaunut ja rattaat.. vaikuttivat kyl jämäköiltä :) miehelle just sanoin et mitenhän mä opin noita käyttää. :D

Ite haaveilin viime raskauvessa ja vieläkkii niistä brion vaunuista mutten saanu. Ja nyt on ennemmin tuplille käyttöö. Ainaki mitä ite niitä tutkin ni tosi näppärät. :)

Mie lajittelin tänään vaatteet koon mukaa ja kirjoitin myös kaikki ylös mitä on, ettei tulis turhaa sit hankittua liikaa. Tähän mennessä ollaan saatu melkein kaikki mitä nyt on, muutamia olen ostanut kirpparilta jos on tullut superkivoja vastaan.

Me ostetaa pe yhdistelmävaunut.huome sängyn pehmusreunus. Kamult saan kopan telakal.rintarepu.hoitopöydän pehmusteel. Amme ja siihe lämpömittati hankittu.kaks haalaria. Äitin luokse vkpl katotaa vanhoi vauva vaatteitamme. Sitteri.lelumattokaari.lelui on jo hehe.:)

En tiiä onks mun aiempi kommentti kadonnu?! Mut siis, miä aion hankkia brion smilet ns.matkaratas käyttöön :) sit siskolta saadaan emmaljungat lenkkikäyttöön, jotka on meidän tyttöjen vanhat :)

Ollaan katseltu vaunuja. Nyt mietinnässä Briot vai Emmaljungat. Käyttökokemuksia, plussia ja miinuksia kaipaan :) ajateltiin hyvissä ajoin tutustua valikoimaan, ja löytää sitten harkinnan kautta mieleiset ja käytännölliset..

Brioja saa nyt edullisesti, niitä poistuvia malleja kun britax osti brion eikä jatka kaikkien mallien valmistusta. Ainut vaan ettei tiedä sit miten takuuhuollot pelaa ja varaosia on saatavilla.

Suosittelen tutustumaan myös Oran vaunuihin :) meillä on ollu 1,5v käytössä ora jovi airit ja on kyllä ollu ihan superhyvät, kulkevat missä vaan maastossa niinkun juna ja on tosi jämäkät, ei mitkään rimpulat :) ja takuulla lämpöset talvellakin ulkona nukuttaa ku on suomessa suunnitellut :)

Gessleinille minulta pisteet! Emmaljungat on ihan älyttömän matalat...Gessleinit (ja varmasti monet muut) paljon ergonomisempia :) Suosittelen myös iskunvaimennusta, jos paljon kaupunkikäytössä, meillä oli aivan ehdoton ominaisuus ja vauvakin nukkui tyytyväisenä kun oli pehmeä kyyti :)

mä liputan hartaneiden puolesta. Nyt 2.5v ollu käytössä ja hyvät ovat olleet. Poika nukkuu edelleen unet kärryissä..

Onko kellään kokemusta tai kenenkään tutulla Firkonin vaunuista? Esim. näistä Flippereistä.

Verkkokauppa kun alkaa nyt maanantaina myymään lastentarvikkeita ni mainos sivulla olis kans aika herkullisen näkönen koppa... Vitsi haluisin niin tuon :D Voi olla että hinta on sellanen ettei ihan ole meille tulossa.

Mä suunnittelen kanssa Hartaneiden ostamista. Kuulemma pitkälle työntäjälle hyvät. Yleensä kaikki työntelemäni vaunut huonoja. Muutenkin toivomani ominaisuudet ja valmistettu eikä vain suunniteltu Saksassa, joten luotan laatuun.​

Hei mikä se oli se sivusto, missä oli kivoja äitiysvaatteita? Jossain ketjussa siitä oli puhetta, mut en löydä enää... :sad001

Takaisin