Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tutkin vaihtoehtoja ja ostin Manducan. En oo tietenkään kokeillut vielä. :)

Nyt on kaikki hankittuna ,tai ainakin ne pakolliset :happy: vaatteita viellä saadaan miehen siskoolta ja sitten vois alkaa peseen ja lajittelemaan niitä :)

tuntuu kyllä siltä että tulee viellä tää odotusaika pitkäksi, kun kaikki on jo sitten valmiina :grin

Älä nyt marsupilami, mulla on kaikki jo pesty ja silitetty jo. Harsot ja pikkupyyhkeet ym myös vaatteiden lisäksi. Juu, huomaa että ensimmäistä odotetaan ja oon ollut kohta kuukauden jo kesälomalla, ja vettä on satanut eikä ulkona ole voinut oikein mitään tehdä.

Rintapumppu on vielä hankkimatta, käly oli sitä mieltä että ehdottomasti sähköinen mutta onko se oikeasti paljonkin parempi kuin käsipumppu? Hinta on ainakin suht suolainen käsipeliin verrattuna.

Mies kävi tänään ostamassa pikkuruisia vaatteita lisää :Heartred Ja lisää saadaan lainaksi mun kummipojan vanhemmilta. Nyt pitäs enää päästä pariksi tunniksi kotiin, että vois kattoo hommat siihen malliin valmiiksi, että mies saa alkaa pyykätä vavvan vaatteita ja laittaa kamppeet paikalleen :)

nonii.. tarviin apua :) nää on varmaa miljoonaa kertaa käyty läpi mutta, mitä vauvalle päälle synnäriltä? ainaki valkone body missä ne tumput valmiina. entä kauluspaita ja farkut ? mitä kesällä yleensä tarttee ? riittääkö takki vai pitääkö oikee joku pukuki ?

nonii.. tarviin apua :) nää on varmaa miljoonaa kertaa käyty läpi mutta, mitä vauvalle päälle synnäriltä? ainaki valkone body missä ne tumput valmiina. entä kauluspaita ja farkut ? mitä kesällä yleensä tarttee ? riittääkö takki vai pitääkö oikee joku pukuki ?

Siis.. kauluspaita ja farkut? Vauvalle? Nyt on fiinit vaatteet vastasyntyneelle! aika cool kyllä ois :D
Ei kokemusta mutta jos body, housut, pipo, tumput ja sukat .. sit joku voi tosta jatkaa (vaikka sinne sairaalakassi ketjuun) et kuin paljo vielä lisää :P oisko toi mammapaketis tullu unipussi hyvä niinku autoo kaukaloo? :D

Me laitetaan varmaankin perus sisävaatteet ja jos on viileä keli, niin joku velour tai college haalari lisäksi, villatöppöset ja tumpit ja myssy. Justiin sain valmiiksi virkattua ekan bootsin vauvalla kotiinlähtöä varten :grin

Liitteet

• 2015-05-21 22.08.25.jpg
    2015-05-21 22.08.25.jpg
    1,010.6 KB · Katsottu: 55
Meillä alkaa hiljalleen kaikki olemaan hankittuna. Esikoiselta isoimmat tavarat jemmassa, tosin lainaan ollaan ehditty antaa osa ja pitäis niitä alkaa jossain vaiheessa hakemaan. Ei vielä kuitenkaan haluta esim hoitotasoa tai pinnistä koota haitolle. Ehtiihän ne! Vaatteet oon pestynä kaapissa, vähän olen silmäillyt jo mitä vaatett laitokseöta lähtiessä vauvalle. Ei vaan Suomen kesästä voi ikinä tietää mikä keli sitte on!

Uutena me ostettiin viime viikolla matkarattaat joihin saa kaukalon kiinni. Tänään ostin imetystyynyn. Sitä ei esikoisen kans ollu ja kaipalin. Nyt on sitten hankittu seki valmiiksi. Miten sitä jaksaa odotella vielä pari kuukautta? :D

Mie luulen et kantsii ne pyhävaatteet jättää vähä myöhemmäks ;) joha siin tulee tuska itelle ja vauvalle ku niit ahertaa :)

Samaa mieltä. Pyhävaatteet myöhemmäksi. Itse ajattelin vauvalle valita jotkut mukavat ja söpöt vaatteet. Ja varalle tosiaan joku kevyt haalari tai vastaava jos viileä sattuu olemaan. Tarvittaessa pyydän miestä tuomaan jotkut muut vaatteet jos ei jostain syystä passaa.

juu noi ois kyl aika helppolaittoset mutta kaimä kotii jätän, ois kummiski kiva joku erikoisempi body sitte ku valkonen :)

Musta ihana ajatus nuo farkut ja kauluspaita, hahah <3 Pikku herrasmies kotiutuu :p Mutta ehkei kuitenkaan se mukavin vaihtoehto :) Mulla on pörröinen pehmee pinkki pupuhaalari, jotain pehmosta sinne alle sitte ja tumput ja pipa:) Ostettiin kyllä pinkit conssit myös, nekin olis aika söpöt :p

Pitäis listata, että mitä vaatetta oikeen on nyt, kun en yhtään tiedä onko kaikkia vaatekappaleita noissa ekoissa koissa tarpeeksi vai ei. Ja kaikki, mitä tästä eteenpäin ostan on pakko olla muuta väriä kun pinkkiä tai vaaleenpunasta.. :oops:

Meillä on joku 3 semmosta ihan peruspuuvillasta ohutta. Saatiin ne, eiköhän ne riitä. Mun mielestä ne on vaan jotain newborn pipoja, piskusia :) Täällähän on keskitalvi sitten heinäkuussa, hyrr!

Mulla on säästössä jokaisen muksun kotiintulovaatteet.
Oon ajatellut antaa lahjaksi ne sitten kun täyttävät 21 tai kun saavat omia lapsia :)
Sairaalasta kun lähtee niin on ihana pukea jotain söpöä.
Vastasyntynyt ei säätele omaa ruumiinlämpöään mitenkään, eli kannattaa olla kevyttä mutta kokonaan peittävää, ei siis mitään hihatonta bodyä tms. ja luultavasti pienin lakki mitä kaupasta löyty on sopiva ;-)
Ainakin toivottavasti :D

Juu tarkistin, ihan vaan newborn niissä lukee. Koitin laittaa kuvan, mutta ei tää anna ku herjaa, että liian iso.

Joo mäkin haluan säästää kotiintulovaatteet kyllä :) Jotain somaa pitää olla, heh :) Voi kun ei malta oottaa yhtään, että pääsee oikeasti noita vaatteita toisen päälle hörheltämään <3

Takaisin