Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuon friidan kanssa täällä on vieläkin jatkettu (neiti 1v 9kk), osaa kyllä jo tyristää, mutta ei kovin voimakkaasti. Niin sillä friidalla saa tässäkin vaiheessa niin hyvin loput limat irti, että voihan mahdoton! :) Kannatav ostos siis. :)

Masutuubi on sellainen minkä ajat sitten halusin, sitten päättelin että se on turhake, mutta tilasin nyt kuitenkin, kun ei tiedä jos on vaikka ainoa raskaus. :) Se on vähän kuin tuubitoppi,mutta ylettyy vain rintojen alle. Voi käyttää vaikka perus toppien alla tai päällä, ilman että maha vilkkuu. :) Otin pinkin, jossa on tähtiä. :-D Minäkin luin tältä foorumilta että nenä Friida on ehdoton, joten siksi tilasin senkin. :-D Manducaa lähdin alunperin tilaamaan ja sit tuli haalittua koriin muutakin.

Jostain syystä masutuubista syntyi mielikuva et sillä sörkitään esim napaan ku siihe jää se "nappi" (rupi?) aluks napanuorasta :D imeskellään vaik jotain eritteitä jos sieltä tulee taitaitai... siis näin paljon mä tiedän vauvoista!! :D ikinä en oo moista paijannu. Vastasyntynyttä.. Onnea vaan mulle ja mun ukolle voi meän lapsraukkaa! :D :D

Mua nyt harmittaa (siis maailman kamalin asia :D) kun mies haluaa nyt ostaa pinnasängyn, kun teki hyvän tilin, että on sitten valmiina kun sitä tarvitaan. Ostin siis vauva-ajalle kehdon, koska meidän vierashuoneeseen ei edes mahdu täysmittanen pinnasänky. Ongelma on, että isoisänsä tekee meille itse hoitopöydän ja ihan tyhmää sit jos ovat ihan erilaiset! Värtoiveena ois mulla ollu hoitopöytään valkoinen, mutta mies haluaa tummaa puuta, että vauvan huoneesta tulee sellanen nukuttava. Ok, menkööt, tykkään tummasta puustakin enkä jaksa miehen kanssa ikinä väitellä mistään. Mutta nyt, jos on erilaiset tummaa puuta olevat kalusteet ni johan on voi pirkula! Plus en jaksa väitellä, ku musta ihan hyvin sen pinniksenki vois ostaa käytettynä tai ainaki katella ku siihen kuitenki tulee uus patja yms. Mutta ei meidän isille kelpaa mikään käytetty.. Huoh. Ärsyttää :D!

Hei, mitenkäs nuo kokemukset kylpyammeista? Lähinnä mietin, että tuntuis loogiselta tuollanen jalallinen versio, ettei tarvii selkä notkolla tai polvet kipeänä aina kylvettää, onko ajatuksia kokemuksia vastaan tai puolesta? Pitäähän sekin siihen jaloille nostaa tietty, täällä ku on käsisuihkut harvassa, plää.

Meillä oli jo esikoisella sellanen jalallinen kylpyamme, mun mielestä oli tosi hyvä ja helppo kun ei tarvinnu kumarrella, suosittelen :). Sit oli ammeessa vielä semmonen erillinen kylvetystuki, niin ei tarvinnu kokoajan vauvaa pidellä, toki ihan vastasyntynyttä täytyy tietenki.

Mä yleensä täytin ammeen vasta sit kun oli jalkojen varassa, on se tietty vähän ärsyttävää sit nostaa se täysnäinen amme siihen, mut ei sitä vettä kuulu paljon sihen kyllä aluks laittaakaan.

Me ostettiin kylpyammeeksi stokken kokoontaitettava flexibath ja kylpytuki siihen. Pieni kylppäri niin just sopivan mallinen amme, kun menee pieneen tilaan :)

Ok, eli ei huonoja kokemuksia kellään hienoa :)! Just näin mokoman alle puoleen hintaan tarjouksessa, jes :)

Jotakin järjestelyjä pitäisi kai alkaa tekemään, kun toinen makuuhuone muistuttaa lähinnä varastoa tällä hetkellä :grin Meille hankittiin vaunuiksi Emmaljungan Edge Duo Combit Classic rungolla ja samassa kaupassa ostettiin myös turvakaukaloksi Gracon Logico S sekä siihen telakka. Paikallisessa lasten liikkeessä oli alennusmyynti, joten saatiin koko paketti vaunujen normaali hinnalla. Lisäksi tilattiin netistä vielä Gracon Mirage matkarattaat joiden kanssa voi hoitaa kauppa- ja kaupunkireissut. Nämäkin alennusmyynnistä, hintaa taisi jäädä 70€ :thumleft Hankintalistalla olisi vielä pinnasänky ja tarkoituksena olisi ostaa juniorsängyksi muuntuva malli. Onko kenelläkään kokemuksia? Suositteluja malleista otetaan vastaan! :happy:

onkohan meillä tommonen juniorisängyksi muuntuva malli , saa toisen sivun irti ja tilalle semmone lauta sit et muksu saa ite kiipee sinne :) Ikeasta ostettiin, ei siis varsinaista kokemusta mutta hitto vie sitä kasaamista, tarkkana sai olla :D
Onhan tuo tukevan oloinen ja hemmetin painava , tossa siis ne alalaatikot siellä pinniksen alla :) nättikin on (oisin tahtonu vaaleenpunaset alalaatikot mutta ei ukko antanu lupaa ku ei oo 100% varma et tyttö :D)

Ainii ainii ainii!! Tänään tuli vaunut <3!! Meinasin eka et en ala kokoomaan mut pitäähän ne että saa varmistettua että paketissa kaikki osat ja ehjänä tietenki ;) huomenna siis kokoamaan ukon kans :P

Tulipa hankittua tukivyö (lainaan) terkasta :) ei se alaselän kipua/painetta kokonaan poista mutta uskon että pidemmän päälle oikein kannattava härpäke :P

Oltiin alun perin pinnasängyn kannalla, mutta sitten nostalgia vei voiton ja nyt on mun vanha kehto nostettu varastoon odottamaan kunnostusta ja omaa paikkaansa. Huomenna pitäis käyä hakemassa turvakaukalo+rattaat, kiertää Ikeassa ja myöhemmin viikonloppuna hakea vaunut. Suurin osa ostetaan käytettynä. Hankinta-ahdistus on helpottanu pikkuhiljaa ja uskon et tästä hässäkästä selviää :) Onneks kaupat on auki synnytyksen jälkeenkin!

Miulla ressi millon saahaan hommattua ne tuplat.. onneks ukko mennee ens viikolla taas töihin ni on seki osallistumassa niitten maksuun enkä vaan mie miun vähäsillä kelan tuilla.

Takaisin