Mie en oo vielä hankkimalla hankkinut mitään. Koska yritän ajatella sitä, että ne vie turhaa tilaa tässä pienessä kämpässä ja jos pääsis nyt muuttaa piakkoin, että löytys isompi asunto, niin vasta sinne sitten, ettei ne turhaan vie tilaa ja pölyty täällä ne kaikki tavarat ja vaatteet - ja on vähemmän roudattavaa muuton aikana uudelle kämpille. Ja mitä minä niillä vielä teen, kun masukki on vielä mahassa. :D
Pakko on ollut käydä hakemassa pikkusiskon kaverilta, joka odottaa kaksosia ja on ollut heittämässä roskiin, koska ei pysty säilyttämään enää, niin pinnasänky ja hoitopöytä. Ja mun toinen pikkusisko on tuonut jotain oman 2,5v. esikoistyttönsä leluja tms, kun he muuttivat tässä isompaan asuntoon, niin sanoin et kai mie otan ne sitten tänne, ettei hänen tarvitse kulettaa niitä sinne uudelle kämpille turhaan säilöön johonkin.
Suunniteltiin kyllä kumppanin kanssa, että ko hänellä on varasto, josta maksaa, eikä aio luopua siitä, ni viedään noita vauvakamppeita, mitä nyt on "pakosta täytynyt" ottaa vastaan, niin sinne varastoon odottelemaan, että löydetään ja saadaan uusi asunto.
Itse ajattelin myös tehdä jotain vauvalle, kunhan neulomisinto palailee ja keksin mitä neuloisin. Ja voisin virkata kesäksi ainakin hatun.
Ja ajattelin, että voisin joskus väkerrellä itse sellaisen koskettelukirjan! Vaikutti niin mielenkiintoiselta idealta, kun Facebookissa tuli vastaan sellainen video.
Mulle on myös ainakin yksi ystäväni ilmoittanut, koska on myös käsitöiden ystävä, että voisi virkata/neuloa jonkun vauvanpeiton ja muuta. Että mun täytyy vaan ilmottaa sitten, ko sellaisia kaipaan. :D
(Kun tietää tämän mun mielipiteen. Eli siis ei mitään tarvikkeita tai vaatteita, ellei pysty itse säilyttämään ainakin uuden asunnon saantiin asti. Ja tuollakin lähinnä tarkoitan sitä, että on eri asia, jos läheiseni eivät voi oman tilan puutteen takia säilyttää ja heittävät esmes roskiin, jos en ota kuin se, että "ostinpa sille teidän pikkuselle tällasen tosi söpön bodyn ja 100 muuta vaatekappaletta kirppikseltä ja ajattelin tuoda nämä teille - siitä huolimatta, että olet sanonut mulle, ettei tarvitse vielä".)