Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miä aattelin että haen heti ku mahdollista ku EN MALTA ODOTTAAAAAA! :p mutta sitku se on julkistettu ni katotaa mikä mieli sitte. Hakeeko heti ja toivoo vanhaa vai hakeeko myöhemmin ja toivoo uutta.. :) onhan se inhottavaa jos jotaa turkoosia kaikki, ilmeisesti neutraali "unisexväri" ja kyl neki meiän mukulalla käyttöön menee oli sukupuoli kumpi tahansa, mutta vois sitte olla vähän 50-50 "unisexvärejä" kallistuen osa tyttömäisempää ja osa poikamaisempaa. :)

Sama se, en malta odottaa koko pakettia muutenkaa :p

Uutta Äitiyspakkausta ootellaan täälläkin innolla :) olin tosin malttamaton ja tilasin jo 50cm vaatekerran (body, puolipotkari ja pipa) keltasena :P sopii molemmille ja on ihanan aurinkoinen virkistävä väri :)

Mie en oo nyt varma ottasko pakkauksena vai rahana sen avustuksen.. Ku jos tullee 2014 pakkaus ni miulla on se jo enkä halluis sammaa ainakkaa :D viime vuonna tuo uus pakkaus lähti jakoon huhtikuussa ja mie taisin sen hakkee vasta toukokuussa eli kk ennen LA.

Hetkinen nyt. Eikö se pakkaus(äitiysavustus) pidä hakea 2kk ennen laskettua aikaa? Ite hain viimeks heti ku sai vaan ne laput. Paketti ku paketti, samat vaatteet, erilaiset värit. Nyt ei oteta pakkausta, kun on tota kamaa niin julmetusti.

Kyllä, 2kk ennen laskettua aikaa pitää hakemus jättää, muuten voidaan hylätä kokonaan.

Mää tilasin tuplarattaat.
Oran rinnakkainistuttavat, saa molempiin suuntiin. Kuomu, jalkapeite josta saa talvi tai kesä version, erilliset selkä ja jalkatuet. Kantokoppa, sadesuoja, hyttysverkko integroitu kuomuun mutta tilasin viel toisenkin. Perinteinen malli jossa 30cm ilmakumit (pumppu koteloineen kiinteenä varusteena) ja renkaat ei käänny ja väänny. Hyvät jarrut ja metallinen tavarakori joka kestää 8kg. koko paketti rahteineen alle 700€ ja uudet. Suomessa tehdyt ja suunnitellut <3
huomisesta tasan 2vk ultraan. sit meen ostelee pieniä vaatteita ja jos ihme kävis ja tulis tyttö niin kahdella kaverilla on varastossa mulle aivan super suloisia vaatteita. Toisaalta jos tulee poika voin ihan hyvällä omallatunnolla ostaa tuolle nyt nuorimmalle hiukan kalliimpia vaateita kun menee sitten pikkusisarukselle. vaikka tosi paljon on nytkin vihreetä keltaista oranssia ja tummanpunaista. Otso on siis tummempi ihoinen kun noi mun 5 vanhinta lasta, ja kaikki kirkkaat värit sopii tosi ihanasti, tosin miksei sopis valeammallekin.

Mun mummi osti vauvalle ekat lakanat ja kengät, kirppikseltä. :) kengät kokoa 21 että tovi menee ennenku passelin kokoset. :)
Mun oli pakko ostaa yks satukirja, en oo viel kerenny avaamaan ja lukemaan vaikka perjantaina jo ostin. Löytyi myös kauan himoitsemani retrohelistin! <3 en muista nimeä mutta käyttäjällä Iidis^ ainaki samanmoinen profiilikuvassa. Ja löyty vieläpä punainen! Olihan se pikkusen pureskeltu (ei kovin pahoin) ja hintaa oli 6e mutta pakko mikä pakko, en jääny miettimää hintaa vaan suoraan kassalle.. :D

Ja tänää siskoni löysi vauvalle sängyn. Meillä on kyllä jo yksi perus pinnasänky säädettävällä pohjalla, hieman huteran oloinen kylläkin. Maksettiin kymppi. Edellinen omistaja spreijannu mustaksi ja pinnoissa olevat pallot pinkillä, aika sillee sutasemalla. Ajattelin maalata ite uusiks. Nyt ei sillä onneksi ole niin kiire ku tää tuleva uus paljon hienompi ja ruskeeki jo valmiiks. ;)
Mukana tulee patja, reunasuojus, kangasverhokatos juttu, yhet lakanat vissii.. maksaa 30e, yhdellä lapsella ollut käytössä.. jeeee.. :) toivotaan että siinä on laskeutuva sivu myöskin, selviää kun haetaan.

Ajattelin nyt sitte siitä huterammasta pinniksestä tuunata tulevaan lastenhuoneeseen sohvan jos vaa mielenkiinto ja sisustusinto ja neliöt huoneessa antaa myöten. :) pitää pikkusen tukevoittaa ni kestää painavammanki lapsen pomput. :)

Mikä vuosi toi pakkaus nyt siis on, missä on vihreetä ja oranssia vaatetta :D? Ei sillä kyllä niin väliä tietysti oo, mutta onhan sillä sittenkin Haha ;)

Mäkin on sulosia kehtoja katellut, mutta ei kai se kauheen pitkä oo aika kun siinä nukkuis? Olisihan se soma pienelle prinsessalle :)

Klo 9 julkastaan uus :) kuvassa oleva on viime vuoden malli.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    158.6 KB · Katsottu: 24
Ne jakkaa ensin 2014 vuojen pakkauksen ja sittte vasta alottaavat uuven jakamisen. Kyllä mie luulen että heinäkuulaiset saa jo uuven, ku mieki sain viime vuonna ja kesäkuussa oli LA.

Mä tykkäsin tän vuoden paketissa toppapussista ja äitiyspakkauksesta :) Muutoin ei oikein ollut mun mieleen, tuo sininen toppis varsinkaan. Mutta me taidetaan joka tapauksessa ottaa rahana kun esikoiselta vaatteita niin hyvin tallessa :)

Takaisin