Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ostetaan tuplarattaat ja ei todellakaan mitään kalliita. Mitään vaunulenkkejä ei harrasteta täällä maalla ja noi on lähinnä nukutuskäytössä ja sit tuplamatkarattaina tarvittaessa. Rattaat maksaa Saksassa n. 200€ ja sieltä siis tilataan ne. Suomesta ei kannata ees kattoa vaunuja.

Nyt tän ekan jälkeen oon sitä mieltä, et hukkaan menee liian kalliit investoinnit. Hyvähän se on huudella, kun on kaikki kamat tullut ilmaseks ja läjäpäin siitäkin turhia. Käyttöaika on noilla tuotteilla äärimmäisen lyhyt. Menee ne halvemmatkin seuraavalle. ;)

Hei te jotka olette saksasta tilaamassa tai tilanneet vaunut / rattaat. Kehtaatteko laittaa linkkejä käyttämistänne verkkokaupoista? :) Vois itekkii katella sieltä tarjontaa ja hintoja :)

Esim kiddies24.de ja kidscomfort.eu on kuulemma nopeita ja luotettavia toimittajia :) me on ajateltu tilata turvakaukalo tuosta ensimmäisestä kun säästää liki 200€ vrt. Suomen hintaan. :)

Me haettiin esikoiselle aikanaan Ruotsin puolelta Haaparannasta (asutaan Oulussa siis). Silloin kruunu oli heikko ja sai tosi edullisesti! Enää ei taida vaan olla, harmi!

Mitenhän noissa netistä tilatuissa toimii takuu? Eli saako varaosan miten helposti, jos joku takuuaikana menee rikki? Meillä on tosi laadukkaat (tai ainakin kehutut) vaunut, mutta silti on tarvittu varaosia useemman kerran :(

En osaa takuusta sanoa. Mut turvakaukalo tai istuin jos hajoo niin uushan se on ostettava tilalle, eivät mahda missään tehä korjauksia. Vaunuja tietty jos meinaa tilata niin asia eri.. En osaa sanoa :) luulis että jos s-postilla ottaa sinne yhteyttä niin sais jotain hyvitystä :)

Me ollaan tilattu vaunuja, syöttötuoli, turvaistuin yms. babyartikel.de. Luotettava toimitus KOTIIN (ei tartte isoja paketteja raahata postista). Tuolta hauckin tuplarattaat sit kans ja toinen syöttötuoli. Sit turvaistuin vuoden päästä :) Turvaistuimena on toi cybexin pallas, joka pääsee pian tositoimiin, et saadaan kaukalo sit vauvalle käyttöön.

Lemmy, myö ostettiin nuorimmalle syksyllä Brion telakka ja kaukalo yhteishintaan 150e haaparannan lastentarvikeliikkeestä. Että ei ne siellä kyllä kovin paljon maksa. :)

Noita imetysvaatteita öisin mietin, mitä laittaa, kun mua ahdistaa kaikki vaatteet. Nukun aina alasti kesät talvet ympäri vuoden ja ei oo ees aina edes peittokaan päällä. Ideoita.

Bandeu malliset liivit. Ei hierrä, ei kierrä :) Ei tosin pysy satavarmasti paikallaankaan ja liivinsuojat saattaa seikkailla ihan väärissä paikoissa. Mulla olikin sitten muovifrotee lakanan alla suojaamassa sänkyä alussa, kun maidon tulo ei ollut vielä tasoittunut. Tai ihan pelkät kaarituettomat liivitkin on ihan mukavat. Carriwellillä on muistaakseni ihan huippu mukavia ja tuntuu kuin ei ois mitään päällä :)

Pörtsä, katoppas semmoset ku Carriwell comfort bra-liivit :) ei oo kalliit, 10-15€ paikasta riippuen ja supermukavat :) itekki tottunu nukkuu pelkis pikkuhousuissa niin nuo toi helpotuksen öihin ettei tarvinnu ns. Oikeita imetysliivejä pitää :) nyt aion ottaa nuo jo sairaalakassiin mukaan :)

AI että minua ärsytti eilen ku löysin Facebookin kirppikseltä kivan halvan hoitoalustan ja kysyin vielä miehen mielipidettä ja sain luvan ostaa ni myyjä laitto viestin että sori se meni jo en muistanut poistaa kuvaa.. Ja kuvan alla ei ollu siis mitään kommentteja ennen minua.. Siitä ärsyyntyneenä päätin mennä tänään töiden jälkeen kangasostoksille ja ostaa kivoja kankaita ni saan mieleisen päällisen ainakin.. Ja sit samalla teen pinniksen reunasuojan päälliset! Ku vaan löytäisin kivat kankaat...

Hei hyvä idea. Oon kans saanu ihan normi valkosen pinniksen reunasuojan ja ajattelin että sitä vois tuunata jotenkin.

Heti kun loma alkaa, niin anoppi lupasi lähteä lompakoksi. Siis ostoksille maaliskuussa. Saadaan kaikki mitä pyydetään miehen kanssa niin minun anoppi ostaa. Sanoi hintaa ei tartte tuijottaa. Sen kun me saadaan valita. Mun äiti ostaa mulle ne himputan imetysliivit, imetystyynyt, kun löysin sellaisen jossa pöllöjä. Rakastan pöllökuosia. Siis jos joku löytää pöllö aiheisia vauvan juttuja niin mulle viestiä. Pinnasängystä suojat tulee kanssa olemaan pöllö kuviota. Nyt meillä on ne rattaat jo

Huh. Kävin sit kangaskaupan lisäksi lindexillä ja sieltä oli pakko ostaa tuttipullo ja samaan sarjaan bodysetti :) niin ja sain sitten postista hakea tilaajalahjaksi tulleen nallepuh pussilakanasetin :D

Pörtsä79: Me hommattiin vauvanhuoneeseen sellainen kattovalaisin missä oli erivärisiä pöllöjö kodin ykkösestä. Mä tykästyin siihen niin kovasti että oli pakko hommata.

Pörtsä79: Me hommattiin vauvanhuoneeseen sellainen kattovalaisin missä oli erivärisiä pöllöjö kodin ykkösestä. Mä tykästyin siihen niin kovasti että oli pakko hommata.
Mitäköhän mies tuumaa kun meidän makuuhuoneeseen tulisi pöllö lamppu. Meillä kaksionja vauva nukkuu meidän huoneessa

Takaisin