Äitiysloma alkaa tuossa reilun viikon päästä! Olen investoinut tulokkaaseen 1,5€, eli äitiysavustuksen jälkeen olen 138,5€ plussalla ;) 1,5v sisarukselta ja serkuilta on jäämässä niin paljon kaikkea, ettei oikein ole tarvetta. Tämä rintapumppukeskustelu kuitenkin herätti...
Ensimmäiselle hankin pumpun kirpparilta ja se toimikin aluksi ihan ok. Kumiosat kuitenkin rupesivat hieman valskaamaan ahkerassa käytössä. Lopulta päädyin lypsämään itseäni ja olin ihan tyytyväinen tuohon ratkaisuun. Rintatulehduksia tuli ja meni enkä lopulta pysynyt enää mukana laskuissa. Pyrin lypsämään mahdollisimman vähän, etten olisi lisännyt tuotantoa. Maitoa olisi tullut helposti lähemmäs litraa/pv luovutettavaksi, mutta valitettavasti tuo vaihtoehto on tehty täällä mahdollisimman hankalaksi toteuttaa :(
Pitänee katsoa valmiiksi joku näppärä pumppu, jonka hankin, mikäli eritys on samaa luokkaa kuin ensimmäisellä.
Näyttää muuten siltä, ettei esikoista saa millään uuteen sänkyynsä... Ehkäpä meille hankitaankin toinen pinnasänky makkariin. Tuleekohan tuota ekaa siirrettyä edes toiseen huoneeseen? Tilan puute taitaa iskeä seuraavaksi...