Vielä pitäs kaupan/apteekin kautta kiertää yks isompi ostoskierros ja se ois sitten siinä, että hankintalistalta kaikki olennainen hankittu.
Vakuutusasiakin on ihan kokonaan hoitamatta, kun teetin yhdet tarjoukset kaikilla vakuutusfirmoilla, mut sit tajuttiin et ei voi vaan pyytää jotain tarjousta, kun nehän laittaa sinne summia mitä sattuu. Nyt pitäs sit uudestaan laittaa tarjouspyyntö samasta summasta joka firmaan, niin voi sit vertailla, et kellä on se paras tarjous. Me kun meinataan laittaa vakuutukset yhteen "perhepakettiin", kun todettiin, et esim. jo pelkästään mulla on tosi kallis vakuutus itelläni kokonaisuudessaan ja osa vakuutuksesta on ihan turhaan, kun mulla tulee vissiin liiton kauttakin joku matkavakuutus ym. esim.
Lapselle tuntuu, et on jo vaikka kuinka paljon kaikenlaista, mut silti pitäs vieläkin hankkia ainakin pari koliikkituttipulloa lisää ym.
Pakko kysyä tuosta mikrosteriloijasta, et onko sellasta fiksua ostaa? Mä aattelin yhden ison vanhan kattilan varata, et siinä aina keitän vettä ja steriloin pullot ja tutit ym. En tiiä säästääkö se mikrosteriloija sitten vettä/? Ihan isona kysymysmerkkinä täällä.
Imetyspaitoja en ainakaan osta, mun mielestä turhia.. kun tajusin, et mulla on valmiiks jo tuollasia paitoja, mistä on nopee heittää rinta esille, kun on niitä naisten paitojakin vaikka minkä mallisia.
Imetysliivit meinasin jo välistä et pitäs ostaa, mut sit ku selasin vielä omat rintsikat läpi, niin on mulla niissäkin niitä malleja, jotka on helppo kiepauttaa rinnan alle aina imettäessä. Mulla kun on ennen raskautta ollu tosi pienet rinnat, niin en oo ees pitäny rintsikoita raskausaikana, et ne vähän ees roikkus sit joskus :D.. huvittaa ku kaikki haluis jotku "terhakat rinnat" mut mä haluun taas mieluummin hieman roikkurinnat.. musta ne on naisellisemmat. :D..
Mut saas nähdä, mitä sitä vielä innostuu hankkimaan!