Kävin eilen veljen perheen luona ja sain sieltä tuliaisiks kassillisen vaatteita, turvakaukalon telakoineen, sitterin ja rattaiden kopan. Itse vaunut saadaan sit kun tarvitaan, he käyttävät niitä ite vielä rattaina. :) Nyt pitää vaan opiskella miten kaikki osaset saa yhteen... Ei ne näin monimutkaisia kapistuksia ollut sillon kun meidän teinit oli vauvoja! :D Käytännössä meiltä taitaa enää puuttua patja sänkyyn, pieni toppapuku/unipussi ja sit pientä tarviketta kuten vaipat, liivinsuojat, imetyskumit jne. :)
Alkuun kyllä meidän vauva nukkuu rottinkisessa kehdossa. Se on suvussa kulkenut niin että äitini on ensimmäisenä nukkunut siinä, sitten hänen sisaruksensa, minä (vanhimpana serkuksista) ja kaikki äitini puolen serkut ja minun lapseni. <3 Isoäitini soitti jo ja kysyi mahdanko mä sitä haluta enää käyttää... (Veljeni ja serkkuni eivät ole halunneet sitä käyttää lapsilleen) Mä olin aivan järkyttynyt että edes kysyi, TOTTAKAI haluan käyttää kehtoa!!! Äitini putsaa sen nyt kuntoon ja saadaan sitten meille. :)