Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle on myönnetty äitiyspakkaus. Kuin iso se on, kun pitää jalkapelissä hakee postista, mahtuuko siniseen Ikean kassiin?

Lahjabola on jo tullut, missä mun oma... :(

Komppaan Happya, ei ä-pakkausta kyllä noin vaan kanneta kotiin... En nyt tiedä mittoja mut on kyllä hankalan kokoinen kannettavaks.

Joo se boksi on jotain 80 cm pitkä ja 40-50 cm leveä. Korkeuttakin noin 40 cm. Vanha boksi löytyy vintiltä enkä nyt lähtenyt sitä mittailemaan, mutta nämä sen perusteella annettuja noin mittoja.

Joo, ja se taisi edellisellä kerralla kyllä tulla vielä erillisessä laatikossa, ettei mene itse boxi pilalle.

Äippäboxi haettu ja koluttu.! On kyllä ison näkösiä ne vaatteet. Ootteko muuten mistä tilaillu noita bola koruja? Mieki haluun :rolleyes:

Minä tilasin raskauskeijusta, siellä oli minun mielestä hyvä valikoima. Valitsin semmosen minkä voin sitten laittaa vaikka vaunuihin killumaan :)

Mä vihdoinkin ostin pienen kassillisen 50cm vaatteita :) Oli pakko saada jotain hypisteltävää siihen asti, et jaksan lähtee varastoo koluaan :D

Minä en oo nyt hamstrannut paljon, siis tällä viikolla. Vain pieni erä pinkkiä vaatetta kirpparilta ja se Bola. Toinen vaunun peitto on puolivälissä. Jos sitten kutois tumppuja ja töppösiä. Ja edelleen kaikki jo hankitut on miehekkeeltä piilossa :D Paitsi sen talvihaalarin näytin! 1 asia kerrallaan... Tulee piiiitkä talvi!

Mä noudin tänään postista leikkimaton/alustan. Tuli tilattua kun oli puoleen hintaan tyrkyllä. Muita leluja ei sitten ite hommatakaan niin jää sukulaisilleki jotain ostettavaa :)

Takaisin