Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Multa puuttuu viäki ne imetysliivit ja lisää harsoja.. Ja kylpytuki... Nii ja jos ees toiset petivaatteet..

Mä hankin just viime viikolla imetysliivejä. Paitoja ei ole mutta veikkaan että selviin ainakin alkuun ilmankin (käytän yleensäkin sen verran löysäkaula-aukollisia paitoja...) Ja kotona nyt voin olla sitte vaikka ilman paitaa.

Lakanoita oli pinnikseen tarkoitus ostaa lisää, mutta innokas tuleva mummo halusi ommella vanhoista ison sängyn lakanoista pikkuiselle lakanoita, ja tuli kyllä aivan ihania :3

Tilasin h&m :stä noit bodeja, 6 kappalee pakaukse. Onko kellää kokemusta? Jotenki se olosii että ku kerra käyttää ni ne on semmosii venyneitä pretkaleita.

Meille tuli tossa sairaalassa vasta ekan kerran kokeiluun se semmonen imetystyyny ja semmosenhan iskä oli sit käyny ostamassa heti kotiinki. Molemmat tykästyttiin ku se on niin kätevä tossa pullottelussaki. Oli kyl anoppi vähän kohotellu kulmiaan ku poikansa oli silleki kehunu moista apuvälinettä :grin

Mashnu, imetystyyny on kyllä hyvä! Siinä säästää selkää eikä tarvii latoa tyynyjä päällekkäin että saa hyvän asennon. Ja sit kun vauva rupee ryömimään lattialla hän voi kiipeillä tyynyn yli ja myös kun harjoittelee istumista on hyvä laittaa imetystyyny pehmikkeeksi pikkuisen ympärille. :)

Mitäpä ootte tykänny noista imetystyynyistä, onko parempi semmonen missä on niitä rakeita vai missä on vaan pehmustetta? Ja entä onko parempi semmonen suora pötkö, vähän muotoiltu vai tiukka u-muotoilu? :)

Mä sain tänään kaivettua varastosta ne vauvan pyyhkeet ja hoitolaukun. Ja kaupasta tarttu mukaan vauvalle harja, kynsisakset ja pulloharja. Nyt olis niinku kaikki ainakin valmiina, eikä menny tiukille edes :)

Edit, mulla oli aiemmin sellanen missä oli rakeet ja u-mallinen. Tykkäsin kovasti. :) Nyt en löytänyt sellaista missä olis rakeita niin ostin vanutäytteellä ja tuntuu napakalta. Tää on sellanen u:n muotoinen mutta missä toinen pää on paksu ja toinen pää kapenee. Vielä en sit tiedä miltä käytössä tuntuu...

Mulla on sekä raetäytteinen, ei liian tiukasti u:n mallinen ja sit vanutäytteinen, joka on miltei rengas, kapeampi toisesta päästä. Se kapea osa pujotetaan selän taa. :)

Takaisin