Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nuo on minun lapsuudesta. Sain ne kotoo kun odotin esikoista, ei ollu muille kelvannut. Minulla on puisia pikku hengareita jotka oon maalannut ja niissä lukee tyttöjen nimet. Siinä ois kans yks ajan viete äitiyslomalle. Jos ei nimee nyt oo päätetty niin maalata vois ainakin. Tuleehan siinä hengarille hintaa, mutta kun ne voi säästää muistona ja jatkokäyttöö tulevia sukupolvia varten. Tässä tuli yks minun fetisseistä esiin, hengarit :)

Tietääkö joku jonkun ketä tekee ja myy virkattuja/kudottuja vaunuleluja? :) Siis niitä kun laitetaan siihen kuomuun killumaan vauvan iloksi :D Löysin yhden tekijän fb stä mutta kun kommentoin kuvaa niin seuraavan vartin sisällä kuva oli poistettu ja en ehtinyt tarkistaa et ketä oli tekijä :/

Mulla on vaan rumia pikkuhenkareita, sain Keravan Anttilasta kasan kesällä kun lopettivat, ja niitä saa myös monesti kun ostaa vauvanvaatteita. :)

Meillä tuli yhden fleecepuvun mukana sellainen Reiman pahvinen tukeva henkari. Rumahan se on, mutta aattelin kyllä ottaa käyttöön. Vaikka eipä meillä ainakaan vielä oo oikein mitään, mitä haluaisin ripustaa. Ristiäismekko sitten tietysti ja myöhemmin jotain juhlavaatteita. Pojalle kun ei oo niitä mekkojakaan...

Mullon 2 henkaria jotka oon saanu kaupasta mukaan ku oon ostanu vauvan vaatteita. Yleensä ne ottaa ne kassalla pois eikä viitti sit sanoo et jättää paikoillee :oops: eipä siinä, ei ne hyvännäkösiä ookkaa. Pitäis käydä kiertelee ja ettii oikeita pieniä hengareita :)

Lindexillä ja Kappahlissa on aina kysytty, haluanko henkarit mukaan. Sanon aina että juu. :D

Kaupoista voi käydä kyselemässä jos viittivät jemmata pikkuhengareita (Tuttaa yms), jotka menevät muuten roskiin. Mä oon ite kaupassa töissä ja monesti kerätty erilliseen laatikkoon viikon ajan ja asiakas tullu sit hakemaan. Menevätpähän käyttöön eivätkä sekajätteeseen. Luonnollisesti kannattaa kysyy semmosesta kaupasta, jossa on iso lastenvaateosasto niin ei mene kauan et niitä kertyy.

jumaleisson kun tulee kalliiksi..löysin kirpparilta vaaleanpunaisen ihan pikkuisen ulkohaalarin ja 2 potkupukua, vaaleanpunaista fleeceä... sinne meni vain 8€..

Mutta kun tilasinkin yhtäkkiä olohuoneeseen 6 hengen kulmasohvan,sellaisen jonka alle ei vauva mahdu, ihan varmuuden vuoksi :blob1.

Hahhahah :) Noin käy mullekin vähän väliä! Suunnittelen tekeväni hankinnat säästeliäästi kierrättämällä, tekemällä itse ja mitä nyt keksinkään. Sitten yhtäkkiä käy vaan PUUH! niinko iso tuuli puhaltas mun lompakon yli ja huomaan ylittäneeni budjettini lie monennen kerran....

Takaisin