Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mainitsin miehelle tänään semmosen tuotteen ku unipussi. Nyt se tahtoo että Uppikselle ostetaan moinen... Ku vielä tietäis myykö niitä muutki pajat ku jotkut lastentarvikepuodit... Tänään tai huomenna tarvis käydä ostamassa...

Me ostettiin samalla kun käytiin noi kalusteetkin. Ei oo tässäkään ihan lähellä IKEAa, lähin Haaparannassa...

Veli kävi perheineen aamupäivällä kylässä ja toivat vaunut meille. :) Pehmeä koppa ja turvakaukalo oltiin jo saatu aiemmin ja nyt veljen vaimo oli pessyt kaikki rattaan osat ja toivat ne meille ja näyttivät miten kaikki toimii. :) Nyt pitää enää miehen kokeilla mites se telakka asennetaan autoon... Tekee sen tod näk vasta kun vauva on syntynyt! :D

Törmäsin äsken kauppareissusta toipuessani ja netissä surffaillessani tällaiseen:

http://www.yhteishyva.fi/kauneus-ja...n/vauvan-vaatteet--ostajan-opas/0218010-81368

Aika hyvä perusohjeistus mielestäni. Täällähän on jo moneen kertaan pohdittu kuinka paljon ja millaisia vaatteita vauva tarvitsee, niin tuossa olisi siihen samoin kuin vauvapyykin pesuun vähän vinkkiä.

Ps. Mulla pyörii tuolla juuri eka koneellinen vauvan pyykkiä, joten sillä tää aihe kai tuli mieleen. Kohta pääsen sitten :smiley-chores011 , mikä ei nyt niin houkuta, mutta sen jälkeen on vuorossa :smiley-chores007. Jei!

Mulla tulee välillä sellanen olo et voiko muka kaikki olla jo valmiina, ettei muka mitää oo jääny hankkimatta :rolleyes: mut sit ku meen kattelee ja penkoo tavaroita ni en kyllä huomaa et jotain puuttuu :wideyed: no laitamme miehen sit kauppaan jos jotain uupuu :grin

Mites te ootte pyyhkiny noita kovia vauva leluja vai oottelo pyyhkiny mitenkään? Noille kolmelle oon pessy ne joskus, mut nyt ei vaan jaksais nähä nin paljoo vaivaa :)

Takaisin