Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lottie kokeilemalla se selviää. Joku saattaa valskata kaikki kakat pitkin vauvaa ja toinen on sit parempi. Ja jos ihottumaa tulee, nii sitten kokeilla jotain muuta merkkiä.

Ripitii, kaveri ympäristöihmisenä suositteli naty-merkkisiä vaippoja. Taisivat olla ruotsalaisia, mutta kompostoituvia. :)

Hei onko se harja siinä äitiyspakkauksessa mihin tarkotukseen? :D :D ois ehkä kuulunu tonne tyhmien kysymysten puolelle taas tää...

Joo eiköhän se ole hiusharja, just jostain luin että vauvan hiuksia pitäis alkaa heti harjailee vaikkei niitä viel oliskaan (eli päänahkaa kai sit).

Mä värjäsin eilen harsoja mut ei ihan onnistunut niin kuin olin ajatellut... Niistä piti tulla turkooseja mut tulikin sinisiä. Mietin vielä jos dippais ne kloriteen ja vaalentais sillä...

Mut nehän saattaa haaleta käytössä/pesussa. Oliko sulla mikä väriaine, merkkinen siis?

Se oli joku outo uus merkki mulle (ei siis Dylon eikä Nitor). Pakkauksessa oli niin ihana turkoosi väri ja sit tuli aikas tummia sinisiä... Mietin jos kokeilis jotain liukuvärjäystä kloritella niihin vielä ja uudestaan pesuun.

Vaipoista sai ainakin viimeeksi laitokselta näytepakkauksia, kannattaa kokeilla niitä ensin ja päättää sitten mitä tykkää itse käyttää. Ja myöhemmin tietty alkaa hahmottaa paremmin vauvankin tarpeita, esim just että minkä malliset on hyviä eikä aiheuta ihottumaa. Meillä ei onneks ollu herkän ihon ongelmaa, toivotaan ettei tälläkään kertaa. Pampersin jotenkin pehmeämpiä kuin muut, liberot jotenkin kovia ja jopa teräväreunaisen tuntuisia niihin verrattuna...mutta ainahan ne muuttuu, nytkin aion kokeilla molempia.

Takaisin