Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei muuten liity mihinkään mitenkään, mut toinenkin samanlainen harmitus on: mulla oli pienenä putket korvissa jatkuvien korvatulehdusten takia, enkä tajunnut kokeilla voiko hengittää putkien kautta jos laittaa suun ja nenän tukkoon :DMä oon samis! Harmittaa vieläkin yli kaiken, kun en säkähdyksissäni tajunnut jättää sitä lankaa sormeen ja kokeilla, voiko sitä vedellä ees-taas siinä sormen ja kynnen läpi :D
Voi apua mihin mä joudun ton miehen kans... mietin äsken ääneen et onkohan meillä kui monta harsoo, se sano et eikö niitä ostettu kaupasta pari pakettia. En ite muistanu ja menin sit penkoo hoitopöydän laatikoita. Se oli luullu et harsot on kosteuspyyhkeitä
Mä oon ostanut nyt 2 pakettia noita Name it:n harsoja. Aiemmin ostamani on niitä pöllökuvioisia ja oisko ollu viime viikolla, kun ostin sellasen paketin, missä oli 2 valkoista ja loput sinisiä tiikerikuvalla. Ei mitään aikaisempaa kokemusta harsoista, joten ei mitään käryä onko noi kelvollisia vai ei. Hinta on kuitenkin suht kohdillaan.
knyttet, mäkin ajattelin ommella mun vanhoista lakanoista vauvalle lakanat + vanhasta pussilakanaparista suunnittelin tekeväni tohon äippäpaketin lootaan kankaat päälle ja jos jää yli, niin pussilakana vaaville. Mutta on jäänyt vähän suunnitteluasteelle, kun mä oon peukalo keskellä kämmentä näissä käsityöasioissa. Mä oon ainoo tietämäni ihminen, joka on onnistunut ompelemaan omaan sormeensa ompelukoneella! Älä edes kysy miten se on mahdollista!!!