Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noita on saatavilla ihan suomestakin ko. kuvioilla. Eikös tuo tuolla ebayssä ole hinta/kpl + rahti?
Samoja löytyy ainakin Halpahallin valikoimista, 3 vai 4 kpl 8,90€ ja ainakin Tampereella oli Lielahden Muksutallissa ihan hyllyssä myynnissä, samoja ei oo nettisivuilla.

Mä olen etsinyt Turun seudulta mooooonista kaupoista sideharsoja ja ainoastaan Name It:stä löytyy kohtuuhintaisia mutta ei noin värikkäitä. Lastentarvikeliikkeissä on jotain 3kpl paketteja tyyliin 15€! Miks meitä Turun seudulla aina sorretaan kun aina tuntuu et Hesan ja Tampereen suunnalta ainaskin löytyy vaikka kuinka paljon enemmän ja edullisemmin kuin täällä?!? :(

Mä löysin kans Halpa-Hallista tosi kivoja ja edullisia harsoja, just varmaan mistä Vedonika puhuu eli 8,90e/3kpl. Ostin pari pakettii. Toisissa on leppäkerttuja valkoisella pohjalla ja toisissa lampaita keltasella pohjalla :) Oli siellä siis useampi muukin kuvio, oisko ollu ainakin 5-6 eri printtiä.

Missäs suunnalla on vielä Halpa-Halleja kun tuntuu että ne lopetti joka ikisen liikkeen ainakin juurikin täältä Tampereen nurkilta...?! Haluan käydä shoppaamassa kans halpoja harsoja, minusta ne Ebayn oli kalliita.

Tokmannilla ja Tarjoustalossa on usein samantapaista ja -hintaista tavaraa kuin Halpa-Halleissa, kantsii sieltä käydä kattoo oisko niillä. Niitä kait on useimmilla paikkakunnilla.

Elya, Tokmannilta en tosiaan ole kattonut vielä. Täytyykin käydä tänään kun kuitenkin ajan siitä ohi. :)

Kankaanpään halppikses oli ainoastaan pöllöjä. Niitäki oli se yksi paketti jäljellä!!!

Silloin ku mä ostin Halpa-Hallista (ennen joulua), niin oli leppäkerttuja, lampaita, palloja, pöllöjä ja mitähän lie vielä...

Tokmannilla nyt ei ollu mitään, tänään kävin :meh: Muutenkin musta tuntu siltä että siellä oli kaikkein kalleimmat vauvakamat vaikka oon pitäny sitä halpiskauppana!

Name Itissä tarvii poiketa hakemassa kuvioharsoja, mutta niistä kuulin ettei olis niin hyviä noin muuten... Mut ulkonäkö ennen kaikkee, eiks niin :rolleyes:

Muuten, mistä ootte ostanu pinnasänkyyn aluslakanoita? Mä en halua muotoonommeltuja (koska ne on liian isoja meidän 110 pitkään sänkyyn) enkä mä myöskään halua pinkkejä tai vaaleansinisiä mitä kaikissa paikoissa on. Että mistä mä saan ihan valkoisia tavallisia? En oo löytäny mistään.

Jysk, anttila? Muistaakseni noista ite googlettelin (tosin totesin että saan yhdestä aikuisten lakanasta kolme pinnislakanaa kun vähä askartelen ompelukoneen kanssa, eli sillä vaivalla saan yhden "ilmasen")

Mä ostin yhden pakkauksen harsoja Name It:stä mutta ne on vielä paketissa et en osaa sanoa laadusta mitään. Mulla on nyt joku pari kymmentä harsoa ja mietin riittääkö se... :D Muistan vaan edellisistä että mulla oli niitä harsoja joka paikassa vaikkeivät he kauheesti puklailleetkaan, mä vaan tykkäsin niistä harsoista! :D

Name itin harsot on mun mielestä mukavan pehmoisia. Vaippakäyttöön ne ei oikein sovi, kun eivät ole neliön muotoisia, mutta pukluliinoiksi varmaan ihan hyviä. Sielläkään ei kaupassa ollut oikein hyviä valikoimia. Mä kävin etsimässä niitä pöllöharsoja, joista täällä oli keskustelua joskus viime viikolla, mutta ei ollut pöllöjä enää satavilla, joten ostin sitten nuotteja. Verkkokaupasta saa paremmin, jos on joku tietty, minkä ehdottomasti haluaa. Ja ne oli siis sellasia pakkauksia, joissa oli 4 kuviollista, 2 valkoista ja 2 yksiväristä harsoa aina samassa. Hinta oli 14,99 eli aika edullinen mun mielestä.

Takaisin