Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Just mietin, että koru ois kans kiva. Touhotin, entä jos hommaat pimuille jotkut kivat riipukset? Samanlaiset tietenkin. Saavat sitten isompana muistella kun saivat ne ja voivat aina halutessaan pitää samanlaisia koruja ;)
Juku, mä taidan ite tehdä tuon. Pitäs löytää tirpan näkönen riipus ja niin, 5 kpl...

Hei Untuva iso kiitos! Siis tuollahan se Tirppa liiteli! Mä tilaan noita 5 ketjuineen, pitäköön tai ei, mutta jotain yhdistävää tuo nuoriso tarvii kun kahdessa eri kunnassa asutaan. Tirppahan se meitä yhdistää, mutta jotain konkreettista pitää olla muistuttamassa. Ja se ei haittaa yhtään jos se on vähän kornia→that's me ;)

Touhotin, mä tein paketit isosiskolle ja -veljelle joululahjaks. :) Heillä on ikää 13 ja 14 (melkeen15) v. Isyyspakkaus-ketjun alta löytyy kuvat pakkauksista. Laitoin niihin vaatteita vauvalle (bodeja ja yökkäreitä teksteillä "my brother rocks", "I love my sister/brother", "if you think I'm cute, you should see my sister" ja molempien omat vanhat yökkärit), pari sideharsoa (et voivat osallistua syöttöihin tai anakin röyhtäyttämiseen), tutit teksteillä "milk junkie" (isoveli vois oikeesti elää pelkällä maidolla!) ja "born 2 shop", tuttiketjut MarioBros ja NallePuh, pari leffalippua, lahjakortit Heselle, "Vapaudut vaipanvaihdosta"-kortit (tein ite) ja karkkipaketit "pikkusiskolta". Suurimman osan tavaroista tilasin eBay UK:stä.

Juu, sideharso se on. :) Tilasin 10 erilaista sideharsoa nekin siis eBayn kautta. Voin ettiä sen firman nimen kun niitä myyjiä on aivan tolkuttomat määrät ja todella ihania kuvioita! Sisaruksille laitoin 2 harsoa/pakkaus ja miehelle tais olla 4. :)

Mä aion myös hommata isosiskolle jonkun lahjan annettavaksi sitten, kun tulee pikkusiskoa synnärille katsomaan. Hän sai jo isosiskouskorvikset silloin, kun kerrottiin, että hänestä on sisko tulossa, niin että varmaan jotain muuta yritän nyt keksiä. Tyttö tykkää tosi paljon Desigualin vaatteista, joten esim. k.o. merkin huivi voisi olla hyvä vaihtoehto (huivi siksi, ettei jää pieneksi) ja lisäksi sitten vaikka Elisa Kirjan lahjakortti, jolla saa valita itselleen mieluisan e- tai äänikirjan.

Kiitti vinkeistä! Ja jannalla on kyl ollu upeet paketit! Korua mietittiin isännän kanssa mutta kateltiin nomination/vataava halpis paloja.. Lahjakortteja mietin kanssa, hese/hoplop/leffa vaan kun ovat sen verran pieniä et tarviivat aikuisen mukaan ja tuskin olen eka viikkoina vauvan kanssa ko paikkoihin lähössä. Hmm.. Ehkä korulinja ois hyvä..

Mun pitäis kanssa hankkia isälle viskipullo kiitokseksi, on vaan jäänyt kun on niin hankalaa. Se viski ei siis ole mitään Jack Danieldsia vaan jotain savuista ja turpeista singlemaltia ylämailta, vaan kun en itse tajua noista juuri mitään. No, jospa sitä saisi tilattua vaikka netistä jonkun hienonkuuloisen, ovat vähän tyyriitä Alkossa :)

Riipitii, onko joku tuttu menossa risteilylle Tukholmaan tai Tallinnaan, sieltä sais edullisemmin. Mun mies osti kans kaks pulloa viskiä laivalta kun oltiin joulun jälkeen risteilyllä. Mäkään en ymmärrä niistä mitään mut hän sano että toinen on "arkikäyttöön" ja toinen sit tarjottavaks kun tytär on syntynyt. :)

Ei taida enää olla. Äiti saattaisi käydä Tallinnassa kampaajalla vielä mutta ei se taas auta, että pullo olis 300 km päässä :-/ Laiskuus ja saamattomuus kostautuu!

Pivi, näillä tiedoilla pitäis löytyä: ebay.co.uk large printed muslin square, seller information: elizabeth111111
Siellä on 54 eri kuviota ja väriä noissa harsoissa. :D Toivottavasti löytyy. :)

Takaisin