Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ehdottomasti sukkahousuja, nyt jo useammat pitsirimpsupyllyiset pestyinä odottamassa... ne on mekkojen kanssa näteimpiä, mutta ennen kaikkea pysyvät paikoillaan. Potkuhousut ja puolipotkuhousut hylkäsin jo esikoisen kanssa melko pian, kun aina oli jalka pois paikaltaan ja jotenkin vinossa jumissa hankalan oloisesti. Ainoat jotka oli ok oli muistaakseni sellaiset puolipotkarit ja yöpuvut ynnä muut, joissa oli vähän kuminauhaa tai resoria nilkassa, niin vähän paremmin kestivät kovaa potkuttelua. Sukkahousuja saa kaiken kokoisina, että ei ollut mitään koko-ongelmiakaan koskaan, että olis jääny makkaralle tai joutunu jotenki väkisin kiskomaan päälle. Sukkisten päälle on kylmälläkin kätevintä sitäpaitsi muitakin housuja pukea, kun ne lämmittää hyvin siellä alla ja ei oo pienellä nilkat paljaana ainakaan. Siihen sukkisten kaveriksi pitsikaulusbody, villasukat tai lammastöppöset ja mekko ja neuletakki...pitsimyssy... voi sitä söpöilyn määrää...mut jos värit on hillittyjä niin ei mitenkään yliampuvaa, saahan vauva vauvalta näyttää... :)

Pitäiskö pyytää anoppia kutomaan tollanen seuraavaks... :) Pätkis on mun ehdoton suosikki suklaapatukka! Itse asiassa mulla on jopa kuva miehestä nauraen Pätkis hampaiden välissä "lahjontana" mulle siltä päivältä joka sattu olemaan ovulaatiopäivä (en ollut laskenut päiviä kuin vasta jälkikäteen), eli lahjonta autto ja tulin raskaaksi sinä iltana! :D

Onkos teillä kokemuksia itkuhälyttimistä? Onko kukaan ostanut Clas ohlsonilta tai Biltemasta? Onkohan ne luotettavia? Philipsillä varmaan ainakin hyviä ja luotettavia, mutta maksaa vaan puolet enemmän :think005

Mulla oli valmiina isäni saattohoitoajalta aventin itkuhäly (toimii sekä paristoilla että johdolla) ja pari nokkamukia.

Meillä on kans toi Aventin itkuhälytin. Kärkkäiseltä ostettiin, oisko maksanu jotain 40-50€...

Teittepäs hyvän löydön Endorfiinitähtönen!! Ja Pikku Myy kans! Harmi kun tuo Kärkkäinen on niin kaukana meiltä, mutta vois ehkä käydä Keskiseltä katsomassa jos sieltä löytyisi edullisemmin. Aina jännittää vähän nuo tori.fi ostokset jos ei toimiskaan :confused:

Mä en tarvii itkuhälytintä, mä en tarvii itkuhälytintä, mä en tarvii itkuhälytintä, hoen tuota mantraa etten hanki sitä kun en oikeesti tarvii sitä. Mulla on täällä näitä eläviä hälyttimiä... Enkä tarvii enää paljoo muutakaan... Apua, pelkästään noita 62-68 senttisiä bodeja on 34 kappaletta :eek:
Ja mitä tein yks yö, mitä en oo kehannut vielä tunnustaa kenellekään...? Tilasin uudet vaunut!!! Meillä oli jo ihan hyvät niin eih, en tiiä mikä minuun meni, ei vaan nukuttanut!

Me hommattiin hälytin ku halvalla sai ja kun tuli viime kesänä rakennettua katettu terassi pihalle niin siellä on hyvä nukuttaa. Mä olen intohimoinen harrastelijapuutarhuri niin voin sitte kantaa "kuuntelulaitteen" mukaan kasvihuoneelle yms. mihin ei välttämättä muuten kuule. Tiedä sitte oppiiko koirat hälyttämään mua kun vauva itkee..

Mä ostin aikanaan tokalle itkuhälyttimen ja oliskohan sitä käytetty sen ja kolmannen aikana ehkä 4 kertaa. Joten jossain se on, mut en usko et tarvin taaskaan :)

Meillä taas itkarit on ollu must! Mää oon kaikki nukuttanu ulkona melko pienestä aina siihe asti kun on hoitoon lähteneet. Ja vaikka meillä on koirii ja ikkunan alla nukkuu ni silti mulla on aina itkari päällä. Kesäsin ja sateella oon vieny vaunut millo mihinkiin jotta ois parempi koisii, peltiautotalliin sateella ja tuiskulla, ulkosaunaan kesällä ku siel on viileetä ja pimeempää.. Ja myöhemmin meillä on ollu itkarit myös käytössä niin että laitettiin muksut nukkuu ja lähettii isännän kaa kaksin ulkosaunaan.. Joten meil ne on ollu ahkerassa käytössä. :)

Mä aion käyttää itkuhälytintä kun vauva nukkuu ulkona, niin ei tarvi koko ajan kurkkia että kaikki on hyvin, neuroottinen kun olen :rolleyes: ja kesällä kun mökkeillään paljon, niin sielläkin näppärä jos vauva nukkuu sisällä ja ite touhuaa ulkona :)

Takaisin