Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos haluaa ostaa vaunut uutena ja on väliä millaiset ostaa, kannattaa lähteä pian liikkeelle, että ehtii saada. Tilausajat on usein useita viikkoja.

Eilen tuli hankittua iso kasa viimeisiä tavaroit :) Oz-babyn alennus myynneistä löytyin sitteri, kaarellinen leikkimatto ja lämpöpussi turvakaukaloon. Kaupasta tuli myös hankittua ensimmäiset vaipat, äidin maitonkorvikkeet (hätä tilanteita varten), kylpyöljyä ja vauvan saippuat :) Enää olisi itselle hankittava imetystopit H&M stä, lindexsistä imetysrintsikat ja terveyssiteitä :) Sit olis äiti ja isi ihan valmiita ottamaan nyyttin vastaan :Heartred

Mun pitää tehdä se lista puuttuvista kamoista ja alkaa keräämään ne puuttuvat. Joulukuun rauhotin kokonaan vauvakamoista kun oli niin paljon muuta tekemistä.

Mun pitää tehdä se lista puuttuvista kamoista ja alkaa keräämään ne puuttuvat. Joulukuun rauhotin kokonaan vauvakamoista kun oli niin paljon muuta tekemistä.
Juuh, sama täällä... nyt vaan tuntuu ettei enää jaksais kauppoja paljon kierrellä.

Pivi, ei hätää, kyllä sä vielä hyvin kerkeet saada kaiken kuntoon. :) Mulla sattu nyt olemaan pari päivää ihan vaan omaa aikaa laittaa kaikki vauvajutut kuntoon mutta sit en kyllä tiedä mitä teen koko äitiysloman ajan ennen kuin vauva syntyy... Tyhjennän ja järjestelen varmaan laatikoita uusiks! :D

Ja mä taidan laittaa tuon ukkelin juoksemaan kaupoilta nuo puuttuvat asiat. Osaahan se kun kolmattaan odottaa!

Koitin tehdä jotain puutelistaa tänää mut en vaa jaksanu lopulta. :D Tärkeimmät kaiketi on jo. Tosin esim huonekaluja puuttuu kämpästä... Nooo pikkuvikoja.

Niin, ja jos ei huvita/ jaksa kaupoilla juosta, niin kannattaa tutustua nettikauppojen ja -kirppareiden tarjontaan. Ainakin kotimaisista puljuista tilatessa tuotteita, jotka löytyy varastosta, toimitusajat on yleensä vain päiviä.

Mä sain hermoromahduksen kun en löytänykkään yhtään paksua myssyä vauvalle. Tiedän et näin jossain ne ja nyt en löydä enään niitä :sad015 Kai se on kaupasta käytävä ostaan kunnon myssy, kun jaksa ettiäkkään minne oon laittanu ne.

Meillä vielä listalla
- vanna
- hoitoalusta
- äidinmaidonkorvike
- siteet
- vaipat
- kaukalopussi
- kantoliina (oottelen että tuonne nettikauppaan tulis lisää värejä)

Tiedättekö naiset mikä on miehen ja pojan ero?
Se on lelujen hinta!
Meillä on korkeintaan 10 neliöö asvalttia etupihalla ja mies osti jo toisen 10 kg säkin suolaa tuohon ja täällä on tullut lunta ehkä just 10 senttiä koko talvena! Ja nyt hän osti lisäks jonku sirottimen millä saa levitettyä suolan tasaisesti KOKO PIHALLE! :D Siis mä en voi kuin nauraa tuolle miehelleni. :)

Mulla ei puutu enää kuin vauvan vaipat ja kaukalopussi (kai). Mutta pitääkö olla muutakin rasvaa kuin sinkkivoidetta? Vauvaöljyä, lasinohia, apo basea ja erisania löytyy, eikös noilla pärjää?

Riipitii: Hyvin pärjää! Jos jotain muuta tarvii, niin sen ehtii kyllä hankkia myöhemminkin. Ite en meinaa hankkia mitään rasvaa varsinaisesti vauvaa varten. Lansinohia aion hankkia nännirasvaksi.

Uskaltaako ebaysta tilata vauvalle hankintoja?

Mä tilasin ebay uk:stä vaikka ja mitä isyys-, isosiskon- ja isoveljen pakkauksiin jouluksi. Hyvälaatuisilta vaikuttaa ja hyvin toimi tilaus ja toimitus, tosin tilasin melkeen kaiken miehen siskon luokse ja hän lähetti sit kaiken kerralla Suomeen.

En nyt millään jaksa selata koko ketjua puhelimella läpi, joten kysyn missäs niitä pöllökuvioisia pinniksen reunapehmusteita olikaan? Vai muistankohan oikein, että joku niitä linkkas, kun oli pöllöistä keskustelua..?

Kääk, taas tarttui vaikka mitä pienenpienen tytön vaatteita mukaan kaupungilta...multa pitäis kieltää kaikenlainen kiertely, tänäänkin oli ihan oikeaa asiaa toimitettavana ja siinä sivussa onnistuin muutaman satasen laittamaan kaikkeen 'pieneen ja pitsireunaiseen'... ihan tarpeellisiakin juttuja kyllä, bodyja ja sellaisia...

Vauvan Vaaka-cd on aika kiva kun niitä lauluja muutaman kerran kuuntelee: just sellasia lastenlorumaisia(ne on siis runoista sovitettu) mutta kauniit ja/tai hauskat musiikit :)

Takaisin