Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä stressaa kun pinnis ja hoitopöytä ei oo vielkään tullut... ja kaikki pikkukrääsä vielä hankkimatta..turvakaukalokin pitäis varmaan jo asentaa autoon valmiiks... ja pitää kohta miettiä jo sairaalakassin pakkaamistakin. Vaikka la vasta siellä helmikuun lopussa mutta eihän sitä koskaan tiiä millon se vaavi päättääkin tulla!

Mä kans miettiny et pitäiskö se turvakaukalon telakka jo asentaa... kassi ollu pakattuna jo varmaa pari viikkoo :p miten nii oo malttamaton :dance018

Mullaki puuttuu edellee tuttipullot ja tutit :/ Mun äitin piti järjestää mulle baby showerit,mut uhkaavasti näyttää siltä,ettei kerkee järkkää joten saa sit lähtee hakee niitä ku mä oon vaavelin kaa sairaalas! :D

Meiltä puuttu vielä pinnasänky (saadaan 15.päivän jälkeen), rintasuojat, imetyskumit, kylpyamme, d-vitamiinitipat, vaippapaketti( meinataan kestoilla jaksamisen mukaan, mut jos ens alkuun ois edes yöksi vaipat valmiina), maidon kerääjä ja rintapumppu,
Mies rauhoitteli että hän kyllä käy ostamassa vaikka sillä välin kun olen sairaalassa kaiken viimeistään valmiiksi.
Kauheaa sanoa, mut nuo on jotenkin sellaisia tavaroita jotka haluaisin itse valita.

Edit. Ja äidinmaidonkorviketta varmuudelta

Muokattu viimeksi:
Mulla on kaikki tissitarvikkeet vielä ostamatta... Saa mies sitte käydä ostamassa niitä tarpeen mukaan. En halua tehdä ensikertalaisena sitä mokaa ku yks kaveri aikanaan että se osti kaikki tyynyt ja pumput ja härpättimet ja sit sillä ei noussu maitoa ollenkaan...

Mashnu: Tuota mietin kanssa, että onko järkeä ostaa vain varmuudeksi. Ei sitä kuitenkaan voi tietää miten imetys lähtee sujumaan. Ahistaa vaan laittaa mies, todennäköisesti äitinsä kanssa, kaupoille.

Mashnu: Tuota mietin kanssa, että onko järkeä ostaa vain varmuudeksi. Ei sitä kuitenkaan voi tietää miten imetys lähtee sujumaan. Ahistaa vaan laittaa mies, todennäköisesti äitinsä kanssa, kaupoille.

Sama täällä... haluaisi itse ostaa kaiken valmiiksi ihan vaan varuulta ettei miehen tarvitsisi sitten...

No mulla ei oo niin väliä että mimmosia tarvikkeita tuo mulle sit ostaa kunhan on toimivia. Maidonkerääjät ja pumput voi ostaa ihan ruokakaupastaki niin ei oo hankintaongelmia sen suhteen.

Mä luotan siihen että jos jotain oleellista puuttuu niin voin ottaa kuvan ja lähettää miehen sen kanssa kauppaan ettimään :D (toki mulla on jo paketti vaippoja, kaks siteitä, tutti, tuttipullo ja 1 pkt korviketta valmiina, viel ajattelin sitä Lansinohia jostain hankkia ja loppuviikolla tilaukseen kaukalopussi ja hoitoalusta, mies saa ostaa ammeen vauvalle kun joku kerta mennään isompaan kauppaan).

Mä luotan ehkä vähän liikaa menneisiin imetyksiin... mulla on ihan totta ollut vaan liivinsuojia ja harsoja siinä. Ei pulloja ei tuteja :eek:

Mulla sama varustelu ku Happylla... Luotan ilmeisesti edellisen elämän imetyksiin :D noh, ehkä luotan noihin Raksilan marketteihin, jotka melkein näkyy ikkunasta, et sieltä löytyy jos jotain tarvii ;)

Mä ehdotin kans miehelle et vois pikkuhiljaa kokeilla saako hän turvakaukalon telakan asennettua ite vai pyydetäänkö mun veljeltä apua kun saatiin kaukalo ja telakka heiltä. Mies katto mua kauhuissaan että täytyyhän miehen nyt osata sellanen asentaa ite, eikä nyt ainakaan mun veljelle voi tunnustaa ettei osaa ite, mieluummin googlaa käyttöohjeet! :D

Mä en autoon viitti viellä tota telakkaa laittaa, kun sitten ei mahdu muksut ja mies autoon.
Pinniksen sain pedattua tänään ja huomenna haen sitten pinniksen reunasuojan ja mobilen.
Maidonkerääjiä ja rintakumeja en edes viitsi ostaa, kun ennenkään niitä tarvinnu :D

Mies joutuu siivoamaan auton ennenku sinne mikään telakka ja kaukalo mahtuu... Luultavasti se homma tapahtuu vasta sillä aikaa kun mä olen laitoksella vauvan kanssa..

Nonni tilasin nyt valmiiks sen vaavisängyn. Pitäis saapua kolme päivää ennen la. jos poitsu tulee aiemmin niin kaivan tuolta vaatehuoneesta tuon äp laatikon ens hätään.

Mäkään en kyl meinaa tuota telakkaa autoon viel viritellä. Mies saa hoitaa sen sit kun tulee meitä laitokselta hakee.

Takaisin