Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä poika joutuu nyt tyytymään isosiskon vanhaan talvihaalariin, joka on tyttömäisen keltainen. Ei todellakaan ruveta ostamaan muutaman kuukauden vuoksi uutta ja eihän tuo vielä niistä väreistä mitään tajua. Sitten syksyllä pääsee jo siirtymään suurempaan kokoon ja se haalari oli muistaakseni aika unisex -värinen.

Minä en osaa :( Pitäskö yrittää? Teen nyt tätä toukkapussia (ekaa kertaa) ja tämäkin tekeminen tuntuu niin epävarmalta....

Ai nuita villapökiä? Oli helppo ohje, mutta motivaatio pula.. :D Varmasti onnistuis myös sulta. :)

Miihkali jos sulla on joku hyvä paita/takkiohje, paa tänne. Mä en oo nähnyt enkä keksinyt mitän kivaa mallia, niin oon jättänyt sikseen.

Kokoan parhaillaan vauvan peittoa isoäidin neliöistä. Minkä kokoisia peittoja ootte tehny? Tuo on villainen ja tarkoitus on olla nimenomaan peittona vaunuissa ja muutenkin nukkuessa, ei alustana. Vaunutkin on vielä kaupassa, nii ei pääse mallailee.

Äp-peitto on niin iso, että siitä voi ehkä sen verran mallata, ettei niin suurta:) Tuosta tulee kyllä sen verran ohutta, että sitä voi helposti kääntää kaksinkerroin, jos on johonkin liian suuri.

Toisaalta kiinnostais myös neuloa toinen, suurempi peitto jostain puuvillalangasta, joka ei varmasti kutita. Sen vois ottaa matkaan kyläpaikkoihin ja laittaa alustaksi. Se vois ollakin äp-peiton kokoa.

Mä kudoin peiton jollain ohjeella 80 cm × 124 silmukkaa. Laske siitä :D
Olisko tuo n. 60 cm levee?

Takaisin