Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon kans hommannu sen tuen vaikka se ei mikään välttämättömyys olekaan. Mulla on niin huonossa kunnossa ranteet että kädet puutuu hetkessä niin toivon että siitä on vähän apua kylvetyshommissa :)

Me kans pyöriteltii biltemassa kylvetystukea, mut jätimme sen sinne.... ei katsottu tarpeelliseksi.

No nyt alkoi mun shoppailukausi. Kirpparilta löysin yhden bodyn ja pöksyt 75 sentillä :grin Huikeeta! Hehee, oon mä kyl aika onneton shoppaaja :p

Noh mut sen jälkeen mentiin Ikeaan ja sain hankittua tirpanoille pinnasängyt, patjat ja laitapehmusteet. :smiley-bounce012 Jee! Nyt voin valjastaa äitini ompelemaan lakanoita ja pussilakanoita.

Riipitii, toi olis aivan mahtava apuväline! Pitäiskö ostaa vaikka isovanhemmille lahjaks ja "koekäyttää" ensin ite synnytykseen asti...? :D

Tänään mies sano että pitäis kohta ostaa varmuuden vuoks jo "vaippoja ja jotain muutakin tarvikkeita varmaan tarvitaan" kotiin jos vauva syntyykin etuajassa. Lapsetkin nauro miehelle että meillä taitaa kyllä olla jo kaikki tarpeellinen hankittuna. :D Tosin tuttipulloja ei ole kuin yksi, niitä vois hankkia lisää siltä varalta että joudun käyttämään korviketta tai lypsämään maidon toisesta rinnasta. Muuten taitaa olla aika hyvällä mallilla hankinnat. Tänään päätin jo kotiintulovaatteetkin vauvalle. :) Joulun jälkeen pitää sit vaan pestä kaikki uudet vaatteet vielä.
Yks asia mulle tuli muuten mieleen synnytysvalmennuksessa: miehelle pitää ostaa väljä t-paita, jossa on iso kaula-aukko! Kun vauva saa olla kenguruhoidossa isin paidan alla sen aikaa kun äiti käy suihkussa jne synnytyksen jälkeen niin siihen olis hyvä olla vähän väljempi paita. :)

Kortisonipiikistä pelästyneenä menin TYKSistä suoraan Lindexiin ja ostin imetysliivit ja -topin. :D Samalla ostin mama-alushousuja ja nää onkin todella ihanat päällä! Mä olen vaan käyttänyt mama-alushousuja jotka jää vatsan alle ja ne ei aina tahdo pysyä paikoillaan kun on peppu tainnut pienentyä. Nyt näissä onkin pussi vatsan yli ja on niiiiin mukavan tuntuiset.

Mä hommasin niitä Lindex alkkareita jo ajat sitten ku kävi risoo kun tavalliset pöksyt rullas pois jalasta kävellessä.. Eihän ne nyt mitkään sexipöxyt ole, mutta mukavuus ennen kaikkea :grin

Mä oon käyttänyt niitä joka paikasta saatavia samoja joustopitsistringejä koko raskauden. Selkeesti loistava tuote, kun sopii vielä kauan senkin jälkeen, kun farkut jää pieneksi :D

Itse olin eilen katsomassa Lindexsissä niitä imetystoppeja ja en oikeen tiedä minkä koon valkkaisin kun 36/38 olis varmaan se mun normaalisti oleva koko mut pitäiskö kuitenkin ottaa isompi ku eipä sitä välttämättä heti ole noissa mitoissa? Kuitenkin tuo 40/42 näytti huomattavasti isommalta... Eikä sen topin kokeilu/ änkeminen nyt päälle kyllä auta mitään :D

Mulla menee nyt samankokoinen (m) ku ennen raskautta. Topithan onneks venyy ja riippuu paljo mallista ja kankaasta, ite aattelin et jos ostaa kokoa isompaa tai sit käyn hakee ku oo synnyttänyt ni tietää sit koon oikeen :)

Takaisin