Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en mee viikinloppuna edes ruokakauppaan. Ja arkena aion käydä puolen päivän aikaan. Aamulla siellä on eläkeläiset ja iltapäivällä työstä päässeet. Vältän ihmisjoukkoja viimeseen asti!

Juuh, pitäis kyllä sinne ikeaankin ehtiä täs joku päivä, toivottavasti pian ettei tosiaan oo liian tuskissaan siel. Mies kyl varmaan toivoo että olisin sen verran uupunut etten jaksais kattoa kuin tuikitarpeelliset (yleensä tykkään kiertää jola osaston vaikken tarttis kuin jotain pientä jostain :)

Me tehtiin Ikean reissu kesällä :p
Ei hitto mua sais sinne enää ku ei normi kaupassakaa jaksa enää kierrellä :eek:

Mulla on vielä ikeassakäynti edessä (joululahjojen tiimoilta pari purnukkaa ostoslistalla), huomenna päivällä tai keskiviikkona aamulla aattelin toteuttaa... :)

Mä kävin tänään IKEAssa ja ostin pinnasänkyyn pinnasuojan ja patjan, hiukan joululahjoja jne. Ei kävelty yläkerrassa muuta kuin lasten osasto ja alakerrassakin otettiin kaikki oikopolut mutta kuitenkin suppaili ihan kivasti.

Mä tarvitsen pinnasänkyyn ja kehtoon patjat, mutta mistä ostaa sellaiset kun ne ei todellakaan ole standardikokoa? Millainen patjan pitäisi olla, kelpaako päälystetty vaahtomuovi? Ja mistä hitsistä sellaista ostetaan (Tampereelta pitäisi löytyä)? :oops:

Vaahtomuovipatja varmasti hyvä siinäkin mielessä, että pystyy leikkaamaan sopivan kokoiseksi. Vois kuvitella, että Jyskistä saa halvalla.

Mä siihen kehtoon ostin vaahtispatjan, sen kokoseen ainakin tuli edullisemmaksi sillon ostaa etolasta määrämitattu. Riippuu varmaan tarjouksista ja tuosta koosta.
Jos en väärin muista niin tätä ostin: http://www.etola.net/Tuote/raakavaahtomuovit/vaahtomuovilevyt/vaahtomuovi__paksuus_7_cm

Nyt katellu noita reunapehmusteiden hintoja ja miettiny että pitäs laskea suunnilleen paljonko kustantais tehdä ite (esim. 1cm vahvuista vaahtomuovia väliin tai vanua)

Mä ostin ihan Prismasta Finnlaysonin Aappa-apina patjan kun siellä oli kanta-asiakaspäivät, sai vähän halvemmalla :)

Mä leikkaan kehtoon äippäpakkauksen patjan oikeen kokoiseksi ja pinnikseen ostin tänään IKEAsta patjan. Pinnasuojuksen ostin kans IKEAsta kun sopii hyvin sieltä ostettuihin verhoihin (kunhan sais verhot silitettyä ja ylös...) ja oli mun mielestä edullinen moniin muihin näkemiini verrattuna.

H&M:llä on kympillä sellasia polven alle tarkoitettuja kapeita hameita (musta, harmaa ja raidallisia näin), mistä ainakin mä sain taiteltua mahan alle ja päälle sopivaa hametta.
Aattelin, että siitä voi leikata vaikka koko vyötäröosan pois mutta ei tarviikaan. Otin kyllä L-koon (normaalisti S/M), ettei vyötärö purista.

Vink vaan, jos joku muukin on ettinyt mahaan sopivaa hametta!

Lähti kyllä muutenkin vähän lapasesta ja ostin 3 mammapaitaa. En olis tarvinut, mut onneks yhtä niistä voi pitää sitten ilman mahaakin :D Se mahalle sopiva toppi, mitä lähdin hakeaan, jäi kyllä ostamatta. Tietenkin.

Takaisin