Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon alottanu ton vaatteiden pesemisen :) Mut nyt vastaan tuli pussilakana,joka haisee voimakkaasti vaikka ite käytän hajusteetonta nii onko vinkkejä mullä sen sais pois? Tuli siis just pesusta

Tiada, auttauskohan et pesis vaan uudelleen? Ja vaikka ilman pesuainetta rai kuumemmalla lämpötilalla?

100cm 3v:lle?? :eek: onkohan toi mun 2v jättiläinen...vaatekoko 98-104cm :p

Onks kukaan muu täällä tuttivastainen?Mun eka ei huolinu tuttia..tokalle ostettiin,mut ei kertaakaan ees tarjottu ja kolmannelle ei ees hankita :D
samaten kietaisubodyt on meillä ehdoton ei :)

Onko kukaan hankkinu sellasta käsienpesualtaaseen taiteltavaa pesutukea tai onko sellasesta kokemuksia? (nyt ei puhuta vauvojen kylvetystuesta).me ollaan saamassa sellanen taiteltava ja on kuulemma toooosi hyvä vastasyntyneelle....

vaunut puuttuu yhä,kun mikään "ei kelpaa" :)

Mä en myöskään hommaa kietasu bodeja,housuja missä ei saa jalkoja ns.vapaaksi,vaunuleluja, pinnasängyn päälle mitään härpäkettä,mikä pitää ääntä tai pyörii ja rintareppua :)

Hei, minä en kyllä muista nuista kokoasioista mitään... Mut mun 10-vuotias käyttää 140cm jos tuosta tiedosta on jollekin apua ;)

Mäkin sain viikonloppuna vihdoin sisarusrattaat tilattua. \o/ Niissä kun suositeltiin 3kk ennen LA:ta tilaamista, ettei vaan tule toimitusongelmia ja vaunut myöhästy h-hetkestä. Esikoiselle on sänkykin ostettu, pitäisi vaan kasata se, että saatais hältä pinnis uudelle käyttäjälle. Ja sitten jos saisi ystävällä lainassa olleet 50cm vaatteet takaisin, niin voisi niidenkin osalta hengähtää. :) Paljoa muuta ei varmaan tarvitsekaan hankkia.

Mä ostin varuiks pari tuttia mut toivon ettei niitä tarvita. Pinnasängyn päälle ei tuu mitään roikkumaan kun se on vaan kissojen leluna siinä sit kuiteki. Kietasubodeja on muutama hommattuna niitä ihan pieniä kokoja koska mä uskon niiden olevan helpompia mun miehen käsissä pukea ja riisua.

Me ostettiin vihdoin vaunut. Päädyttiin nyt Emmaljungan duo edge -vaunuihin kääntyvillä ilmakumipyörillä. Käytössä sitten näkee, että oliko oikee päätös... :)

Parin vuoden päiväkotikokemuksella voin sanoa, että 104cm on aika tyypillinen koko 3-vuotiailla, mutta jotkut on toki jo parivuotiaana sen pituisia.

Me saatiin eilen vaunut! Ostettiin käytetyt Teutonia Prestiget ja hyviltä vaikuttaa. Samoin sain eilen kantoliinan kaverilta lainaan ja sillä jo heti miehen kanssa sidottiin nallea kiinni itseemme illalla :) Mä tykkäsin ja toivon, että vauvakin tykkää. Ois niin ihana kanniskella sitä ihan iholla.

Pyysin myös äitiä viime viikolla lähettämään muutaman valokuvan ja vähän yllätyin kun postista tuli ilmoitus, että mulle on saapunut suurikokoinen kirjelähetys. No vauvanvaatteitahan siellä oli niiden valokuvien lisäksi...

Happy79: toivottavasti ovat hintansa arvoiset. Ihastuin itse niissä siihen koppaan jota voi käyttää matkasänkynä pitkäänkin. Meillä on kaksikerroksinen koti ja makuuhuoneet yläkerrassa, joten alas olisi pitänyt hankkia jokin paikka (sänky, sitteri tms.) missä vauva voi aluksi nukkua päivisin. Nyt vaunukoppa ajaa sen asian, ainakin näin siis ajatuksena. :)

Mä taas suosin kietasubodeja ja paitoja niitten helppouden takia :) Samoin tutin meinaan tällekkin antaa jos vaan huolii. Ja pinnikseen on meillä semmonen rauhoittavaa meren ääni musiikkia soittava yövalo härpäke, muuta sitten tarvikkaan siihen :)

Mä haluisin kans päästä työntelee noita :) Hiplaan aina ku on mahdollisuus :) tää on ku jouluu odottais ainoo harmi vaan et joulu tulee nopeemmin ja sitä vähemmän odotan ku tätä rakkauspakkausta :)

Mä oon lykkiny vaunuja kotona jo monta kuukautta, tosin vaan sillon ku oon yksin kotona :D Oon monesti miettiny et mitä jos naapuri näkee ikkunasta ni aattelee et pöhölöhän tuo on :D Mieshän meni ja sekosi sillon ku plussasin ja tilattiin vaunut samana iltana kun oli jo valmiiks mieluiset valkattu:)

Meil tulee Teutonian vaunut, tarkemmin en tiedä. :D Ostetaan veljen perheen vanhat vaunut ja ollaan jo saatu koppaosa, rengas-, sade- ja hyttyssuojat, telakka turvakaukaloa varten ja turvakaukalo mut ite vaunuja he käyttää rattaina kunnes me tarvitaan ne. :)

Takaisin