Joo me tilataan kans. Postin jouluruuhkat tulossa ja jos niissä on jotain vikaa ja pitää palautella yms... Onneks oon miehelle tehny selväks mitkä tilataan, eli varmaan menee niin että mä tilaan ne ja lykkään laskun sille.
Äitiyspakkaus tuli. Ne vaatteethan mahtuis melkein mulle :D Isän puolen mummolta tuli kanssa nallepuku postissa. Kyllä nyt on rinsessalla mistä valita.
Voi ei! Mulla on kans harvinaista herkkua toi auto lainassa eli pääsin oikein automarkettiinkin ja mitä ostin: METVURSTIA! Olis voinut kattoa ne vauvahyllyt :D No, saan auton hoitoon tammikuun alusta helmikuun puoliväliin, jospa sitten vauvahyllyille uudestaan.
Onneks tuli vaaputtua siellä Prismassa jo nyt. Oli sellaset liitoskivut, että en usko kauhean paljoa enää shoppailevani ku tää maha tästä vielä paisuu. Mummelitki teki hymyillen ja mun mahaa katellen tilaa kinkkuhyllyllä ku varmaan näytin niin tuskaiselta..
Vaikein ostos tehty, elikkä vaunut hommattu! Nyt kun noita kaikkia toimintoja oppis vielä käyttämäänkin :D Vähän harmittaa, kun en löytänyt mustia ihania käytettyjä, mutta kaitpa sini-harmaillakin saa vauvaa työnneltyä Tai näyttää nuo jossain valossa vielä vähän mustilta.... Olleet joskus mustat.
Kysyin mun neuvolan tädiltä siitä meetwurstista ja se ihmetteli et miks ei sais. Oli sitä mieltä et olis listassa jos olis kielletty. Mitä teille on siitä sanottu?
Ystävältä ostettu nyt vaatetta poitsulle n. yhden vuoden tarpeiksi. Sit vielä siskon jemmoja penkomaan... :) Sit vaan toivotaan, et arvaus sukupuolesta myös pitää paikkansa... Muuten meillä on paaaljon turhaa vaatetta myytävänä ensi keväänä. :P
Minä googlasin "raskaus ja meetwursti" niin löyty monta keskustelua aiheesta ja ihan kieltojakin löyty, mutta vähän jäi epäselväksi kun ei neuvola oo kieltäny.
En mä muuta keksi kuin suolan. Ainesluettelo on ainakin ihan ok tossa, mitä tänään ostin. Ok nitraattia ja inkivääriä (e316 isoaskorbiinihappo) löytyy duolan lisäks, mut ei pelota ollenkaan.
Ettei tää nyt menis niihin vöyhötysjuttuihin?
Eiku jaa, mun googlen 1. hitin kuvauksessa jo oli listeriavaara. Kinkku, kalkkuna, metwursti ja salami välttelylistalla. No joo, ei silti pelota. Eikös sen listerian voinut saada huonosti pestystä salaatistakin? --> Henkilökohtaisesti laitan tämän kiellon vöyhötyksiin.