Hankinnat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Asiris
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko muut huomannu, että vuoden 2018 äitiyspakkauksen sisältö julkistetaan huomenna? Vähän hassua ettei Kelan sivuilla ole mitään mainintaa, mutta Kela-Kertun facebook-sivuilla siitä on ollut tiedote jo jonkin aikaa..

Vihdoinkin, jes!!! Pääsee fiilistelee sitä... tilatakko vai ei;) kiitos et tulit esmi kertomaan:)
 
Täällä metsästän rattaiksi Baby jogger city tuplia, yrittänyt Torista bongata halpoja. Meillä on nyt city minit käytössä ja olen tykännyt niistä tosi paljon, joten tuntui luontevalta ostaa samanmerkkiset tuplat, niin saa osia yhdisteltyä.
Pääsiäisviikolla mennään hakemaan pinnis Ikeasta kun näytti olevan maaliskuun tarjouksessa.
 
Kiitti Esmi vinkistä! Täytyykin käydä katsomassa sitten kun pakkaus kuitenkin varmaan otetaan.
 
Uusi äitiyspakkaus löytyy kelan sivuiltakin. Mulle se oli pettymys, en tykänny ku muutamista kuoseista et nyt si miekkosen kaa kinastellaan ku mä en haluis ottaa sitä ja mies taas haluaa ku on sitä mieltä että lasta ei saa pukea mihinkään ns. halpoihin (esim.h&m) vaatteisiin. Kyl täs hormonihuuruis varmaan itku pääsee jos taivun toisen tahtoon :D
 
Minusta pakkaus oli ihana ja mukava että nyt esim aterinsetti ja lapasnipsut mukana. Oikeastaan collegehaalari olisi saanut olla pirteämmän värinen.
 
Minustakin äitiyspakkaus oli ihana! Kiva että oli harmaata ja musta-valkoista, niihin on helppo yhdistää värejä :)

Kävin muuten eilen prismassa ja meilläkin tullut valikoimaan mama-vaatteita! Ostin leggareita ja perus paitoja. Hinta ei päätä huimannut. Riittää että ne menee nyt tämän raskauden eikä jälleenmyyntiarvolla ole niin väliä (vrt. Boobin ja ml:n vaatteet). Onpa mukavampi olla kun ei yöpökätkään jää ärsyttävästi mahan alle tai päälle. Leggarit pääsi siis ympärivuorokautiseen käyttöön :D Osa oli luomupuuvillaa.
 
Yritin katsoa mammavaatteita meidän prismasta mutten löytänyt. Onko ne teillä ollut selkeästi jossain tietyssä omass osiossa vai upotettuna normivaatteiden joukkoon?
 
Yritin katsoa mammavaatteita meidän prismasta mutten löytänyt. Onko ne teillä ollut selkeästi jossain tietyssä omass osiossa vai upotettuna normivaatteiden joukkoon?

Meillä oli selkeästi omalla seinällään muiden naistenvaatteiden kanssa.
 
Toi äitiyspakkaus on ihana<3
Oon kahden vaiheilla otettasko ton kuitenkin o.O meillä vaan on lakanoita, aterimia ulkoilu vaateita, makuupusseja yms enempi kun tarpeeksi... mut pieniä vaatteita ei enää yhtään:/
Toi makuupussi on ihana, samoin kuin noi kuosit muutenkin:) toisaalta 170€ sais kirpparilta aikapaljon vauvan vaateita... hmmm, en tiiä... pitää miettiä...
 
Ihan kiva pakkaus, viime vuoden pakkaus mun mielestä vähän parempi. Se minkä mä sain ensimmäisestä oli 2015 pakkaus, ihan liian poikamainen mun mielestä. Mut mä päätin ottaa rahana, kaikki löytyy valmiiksi niin jotenki turha ottaa lisää:)
 
Meillä oli 3 pyöräset britaxit, kyllä ne meni kaupunki käytössä mutta koiraa(sekarotuinen n15kg) ulkoiluttaessa oli kyllä vähän turhan helposti keikaavan oloiset o.O ennemmin kattosin semmoset missä ne 4 pyörää jos tarkotus koiria ulkoilutta... toi karvakasa kyllä kävelee nätisti hihnassa (kiitos vanhuuden rauhoittumisen) mutta jos/kun pitää mennä puskaan pyörimään, pyörätie viettää ojaan ja tulee yllättävä tarve lähtee jonkin otuksen (orava,lintu,pupu tms) perään niin oli kyllä vaara momenttia:o olisko teillä mahdollisuutta testata miten koiruudet kävelee rattaiden kanssa? Kun meille rattaat tuli ekan kerran niin koira oli 1v niin siitä sen kävelystä alkuun tullut mitään enneku oppi että niitä rattaita tarvii pelätä o.O

Meillä toi vanhempi kyllä osaa kulkea vaunujen vieressä nätisti ainakin 99% ajasta mutta toinen on vauvan syntyessä itekkin 5kk (jos siis tulee ees sopivaa pentua) niin todennäköisesti koheltaa vielä ainakin välillä. Pitää ehkä käydä katsomassa ja ihmettelemässä ihan livenä sitten lähempänä kesää...
 
Voisiko joku muistutella mua imetysliivien (keskimääräisestä) koosta? Muistan, että aluksi tarvii kuppikooltaan selvästi isompia, mut entäs sitten kun tilanne "normalisoituu"? En muista yhtään oliko kuppikoko sama kun ennen synnytystä vai kasvoiko vielä...
 
Ensimmäistä (tai miks ei muillekin) odottaville haluisin vinkata että tukisukat vois olla aika kova hankinta! Oisin ollu niin iloinen kun joku ois mulle aikanaan niistä sanonut, ku nyt mulla jalat on ihan kamalan näköiset noista suonikohjuista johtuen:o niiden kanssa vissiin ois voinut niiltä välttyä/ois tullut vaan lievänä... aivan kamalat noi mun jalat:(
 
Voisiko joku muistutella mua imetysliivien (keskimääräisestä) koosta? Muistan, että aluksi tarvii kuppikooltaan selvästi isompia, mut entäs sitten kun tilanne "normalisoituu"? En muista yhtään oliko kuppikoko sama kun ennen synnytystä vai kasvoiko vielä...

Mä oon pitänyt urheiluliivejä...
 
Ostin heti aluksi kaksi kokoa kookkaammat imetysliivit kun omat vanhat alkoi olla epämukavat ja urheiluliivit liian latistavat ja ilma ei kirtänyt. Vielä on näissä vähän tilaa kasvaa. Ostin Lindexin liivit. Valikoima oli suppea, mutta varsin edulliset ja todella mukavat. Ostan varmasti näitä lisää. Lienee oma kuppikoko kasvanut 1,5 kokoa.. 15+6
 
Mitä mieltä olette arvon kanssaodottajat. Meillä on elokuun alussa ystävän häät, joihin osallistumme koko perheen voimin. Olen tuolloin jo suht iso ja haluaisin panostaa toki tyylikkyyteen, mutta myös mukavuuteen ja käytännöllisyyteen.

Löysin trikoomekon ( https://www.zalando.fi/mamalicious-mlbrooklyn-iris-trikoomekko-black-iris-m6429f0ep-k11.html ) joka olisi omaa tyyliäni, varmasti mukava ja lämmin iltaa ajatellen sekä vielä käytettävissä ristiäisissä imetysluukun ansiosta. Pohdin, onko tämä liian rento häihin? Häät ovat suht rennot ja pienet, mutta trikoo mietityttää silti.
 
Takaisin
Top