Hankinnat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Asiris
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me otetaan pakkaus :) se oli esikoisen odotuksessa kuin toinen joulu, kun sai hakea äitiyspakkauksen postissa :grin en malttanut odottaa silloin sitä, että mies tulisi työmatkalta niin lähdin kumpuni kanssa pyörällä hakemaan laatikkoa :hilarious: jäätävä määrä tuli matkalla harkkareita, mutta olin vain aivan innoissani siitä pakkauksesta :laughing002 mä olen kuitenkin aikamoinen nostalgikko enkä usko rahan tulon tilille aiheuttavan samanlaisia muistoja kuin sen laatikon noutaminen ja tavaroiden läpikäyminen :rolleyes:
Ihan samaa mieltä! Miten ihana oli avata se pakkaus ja tutkia ne kaikki vaatteet läpi ja ihmetellä että oikeastiko meillä kohta on joku joka näitä käyttää :) Annoin silloin samalla miehelle myös oman isyyspakkauksen, niin oli silläkin oma laatikko tutkittavana :hilarious:
 
Meillä kun odotetaan esikoista, niin ehdottomasti otetaan äitiyspakkaus :) Onpa kiva päästä näkemään, millainen se vuoden 2018 pakkaus on! Eihän siihen julkistukseen ole edes järkyttävän pitkä aika enää, jos maaliskuussa julkaistaan :)
 
Me otetaan kakkoselle myös pakkaus. Vähän kiinnostaa myös millainen on äp 80v pakkaus, kuosihan jo jossain julkaistiin ja värejä odotan sisällöltäkin. Eka pakkaus meni uusiokäyttöön ulkomailla asuvalle ystävälle, mutta tän toisen voisi ihan nostalgiasyistä säästää.
 
Meilläkin kun on esikoinen kyseessä, niin otetaan ehdottomasti pakkaus, enkä malta oottaa! :)
 
Mä otan toiselle lapselle kanssa pakkauksen. Vaikka varsinaista tarvetta ei välttämättä olisi niin haluan että molemmat saa oman laatikon. En välttämättä säästä sisältöä kokonaisuudessaan mutta itse laatikko on "muistolaatikko" johon kerään kaikkia tärkeitä esineitä lapsuuden ajalta. Esikoisella on laatikossa jo mm. valokuvia, ristiäiskutsu, ensitutti, body jossa tuotiin sairaalasta kotiin, pienet vauvatossut ja -sukat yms. Ihana niitä sitten hypistellä vuosien saatossa.
 
Olen vähän kahden vaiheilla. Odotan innolla millainen pakkaus on tulossa ja päätän sen jälkeen. Kolmannen kohdalla ei välttämättä pakkausta tarvita, mutta onhan se ihana hetki kun saa paketin avata.
 
En kestä! Minä kävin tänään äidille kertomassa pikku pavusta ja kaivettiin yhdessä minun vanhat vauvan vaatteet esille! Siellä oli kuulkaa äitiyspakkaus vaatteita vuodelta -89 ja muita ihanuuksia joita aijon kyllä tulevalle käyttää jos tyttö sattuu tulemaan! :love017
 
Me kyl otetaan pakkaus vaikka esikoisen pakkauksesta onki kaikki tallella. Haluu säästää molemmille ainakin makuupussit ja muutenki kiva päästä hypistelemään niitä kaikkia pieniä vaatteita :)
 
Täällä sormet syyhyää päästä ompelemaan pieniä vaatteita. Koitan vielä malttaa mieleni. 5+0
 
Mulla on ajatus hankkia kantoliina tai kantoreppu vai molemmat? Onko kellään kokemusta, onko kantoreppu turhan jämerä kotona ja enemmin ulkokäyttöön?
 
Itse pidän kantorepusta helppo ja nopea käyttää. Liina vaatii enemmän opettelua ja on ainakin kesällä melko kuuma.
 
Minä liputan rengasliinan puolesta! Nopea laittaa päälle eikä vaadi ihmeempiä, että osaa laittaa vauvan kyytiin :)
Tokalle meillä on odottamassa manduca ja kaksi renkulaa. Haluan vauvaviikkoja varten lisäksi vielä trikooliinan, joka ensin asennellaan kantajan päälle ja sitten vasta laitetaan vauva kyytiin.
 
Ykkösen kanssa oli trikooliina babyvaiheessa ja aika nopeasti siirryttiin manducaan kun liina oli kuuma kesävauvalle. Nyt menin ja ostin rengasliinan uudelle tulokkaalle, jos menisi syysvauvalla paremmin. Ja miksei ihan vastasyntyneelläkin, tosin saatan saada trikooliinan takaisin kaverilta jolloin se on hyvä ekoille viikoille.

Liina oli hyväksi havaittu myös pitkällä lentomatkalla kun sitä pystyi pitämään yllä koko matkan ja vaan laittamaan vauvan kyytiin tarvittaessa.
 
Mekin taidetaan ottaa pakkaus, vaikka esikoiselta on vielä tarvikkeet tallessa ja vaatteitakin tarpeeksi. Laatikon sisältöä on vaan niin kiva hypistellä ja ihana säilöä sinne muistoja sitten tulevaa varten :)
 
Mies onnistui hukkaamaan esikoisen erinomaisen ManyMonths villakaulurin joten piti tilata nettikaupasta uusi. Sillä 8 euron toimituskuluilla piti kuitenkin keksiä muutakin joten ostin itselle pari mammamekkoa/hametta kesäksi ja pienelle myssyn, lapaset ja kypärämyssyn. Tänään paketti tuli ja esikoinen availi pusseja ja sovitti vaatteita. "Miksi lapasissa ei ole sormen paikkaa?" "Miksi hattu on näin pieni?" Isä sitten alkoi hieman jo kertoa että ne on pienen vauvan vaatteita, kukakohan niitä täällä pitäisi...? Olisiko kivaa jos meillä olisi täällä pieni vauva? Johon tyttö henkäisi Joo! mutta jatkoi sitten uuden (pinkin) kaulurinsa ihastelua. Vielä reilu viikko niin nt-ultran jälkeen saadaan tulevalle isosiskolle kertoa... [emoji171]
 
Me otetaan pakkaus, odotan jo kovasti, että sitä pääsee joskus tutkimaan. Ja miehelle haluan tehdä myös oman isyyspakkauksen :)
 
Pakkaus se kanssa on otettava ja kaikki muukin, siis ihan kaikki, hankittava vaikka kyseessä kolmas lapsi. Nuorempi on täyttänyt jo neljä ja koska lapsia ei enää pitänyt tulla, niin kaiken vauva- ja taaperokaman olen antanut/myynyt pois...
 
Ainoa asia mikä jäi harmittamaan viime kerralla oli se, että en raaskinut loppupeleissä ostaa unipesää vauvalle. Nyt ajattelin korjata moisen vääryyden ja kysynkin teiltä, että onko vinkata hyvää tekijää / kauppaa tällaiselle ompelutaidottomalle?
 
Takaisin
Top