Kyllä vaan ostettavaa on listalla, ensimmäistä lasta odotellaan joten mitään ei ole ennestään.
Ensimmäisenä hankintalistalla on itselle niitä talvivaatteita! Huoh kun näyttää menevän nettikauppatouhuksi enkä oikein siitä hommasta pidä. Varmaan ainakin toppahousuihin ja äitiysfarkkuihin on alettava panostamaan. Takin kanssa yritän pärjätä vanhoilla, ja ottaa tarvittaessa miehen takit käyttöön.
Eniten kysymysmerkkejä aiheuttaa vaunut. Asutaan korvessa joten lunta on talvella runsaasti vaunulenkeillä jos kunnon talvi tulee. Ja paljon liikutaan autoillen joten täytyy olla helppo kasata ja purkaa autoon. Onneksi sentään farmariauto, joten täytyisi olla riittävästi tilaa vaunuille takana. Itse olen melko laiha joten melko kevytrakenteisetkin saisivat olla jotta jaksan niiden kanssa pelata. Eli onkohan mahdoton tehtävä! En ole oikeastaan vielä päättänyt ostetaanko uudet vai etsitäänkö käytettynä.
Sitten tuo syöttötuoli, eihän se nyt ihan ajankohtainen ole vielä heti, mutta olen nähnyt monella tuttavaperheellä tripp trapp syöttötuolin ja ovat niitä kovasti kehuneet joten se taitaa olla päätetty hankinta. Ja taidan etsiä käytettyä, noita kuitenkin liikkuu paljon nettikirppareilla. Ainoa hankaluus on se että meillä on keittiönpöytänä pirtinpöytä, joten en tiedä kuinka pitkään lasta uskaltaa pöydän päässä pitää ettei satu kaatumisia.
Vauvanvaatteissa ajattelin rauhassa odotella mitä sukulaiset alkaa meille kantamaan! Uskon että sieltä meenaan tulee tavaraa niin että hyvä kun ehtii kaikkia päällä käyttämään! Ja siis meenattiin todellakin olla niin hankalia kanssaihmisiä ettei sitä sukupuolta selvitellä etukäteen, että yllätyksenä saa sitten synnärillä tulla jos ei vaan joku hoitohenkilökunnasta lipsauta etukäteen!