Hankinnat

Meillä olis tuplat hankintalistalla ja mulla pakkomielle bugiksien aaseihin. Eli ne varmaan täytyy hommata. Menee sit pienemmälle yksilöinä kun isompi ei enää rattaissa istu :)
 
View attachment 58998

Me ostettiin tällainen setti. Kyseessä siis Emmaljunga super viking vaunut ja rattaat, joihin saa adapterilla kiinnitettyä ton BeSafe turvakaukalon. Myöhemmin sitten jos vielä toinen saadaan, niin tuohon runkoon saa adapterilla kiinni sekä vaunukopan että ratasistuimen samaan aikaan :)

Mitä maksoi tollanen setti? Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun ei ole mitään hajua.
 
Mitä maksoi tollanen setti? Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun ei ole mitään hajua.

1600€ mut ois ollu vielä kalliimmat jos oltais erikseen ostettu. Onhan noi kalliit mut luotettavat, kestävät ja turvalliset. Menee pitkään ja varaosia on hyvin saatavilla.
 
Mä oon harkinnut tupliksi Phil & Tedsejä, kun ovat niin näppärän kokoiset sitten vaan yhdelläkin kun esikoinen ei enää tarvitse. Onko kellään kokemuksia, kannattaako niiden hankinta? Ja tallessa meillä on esikoisen Oran yhdistelmät, jotka on loistavat päiväunikäytössä.
 
Meillä on Phil&Tedsin Promenadet. On tosiaan näppärän kokoset, mutta onhan noissa miinuksiakin. Isoin se, että etupyörät on niin pienet, ettei märässä lumessa kulje sitten millään vaan kerää kaiken lumen ja lukottuu. Onneksi on aika harvoin ollu ongelmana ainakin pk-seudulla, jossa auraus pääsääntöisesti toimii nopsasti, mutta silloin kun on ollu ongelma niin on todella ärsyttäny. Ilmakumurenkaita oon kaipaillu ja etenkin alkuun noi tuntu tosi huonojousisilta, eli täristi kovasti, kun vertas meijän aiempiin kunnolla jousitettuihin ja ilmakumirenkailla varustettuihin. Mutta Navigator ois vissiin näissä rengasasioissa parempi, vaikka onkin vain yksi etupyörä. Mutta näppärät on, ei vie tilaa yhden istuttavia enempää eteisessä tai julkisissa, on aika kevyet työntää, lapset on viihtyny hyvin myös siinä alemmassa istuimessa ja muuntuu näpsäkkäästi yhden lapsen versioksi. Se alkuun häiritsi, että vauvan koppa on alhaalla ja pää työntäjään päin, mutta siihenkin tottu. Huonosti vaan mahtuu mitään tavaraa, kun on kaksi istuinta kiinni, mut yhdellä istuimella tilaa on tosi hyvin alakorissa.
 
Oon himoinnut niitä jo kaaaaauan, mutta nyt ne erittäin suurella todennäköisyydellä tulee :Heartred
Haluan vierekkäiset tuplat jotka näyttää kivalta ja näissä vielä se hyvä puoli, että niistä saa sit yksiköt kun ei kahta paikkaa tarvitse :)
 
Meillä on nyt turvakaukalo ja sitteri. Ostettiin mun siskolta niin saatiin puoleen hintaan. Turvakaukaloa en olisi tuntemattomalta käytettynä uskaltanutkaan ostaa. Molemmat jotain superhypermalleja miljoonilla ominaisuuksilla :grin
 
Mä yritän hillitä itteäni rakenneultraan asti ja sen jälkeen vois sitten villiintyä ostelemaan :D Meillä on aika hyvin esikoisen jutut tallessa. Ne on hyvin pitkälti kyllä lainassa ympäri ämpäri, mutta jospa ne sieltä palautuis :) Cybexin kaukalon ja matkarattaat kuitenkin ostin kaverilta jo pois.
 
Mulla olis tosi kova kuume ostella kaikkea kivaa tulevalle pienelle, mutta yritän kanssa hillitä itseni ru:hun asti niinkuin enkelikello :D kovasti olen hipelöinyt kaupassa pikkuriikkisiä vaatteita, mies toppuuttelee vieressä :D
 
Vaatteita on aivan valtava ikea kassillinen jo siskolta saatuna :grin vaunuja katsellut käytettynä ja uusina, hiukan ehkä vielä odottelen.. onko kukaan tilannut jollyroomilta koskaan vaunuja ? Luettu on kaiken maailman palstat ja keskustelut, hyviä että huonoja palautteita tullut:grin
 
Mä oon tilannu Jollyroomilta leluja ja vaatteita ja tykkään kyllä. Kerran tilasin isompia leluja ja tuli alle 2pvässä ovelle asti, en ollu ollenkaan varautunut... yllätti positiivisesti!
 
aa okei hyvä kuulla Sireeninkukka :) ehkä uskaltaudun jotakin joskus tilailemaan katsoo niitä vaunuja sitten joskus :grin
 
Mä tilasin sieltä esikoisen odotusaikana kaikkia tarvikkeita. Ei oo ollu mitään ongelmia sen kanssa.
 
Niin ja voitin mä sieltä turvaistuimenkin vähän aikaa sit :D eivät kyllä tuoneet kotiovelle asti, postista piti hakea.
 
Eipä tarvii kuin uusi kaukalo hankkia, kun on ensimmäiseltä kaikki vielä tallessa. Ostettiin kaikki uutena silloin, enkä ole sen takia raskinut hävittää mitään muuta, kuin kaukalon :)
 
Meille mun äiti hommas vaunut jo viime viikonloppuna :D Emmaljungan yhdistelmät, käytettynä mut olleet vaan yhdellä lapsella. Anoppi lupasi sängyn ja mun sisko on kolunnu kirppareita ja tuonu pari pussia vaatteita xD ite ollaan ostettu hoitopöytä kun tuli vastaan sellanen minkä halusin :D
 
Kiitos Jollyroom kokemusten jakamisesta :) Tilattiin eilen BeeMoo yhdistelmät ja maxi-cosi autopaketti, jotka olivat hyvässä alessa.
Isompia paketteja Jollyroomista tilanneet! Kuinka kauan tilauksen saapumisessa kesti?
 
Oon uuden imetystyynyn hommaamista tässä miettinyt kun esikoisen tyynyn heitin pois kun haisi niin pahalle pulautteluiden jäljiltä. Siitä ei saanu päällisiä pestyä. No vanha naapuri laitto eilen viestiä, että haluanko sen vanhan vai heittääkö roskiin. Siinä pestävä päällinen. Tietty se kelpaa ja jos ei olekaan sopiva ni sit voi ostaa uuden. Onpa taas yksi asia vähemmän hankittavana :)
Kaukalo on hommattava, mutta sen kanssa odottelen sen verran, että saadaan uudet tuplat hommattua :)
 
Takaisin
Top