Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä justiinsa törsäsin itkuhälyttimeen... Oon niin kyllästyny tuohon vanhaan patterisyöppöön (joka toinen päivä piti ladata 4 AA paristoa..) jossa ei ees toimi pattereilla vanhemman kappale, että kaverin hyvien kokemusten rohkaisemana tilasin 140e sen Nabbyn joka ladataan kerran viikossa ja kännykkä (tai kännykät, esim mummolassa voi yhistää mummon kännykkään jne) toimii vanhemman kappaleena. On about sata kertaa pienempiki ku tuo vanaha järkäle :D
Vaikee sanoa muuten kuin että brio lopetettiin joskus 4vuotta sitten ja muuttui britax-merkiksi. Se että mihin asti on myyty briona onkin toinen juttu :)
Osaisiko joku kryptoa näistä kuvista, minkä ikäiset turvakaukalot kyseessä? Kyseessä Brio merkkiset.
Kiitoksia vastauksista. Kyseiset turvakaukalot on täti saanut ja nyt kyseli, haluaisinko jomman kumman. Pyysin laittamaan kuvia ja itse kaukaloiden lisäksi lähetti yllä olleet kuvat, kun kysyin valmistusvuoden merkinnöistä. Ikä oli nyt ihan ensimmäinen haluamani tieto, ennen kun harkitsen pidemmälle.
Valitettavasti kaukaloiden käyttöhistoriasta ei ole tietoa, et siinä mielessä ei pitäisi edes harkita. Mutta talous näyttää nyt siltä, että uuden kaukalon hankkiminen nyt tähän hätään tulee tuntumaan muissa menoissa.
Minä justiinsa törsäsin itkuhälyttimeen... Oon niin kyllästyny tuohon vanhaan patterisyöppöön (joka toinen päivä piti ladata 4 AA paristoa..) jossa ei ees toimi pattereilla vanhemman kappale, että kaverin hyvien kokemusten rohkaisemana tilasin 140e sen Nabbyn joka ladataan kerran viikossa ja kännykkä (tai kännykät, esim mummolassa voi yhistää mummon kännykkään jne) toimii vanhemman kappaleena. On about sata kertaa pienempiki ku tuo vanaha järkäle :D