Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me tykättiin kans enemmän Emmaljungista ja aiotaan ne ostaa, ei vielä tiedetä ostetaanko käytettyinä vai uutena. Tosin uutena sais just sen väriset kun haluais.Apua, oon ihan sekasin noista vaunuista! käytiin tänään ensimmäistä kertaa testailemassa ja kyselemässä parissa liikkeessä vaunuista. Netistä oon tihrustanut kyllä, mut nyt piti päästä testaileen.
Britaxin Go big vaikutti kivalta, mutta Emmaljungan Vikingeihin taisin rakastua Pahuksen kalliita ovat uusina. Torista vanhojakin olen toki katsellut, mut onko ne niin hyvässä kunnossa sitten.. Ja vanhoistakin pyydetään aika kovia hintoja! En mä tiedä, ääh... ahdistaa
Meillä alkaa nyt olemaan pilvet liian pieniä ja poika 1v 7kk... Vieläkin ne välillä kiskon sen päälle, mutta pyllyvako niissä alkaa vilkkua... Sama juttu myllymuksujen kohdalla. Pitäisi metsästää L-kokoisia vaippoja jostain, kun pienenee arsenaali huomattavasti, kun nuo siirrän käytöstä pois... Meillä osakestoillaan myös niin, että pidemmille reissuille ja yöksi laitetaan kertsit. Seuraavalle on tallessa kaikki vaipat eli eipä tarvitse niitä ostella :) Käytettynä mekin ostettu melkeinpä kaikki, olisihan se ihana saada käyttää nättejä vaippoja, mutta hinnat niissä on kyllä liian huimat..