Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en yhtään tiedä millaiset vaunut olis hyvät. Kuiteki talvi silloin jne.. kauheen hankalaa, en tiedä pitäiskö olla isopyöräiset vai sellaiset kääntyvät. Enkä todellakaan halua maksaa mtn tonnia jostain vaunuista.
Saat varmasti vaihtoehdon isoilla kääntyvillä pyörillä jotka saa lukkoon :)
Itse panostan nimenomaan kärryihin, koska ne on mun kulkupeli seuraavat kaksi vuotta. Niiden pitää kulkea maastossa kuin maastossa, olla kevyet, ketterät ja hyvin muuntautumiskykyiset. Mulle tonni on pieni siivu siis tässä asiassa :)
Eiks sulla ollu donkeyt jossain vaiheessa? Miten ne kulkee soralla/lumessa? Tärrääkö renkaat? Lähimmät mitkä ollu myynnissä niin 100km päässä niin ei viitti lähtä vaan kattomaan. :)
Meillä ainut hankinta on tuplarattaat. :) En taida ottaa äitiyspakkausta vaikka kivan värisiä vaatteita siinä onkin. Meillä on edellisetkin tavarat neiti 7kk jäljiltä enkä näe mitään järkeä että täällä pyörii lisää makuupusseja, toppapukuja sun muuta. :D Voinhan hankkia jotain pientä kivaa tulokkaalle sillä pakkauksen sijaan otettavalla rahalla.