Hankinnat

Mä en yhtään tiedä millaiset vaunut olis hyvät. Kuiteki talvi silloin jne.. kauheen hankalaa, en tiedä pitäiskö olla isopyöräiset vai sellaiset kääntyvät. Enkä todellakaan halua maksaa mtn tonnia jostain vaunuista.

Mä en yhtään tiedä millaiset vaunut olis hyvät. Kuiteki talvi silloin jne.. kauheen hankalaa, en tiedä pitäiskö olla isopyöräiset vai sellaiset kääntyvät. Enkä todellakaan halua maksaa mtn tonnia jostain vaunuista.

Saat varmasti vaihtoehdon isoilla kääntyvillä pyörillä jotka saa lukkoon :)

Itse panostan nimenomaan kärryihin, koska ne on mun kulkupeli seuraavat kaksi vuotta. Niiden pitää kulkea maastossa kuin maastossa, olla kevyet, ketterät ja hyvin muuntautumiskykyiset. Mulle tonni on pieni siivu siis tässä asiassa :)

Saat varmasti vaihtoehdon isoilla kääntyvillä pyörillä jotka saa lukkoon :)

Itse panostan nimenomaan kärryihin, koska ne on mun kulkupeli seuraavat kaksi vuotta. Niiden pitää kulkea maastossa kuin maastossa, olla kevyet, ketterät ja hyvin muuntautumiskykyiset. Mulle tonni on pieni siivu siis tässä asiassa :)

Eiks sulla ollu donkeyt jossain vaiheessa? Miten ne kulkee soralla/lumessa? Tärrääkö renkaat? Lähimmät mitkä ollu myynnissä niin 100km päässä niin ei viitti lähtä vaan kattomaan. :)

Eiks sulla ollu donkeyt jossain vaiheessa? Miten ne kulkee soralla/lumessa? Tärrääkö renkaat? Lähimmät mitkä ollu myynnissä niin 100km päässä niin ei viitti lähtä vaan kattomaan. :)

Oli monona ja pidin kovasti :) nyt en ole vielä osannut tehdä päätöstä tuleeko ne vai buffalot.
Kulkevat erinomaisesti soralla ja lumessa, ei tärrää. Ainoat ilmakumit mitä bugiksissa on. Tärräävät juostessa, mutta juoksurattaathan ne ei ole. Mä rakastuin niissä myös siihen valtavaan tilan määrään. Ja ovat silti saman levyiset kuin buffalot. Väittävät, että aasit olisivat kepeämmät kuin buffalot.

Muokattu viimeksi:
Me käytiin eilen miehen kanssa katsoo rattaita ja nimenomaan niitä Britax Smile 2 rattaita. Toki muitakin tutkittiin ja vertailtiin. Mies oli ja on ollut alusta asti sitä mieltä, että meille tulee ne yhdistelmät. Ja eipä hänen mieli muuttunut, kun pääsi rattaita työntelemään. :pItseeni mietityttää se, että jos rattaista joutuu maksamaan n 800e. Toki siihen hintaan sisältyy rattaat, vaunukoppa, turvakaukalo ja isofix jalusta, että toisaalta ei paha. Halvemmallakin vois eri merkin vastaavan paketin saada, mutta onko ne sitten niin hyvät ja laadukkaat. Mutta niin, eiköhän me niihin Smileihin päädytä, kun mieskin on niin innoissaan ja vakuuttunut niistä. :smug: Itsekin siis olen!

Ihana oli muutenkin katsella vauvantarvikkeita ekaa kertaa yhdessä. Pinnasängyn kohdalla, jossa oli kaikki peitot ja reunapehmusteet sun muut, mies tuumaili, että miten kaikki voikaan näyttää niin hyvältä! Toisin sanoen pinnasänkykin on pienelle päätetty. Nyt vaan ootellaan rakenneultraa (ke 19.7.) ja sen jälkeen voisi jotain käydä jo ostamassa. :Heartred Ja kirppareilla ainakin käyn kiertelee vauvanvaatteita etsimässä!

Ihana että osa on jo tehnyt hankintoja ja osa päätöksiä :) meillä kaikki hankinnat vielä ihan auki !
Turvakaukalo varmaan tän loman jälkeen tilataan, on nyt tosi hyvässä tarjouksessa ja sopii meidän tarpeisiin hyvin! :)

Ei kans oo tullut hankittua mitään, eikä käytyä edes lastentervikekaupoissa tutustumassa mihinkään. Katotaan sit rakenteen jälkeen. Muutenki sen verran pieni kämppä, et täs täytyy muutenki viel miettiä tota sisustusta ensin ennenku alkaa roudaamaan uutta kamaa ovesta sisään!:)

Meillä seuraava hankinta on super viking istuin. Sain just lomarahat tilille niin pystyy vihdoinki sen hankkimaan :)

Löysin tänään jasper&jesper junior alesta, nyt sitä oikein odottaa syksyä et pääsee käyttää esikolla ja sit ens keväänä toisella :)
0080cf378aee55b876502705538a535f

Me ei olla hankittu vielä yhtään mitään eikä valmiinakaan ole mitään. Paitsi esikoisen jäljiltä 11 vuotta vanha rintapumppu :hilarious:
Jossakin vaiheessa katson sen läpi ja jos pelaa niin tulee käyttöön!

Kaikki hankitaan melkein satavarmasti käytettynä kun lisää ei meille käyttäjiä tule ja ehkä muutenkin on melko vähäistä se mitä tulee hankittua, esikoiselle hommattiin vaikka ja mitä turhaakin niin nyt on ehkä paremmin tiedossa mitä _oikeasti_ tarvitsee. Yksi hankinta on sellainen mitä esikoiselle ei hankittu, itkuhälytin.

Ja hankinnat aloitetaan sitten kun jään äitiyslomalle :)

Meillä ainut hankinta on tuplarattaat. :) En taida ottaa äitiyspakkausta vaikka kivan värisiä vaatteita siinä onkin. Meillä on edellisetkin tavarat neiti 7kk jäljiltä enkä näe mitään järkeä että täällä pyörii lisää makuupusseja, toppapukuja sun muuta. :D Voinhan hankkia jotain pientä kivaa tulokkaalle sillä pakkauksen sijaan otettavalla rahalla.

Me hankittiin 2. Auto, erittäin tarpeellinen kun asutaan maalla ja välimatkat on pitkiä. Ja oon ostanut hoitolaukun ja pari lelua. Saadaan kaikki tarvikkeet sukulaisilta, joten hankitaan tavaroita sitä mukaan kun tulee tarvetta. Sellaisen vauvanpesän ajattelin tehdä itse. :-)

Mie haluisin kovasti semmoisen vauvakeinun, mutta ehdottomasti jostain ebaystä tai vastaavasta tilaisin, koska suomessa ovat hirmu kalliita. Ihan vain tulevia häitäkin ajatellen, se vauva olisi helppo sinne laittaa ruokailun jne ajaksi. Vauva olisi silloin noin 2kk.

Meillä ainut hankinta on tuplarattaat. :) En taida ottaa äitiyspakkausta vaikka kivan värisiä vaatteita siinä onkin. Meillä on edellisetkin tavarat neiti 7kk jäljiltä enkä näe mitään järkeä että täällä pyörii lisää makuupusseja, toppapukuja sun muuta. :D Voinhan hankkia jotain pientä kivaa tulokkaalle sillä pakkauksen sijaan otettavalla rahalla.

Me päädyttiin samaan, eli ei oteta uutta pakkausta, vaikka värit ja kuosit miellyttää. Esikoisen tavarat on tosi hyvässä kunnossa ja aika monet tavarat on tälleen talvivauvalle vähän reiluja alkuun kuitenkin.

Päädyin tilaamaan Familonilta kuitenki uuden makuupussin vauvalle. Nyt oli tarjouksessa äp-pakkauksen pussia muistuttava muumikuosinen (https://www.familon.fi/fi/tuote/familon-muumipallot-vauvanmakuupussi-584/), jonka sai vielä ilman toimituskuluja :)

Meillä vuoden -15 joulukuisella käytettiin kevyttoppista syksy 2016 ja toppapukua talvi 2016-2017. Hyvin mahtui.

Mekään ei oteta äitiyspakkausta tällä kertaa. Vielä on esikoisen vauvavaatteita jonkun verran jäljellä. Saatiin kavereilta pieniä vaatteita kans tossa just :)

Me myös kallistutaan siihen, ettei oteta äitiyspakkausta. Yllättävän paljon oli miellyttäviä kuoseja vaatteissa, mutta kyllä sillä rahallakin aika monta kivaa bodya ostaa. Katselin facen äp-kirppikseltäkin myytäviä, mut hirveitä hintoja pyytävät niistä vaatteista!!! :0

Takaisin