Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä ihan sama juttu! Meillä mies vaan latoo ne paskaset astiat tiskipöydälle vaikka kone olis tyhjä :D Välillä on ärsyttävää tyhjentää konetta, mutta ennemmin tyhjään kuin täytän. Tai no ei ole totta, koska ennemmin täytän kuin annan miehen täyttää, hän kun ei osaa sitä täyttää niinkuin kuuluu :DMeillä kanssa oli ongelma astiapesukoneen tyhjennyksen kanssa, mies vielä ärsyttävästi latoo likasia tiskipöydälle kun kone on täynnä puhtaita. Nykyään tyhjentäminen ei oo mulle enää ärsyttävä askare joten hoidan sen alta pois mikäli esikoinen ei roiku lahkeissa :D
Meillä kanssa oli ongelma astiapesukoneen tyhjennyksen kanssa, mies vielä ärsyttävästi latoo likasia tiskipöydälle kun kone on täynnä puhtaita. Nykyään tyhjentäminen ei oo mulle enää ärsyttävä askare joten hoidan sen alta pois mikäli esikoinen ei roiku lahkeissa :D
Minä en voi miehestäni valittaa, hän hoitaa ihan yhtälailla! Ja tähän konekeskusteluun; kyllä, kaikki maailman pesukoneet on oltava . Meillä on uusi kuivaava iso pesukone ja täytyy sanoa, että en ole noin hyvää kuivaustulosta saavuttanut toisella pesutornilla, jossa erillinen kuivausrumpu. Emme ole kertaakaan joutuneet kaivamaan pyykkitelinettä esille. Asumme niin ahtaasti, että tämä palvelee meitä äärimmäisen hyvin :)
Hei onko niin et lastentarvike myy vaan emmaljungan vaunui vai onks siel muita? Onko mitään muita liikkeitä missä myydään vaunuja vai onks kaikki nettikauppoi?
Minä prinsessana sanoin aiemmin että haluun vaunut uutena ja olin miettiny emmajungii mutta me saatiikii tutulta suht siistissä kunnossa olevat parivuotta vanhat :) ei järkeä ostaa toisii samanlaisii. Ja koska prinsessa ni haluan myös uudet. Joten aloin kattelee muita merkkei ja ihastuin noihin britaxin smile vaunuihin ku saa sen kaukalonki kii niihin, olis myös kevyemmät ja sirommat :)
Miten ootte pessy noita vaunujen pehmusteita? Emmajungissaki lukee käsinpesu? Ootteko pessy käsinpesuohjelmalla? :)
Miten ootte pessy noita vaunujen pehmusteita? Emmajungissaki lukee käsinpesu? Ootteko pessy käsinpesuohjelmalla? :)
Jos ei oo ne nahkaset ni koneeseen vaan! Hyvin kestää. :) Mä en ees huoöis sellasia mitä ei koneessa vois pestä.