Hankinnat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ce
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samat ajatukset oli mullakin imetysliiveistä!! :D ja noi alushousut samanlaisena vois olla hyvä, sais tuuletella välillä nii ehkäsis ehkä hiivaa?? :D

Eikä menis kalsarit pilalle jälkivuodon aikana, kun kangasta on vaan reunoilla. :hilarious:
 
Mä uskon että mussa on tarpeeksi eroottisuutta synnytyksen jälkeen ilman reikäalkkareitakin :D
 
Mie oon tilannu tukisukkashop.com:lta tukisukkia. Käytän siis niitä myös työelämässä ja siksi niitä on useampi pari. Tuolta niitä saa eri tarkoituksiin, värejä, malleja, kompressioluokkia ym. Hyvin ovat toimineet, eikä jalat niin väsy ja turpoa noita käyttäessä.
Myös napra-rehab:lta saa niitä tilattua mittojen mukaan. On tosi hyviä.
Noistahan saa tilattua myös raskausajan tukisukkiksia ym.. kannattaa tutustua!!
Mikä mainospuhe :wideyed:
 
Mä ostin tänään alemakasiinista matkasukat, oli ehkä 6€ joten katotaan onko mitään hyötyä :D
 
Hyvin meni tukisukkien käyttö, pidin niitä koko viime yön jalassa ja aamuyöstä sain kauheen suonenvedon jalkaan.. :D
 
Tukisukathan otetaan yleensä aina pois just yöks, sit heti aamulla jalkaan ennenku turvotusta pääsee kertymään :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1476010029.999170.jpg

Olikos jossain ryhmässä siitä sängyn petaamisesta? No me saatiin tänään tämä meijän ihan eka hankinta ( olisko huhtikuulta ) paikoilleen. Eli ensisänky. Köytettynä sänkyyn ja pedattuna! Tuon reunan saa nostettua myös ylös :)

Olipa homma miettiä miten petaa ja mikä peitto.. Ääh. Luulis että maailmaan helpon homma! Päädyin suojaamaan patjan pissasuojalla ja lakana päälle. Meillä on unipesä ja tietysti olin huolissani sen puhtaana pysymisestä.. Vihdoin keksin virittää tyynyliinan sisälle pissasuojan jonka painoin pesän pohjalle.. Leikkasin siis kerttis suojasta sinne tyynyliinan sisälle pienen palan.

Peittoja pähkäilin pitkään mutta meidän kaikki isot ja paksut peitot on todella isoja tuohon ensi sänkyyn , joten päädyin sitten ohueen puuvilla peittoon kaksin kerroin.. Lakana toimittaa päiväpeiton virkaa.

Lakritsi 32+ 3
 
Vähänkö hyvä! Mä en ollu vielä ees huomannu aatella unipesän pissasuojaa.

Joo en mäkään ennen ku rupesin laittaa tota petiä :) mut se tyynyliina oli just sopivan kokoinen ja pysyy hyvin siellä reunojen alla paikoillaan ja suorassa :) ja onneks oli varalla noita kertakäyttö pissasuojia ni niistä pystyy hyvin leikkaa sopivia palasia :)
 
Nyt olis mulla kantovälineistöä josta valita: Manducan reppu ja Mamin trikoinen sekä (jonkun merkkinen..) kudottu liina. Sain myös miehen siskoilta pikaoppitunnin sitomisesta ja kunkin hyvistä/huonoista puolista.

Saan rauhassa testailla kotona ja ostaa sit haluamani omaksi. Harvinaisen hyvää palvelua. :happy:

Ja Baby Björnin sitterissäkin on nyt uusi päällinen, kelpaa vauvan kohta kuoriutua.

IMG_20161009_183837-480x991.jpg
 
Muokattu viimeksi:
29136b2cc1eeac5e72912460dc380986


Öhh.. Pitäiskö sen vauvankin mahtua tuonne? Hirrrrveen hyvä paikka heittää yövaatteet, alusvaatteet ja päiväpeitto tuonne noin vaan.. :D
 
Varpahat, meilläkin pinnasänky näyttää tuolta :D Meillä se on vielä tarkoituksella täytetty, ettei kissa keksi kuinka kiva siellä vauvan sängyssä olisikaan makoilla, joten petaan vain sängyn sinne alle valmiiksi kunhan tänään saan pinnasängyn pehmusteet haettua ja edelleen pidetään sitä juuri tuollaisena aina vauvan tuloon asti ;)
 
Varpahat, meilläkin pinnasänky näyttää tuolta :D Meillä se on vielä tarkoituksella täytetty, ettei kissa keksi kuinka kiva siellä vauvan sängyssä olisikaan makoilla, joten petaan vain sängyn sinne alle valmiiksi kunhan tänään saan pinnasängyn pehmusteet haettua ja edelleen pidetään sitä juuri tuollaisena aina vauvan tuloon asti ;)

Oikeastaan oon huomannut kans että kissat ei kovin usein tuonne menekkään, kun on niin täynnä tavaraa :) toivottavasti oppisivat etteivät sitten vauvan nukkuessa mene sinne!
 
Hahaha, kiitos varpahat kuvasta!! :D Meilläkin pinnasänky tuon näköinen, siellä odottaa mm. reunapehmuste ja tyyny pesua, ja lakanat vaihtoa. Pohjakin on edelleen alhaalla, sekin odottaa ylemmäs nostamista. Kauan aikaa oli hirveen hyvä säilyttää siellä myös isoa jyrsijän häkkiä (siis puhdasta ja ilman jyrsijää), joka odotti et saan sen myytyä. Se sentään sai uuden kodin perjantaina. :grin Mm. vilttejäkin oon siellä säilytellyt... :rolleyes:
 
Aika tutun näköstä varpahat :grin Meilläkii pinnasänky täynnä tavaraa, siellä on säilytyksessä mm. turvakaukalo, telakka, reunapehmuste ja imetystyyny. On vielä esikoisen jäliltä lakanat :hilarious: pohja alhaalla ja laita irti. Pitäis joku päivä jaksaa nostaa pohja ylös ja virittää sänkyyn kiinni sivuvaunuksi, täytyis vielä keksiä joku kiinnityssysteemi kun ei enää mahu meiän sängyn ja seinän väliin niinku esikoisella oli. Eipä tässä ehkä vielä kiire ole kun on "vasta" rv 34+4 :)
 
Noin, nyt on hoitoalusta pyykinpesukoneen päälle hankittuna ja imetystyynykin tulee ens viikolla - Uinua-kehtokin taitaa tulla jo tällä viikolla. Eli siis kaiken pitäis olla hanskassa. Tuntuu oudolta.. kun saan sängyn viriteltyä ja kaikki tulossa olevat tavarat on saatu saman katon alle, niin sit on jäljellä vaan odottelua.
 
Muokattu viimeksi:
Kaikki te joilla on Lidlin kokovartalotyyny.

Mä ostin viikko sitten ja petyin kyl pahasti :( mun mielestä se ei yllä hyvin sekä polvien väliin, että pään alle. Miten teillä muilla?

Oon 169 cm pitkä ja ylipainoinen. Silti tuntu ihan hassulta, että ei vaan yllä siten miten pitäisi..

Laitan tyynyn myyntiin kunhan kerkeen..
 
Takaisin
Top