Hankinnat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ce
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mistä mä löytäisin kivan vaunulaukun/hoitolaukun? :rolleyes:o_O
Lastentarvikeliikkeissä oon katsonut mutta ne on ihan törkeen hintaisia eikä oo löytyny ainakaan vielä mitään kivaa :(

Meillä ehdottomasti paras vaihtoehto hoitolaukuksi on ollut ihan perus reppu. Tai on tuo meidän joku urheilu/vaellusmalli, todella hyvä kantaa selässä ja ergonominen. Varsinkin siinä vaiheessa kun lapsi alkaa liikkumaan ja sen perässä saa juosta niin hoitolaukun kanssa meni itsellä ainakin hermo kun koko ajan liuskahti olalta eteen. Alussa toki jos pitää laukkua vaunujen työntöaisassa niin silloin ihan jees.
 
Mistä mä löytäisin kivan vaunulaukun/hoitolaukun? :rolleyes:o_O
Lastentarvikeliikkeissä oon katsonut mutta ne on ihan törkeen hintaisia eikä oo löytyny ainakaan vielä mitään kivaa :(
Ne on kyllä tosi kalliita! Mä katselin fb-kirppikseltä ja sieltä löytyi Tupperwaren uudenveroinen hoitolaukku kympillä. Sen hinta uutena on n. 80e! Väri ei ollut niin kiva mut siinä on paljon taskuja ja on kätevä et oon ollut enemmän kuin tyytyväinen siihen hankintaan! :happy: Meidän vanha Emmaljungan hoitolaukku ei ollut mistään kotoisin verrattuna tohon. Onneks se meni ihan rikki. :joyful:
 
Mistä mä löytäisin kivan vaunulaukun/hoitolaukun? :rolleyes:o_O
Lastentarvikeliikkeissä oon katsonut mutta ne on ihan törkeen hintaisia eikä oo löytyny ainakaan vielä mitään kivaa :(
Me ostettiin meidän hoitolaukku fb-kirpparilta. Maksettiin siitä 40€, hinta lastentarvikeliikkeessä olis ollut 120€. Oli ihan uudenveroinen ja tosi siisti kuntoinen. Kyttäilin mieleistä hoitolaukkua niin tori.fi:stä, huuto.net:stä kuin fb-kirppareilta. Suosittelen!! Toristakin olis löytynyt vaikka miten monta kivaa hoitolaukkua, mutta ne olis pitänyt postittaa (enkä näin ois pystynyt tsekkaamaan, missä kunnossa ovat..), joten päädyin ostamaan "pikkusen kalliimmalla" (torissa tuota samaa laukkua osa möi 20-30€ hintaan) tosiaan tuolta fb-kirpparilta, oli omalta kylältä ja sain tsekattuu, että on ok kuntoinen! :happy: Ja sain kuin sainkin meidän vaunuihin passaavan mieleisen hoitolaukun, kun jaksoin vain kyttäillä!! :grin
 
Mulla ei ole koskaan ollut varsinaista hoitolaukkua, esikoisen aikaan oli joku nahkainen laukku, joka roikkui vaunujen työntöaisassa. Sen jälkeen onkin ollut reppu käytössä; aina mukavasti selässä mukana ja molemmat kädet vapaana. Ja omatkin tavarat mahtuu sinne hyvin. Eikä se vauva niin hirveästi lopulta tarvitse tavaraa mukaan, meillä on riittänyt alkuun suunnilleen vaihtovaatteet, vaipat ja harso, ehkä joku lelu. Ruoka on kulkenut mukana tisseissä :grin
 
d005c61b80d0601a6a71e622088f9deb
Mä ostin tollasen hoitolaukun, musta aivan ihana kuosi! Oli niin suolanen hinta (120€) että heti kun kyseinen laukku tuli alennukseen 50% alennuksella niin oli ihan pakko ostaa!
 
Jos ei etsi kovin laadukasta, ainoastaan kivan näköistä niin miten ois esim ebayn kaltaiset sivustot? Jos tietää että jää melko vähäiselle käytölle. Mä sain semmoisen mustan Oran hoitolaukun jonka saa työntöaisaan kiinni, en usko että kovin paljoa tulee tarvetta olemaan.
 
Ihanaa, olen nyt saamass myös tuon puuttuvan pinnasängyn siskoltani :) Olen miettinyt myös kantoliinan tai -repun hankkimista mutta näyttää kauhean hankalalta ja niitä on niin monenlaisia. Meni pojan kanssa ilman niin miksei nytkin..
 
Mistä saa parhaimmat tukisukat? Vai onko niissä yleensä eroja?
 
Mie oon ostanu tukisukat prismasta, ihan perus lentosukat. Oon miettiny myös että onko tukisukissa eroa? Nuo miun sukat ei kovin kummoset oo, tiukkavartiset polvisukat. Oiskohan parempia sit olemassa?
 
Mä oon ostanut kahdet kun alkuraskaudessa oli pari lentoa. Ensin ostin Sokokselta ja sitten myöhemmin ostin vielä napakammat Stockmannilta. Vertailin silloin niitä ja on niissä joissakin vähän eroja.
 
Mulla on ihan hoitajille suositellut mitatut, mutta mulla puutu jalat niissä, sit ostin intersportista tukevat tukisukat, niitä oli eri vahvuuksia just et tuleeko mihin käyttöön ja sit lidlin lento/matkustus tukisukat ja parhaimmat on lidlin tai intersportin omat. Intersportin omat makso 20-30e? Lidlin omat oli alle 10 e, mut ne on taas kausituotteita...
 
Onko Hopeasydän Intersportista ostetut ns. Kompressiosukat vai tukisukat? Vai onko niillä edes käytännössä eroja? Itsellä käytössä kompressiosukat, muistaakseni Budget sportista ostetut.
 
Aa ne on muuten kompressiosukat, ei mun mielestä pitäis olla suuria eroja ku ne kevyimmät versiot oli kuitenki kans tarkotettu matkustamiseen ja kävelyyn jne :)
 
Olen kans ebystä selaillut hoitolaukkuja. Parit kivat olen löytänyt ja sit yksi semikiva jossa olisi kiinnikkeet aisaan. Tietty voisin ostaa mieleisen laukun ja väsätä aisankiinnikkeet itekin. :)
 
Koska en ompelukonetta omista (on kyllä ostoslistalla ollut jo kauan..), niin marssin tänään Eurokankaaseen ja tilasin äp-laatikkoon sopivan petauspatjan. En mistään oo löytänyt tarpeeksi pientä petaria, joten päätin ulkoistaa koko homman - kahden viikon päästä saa käydä hakemassa ja 25 euroa maksoi, joten ei oikeasti tullut musta kalliiksi.

Ajattelin, että kivempi nukkua, kun on patjan ja sen kosteussuojan päällä vielä joku pehmike - liian pehmeä ei tietty saa olla, mutta uskoisin tuon viritelmän olevan oikein bueno.

Ja ostinhan mä isännälle Minion-joulukalenterinkin. :smug:

Aikaisemmin viikolla tuli mun Boobin imetysliivit, vaikuttivat oikein kelvollisilta, vaikka naureskelinkin kuppiosan rinnanpuoleisessa kankaassa olevia imetysreikiä: heti tuli jotkut seksihepeneet mieleen. Ehkä käyn ostamassa myös aukkopikkarit, niin sopivat kivasti yhteen. :hilarious:
 
Aikaisemmin viikolla tuli mun Boobin imetysliivit, vaikuttivat oikein kelvollisilta, vaikka naureskelinkin kuppiosan rinnanpuoleisessa kankaassa olevia imetysreikiä: heti tuli jotkut seksihepeneet mieleen. Ehkä käyn ostamassa myös aukkopikkarit, niin sopivat kivasti yhteen. :hilarious:

Haha. Mä kans ku testasin ekaa kertaa imetysliivejä ni mies totes et näitä voit alkaa pitää iha makkarissaki sit :D ku aukasin luukut et näi nää toimii..
 
Samat ajatukset oli mullakin imetysliiveistä!! :D ja noi alushousut samanlaisena vois olla hyvä, sais tuuletella välillä nii ehkäsis ehkä hiivaa?? :D
 
Takaisin
Top