http://vauvakulma.fi/lastenvaunut/kunert-vip-lastenvaunut.html Mehän tilasimma nuo, tässä jo jonku aikaa niitä kattellu ko ne oottelee käyttäjäänsä niin ei oo vielä ainakaan alkanu harmittaan :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meiän ei tarvinnu ostaa juuri mitään ku ollaan saatu paljon kaikkee sukulaisilta. Vaunut (joista saa rattaat) ostin mun tädiltä käytettynä. Eilen ostettiin ekat tavarat uutena kun käytiin Ikeassa ja matkaan tarttu pinnasänky (vaikka alussa pidetään vauvaa kehdossa joka on kulkenut suvussa) ja kylpyamme. Toi pinnasänky oli mun mielestä ihanan värinen, sellainen ruskea, ja siitä saa toisen laidan alas. Onkohan se sama kuin mitä oot katsonu Eclipse? Niin ja samalla ostettiin patja pinnikseen.
Oon ollu koko elämäni ihan hurjana keräämässä kaikkii kissa aiheisia juttuja. Kissat paistaa meillä sisustuksessakin vahvasti.
En ollu hankkinu vielä yhtään harsoliinoja vauvalle ku tuntuvat niin kalliilta, mut eilen törmäsin näihin
View attachment 31672
Oon iha myyty!!! Noita ei vaan voinu enää jättää ostamatta, kohtalo puuttu peliin. meidän poitsu saa nyt sit pinkkejä kissoja :D meillä on jo PINKKI vaunuleluki ostettu, mut oli pakko ku oli kissa!! Sinisessä oli vaan koira joo i know, oon iha sekasi kissoista. :D
Oi mistä tommosia kissaharsoja saa? Kyselee yks kissahöperö! :D