Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Postista haettu paketti <3 Hoitoalusta ja imetystyyny sekä soittolelu. Vaikea arvata mikä on tulevan isoveljen suosikkeja tällä hetkellä, on saanut nimittäin päättää millaset ostetaan :D
7f5f99f01a0edf3ea9c6f3e83488ae2a

Meilläki katteltu vaunuja jo joulukuun alusta asti (ovat makkarissa tv:lle tarkoitetussa syvennyksessä) ja oon edellee ihan myyty. :P

Tuo on kyllö kamalan vaikeaa tuo pähkäily mitkä vaunut ois just sopivat meille yms.. ite tilasin tulan kantorepun ja se sit tuli eilen postissa. Kauhea harmitus siitä kun ei ollukaan kuosi niin oranssi kun luulin. Ihan ku se ois niin tärkeää xD mut nää on näitä..

Mulle ei ollut vaikeaa vaunujen valinta. Meille tuli esikoiselle jo siskoltani heidän vanhat yhdistelmät. :D Ne on kyllä olleet tosi hyvät. Renkaat ajattelin niihin nyt vaihtaa kun ovat kesällä kuitenkin jo seitsemän vuotta vanhat. On siis kovat renkaat. Niissä on muutama pieni halkeama, mutta kun ne kuitenkin menee meiltä vielä minun toiselle siskolle niin voisin ne nyt kuitenkin vaihtaa. :)

Mulla alkaa olla kaikki tavarat hankittu sänkyä lukuun ottamatta. Lauantaina pääsee Ikeaan niin sitten viimeinenkin hankinta on tehty. :p Halusin sellaisen pinniksen josta saa kokonaan toisen laidan irti ja Ikeasta löytyy sopivasti mustanruskeassa värissä kohtuu edullisesti. Sänky onkin sitten ainut asia joka meillä ostetaan uutena. Kaikki muu on käytettynä ostettua.

Meille on kanssa kaikki muu paitsi istuimet hankittu esikoiselle uutena. Ja tämä kakkonen saa veljensä vanhat niin ei ole paljoa tarvinnut mitään hankkia. Toisaaltaan vähän harmittaa, mutta vauvahan sitä ei ymmärrä vaikka kaikki on toistrn vanhaa. :) Itse olen keskimmäinen lapsi niin tiedän kuinka kurjaa on kulkea aina toisen vanhoissa. Siksi olenkin hankkinut päättänyt, että meillä ei kulje pikkusisarukset vain toistrtn vanhoissa vaan kaikille hommataan myös jotain omaa. :)

Meiän ei tarvinnu ostaa juuri mitään ku ollaan saatu paljon kaikkee sukulaisilta. Vaunut (joista saa rattaat) ostin mun tädiltä käytettynä. Eilen ostettiin ekat tavarat uutena kun käytiin Ikeassa ja matkaan tarttu pinnasänky (vaikka alussa pidetään vauvaa kehdossa joka on kulkenut suvussa) ja kylpyamme. Toi pinnasänky oli mun mielestä ihanan värinen, sellainen ruskea, ja siitä saa toisen laidan alas. Onkohan se sama kuin mitä oot katsonu Eclipse? Niin ja samalla ostettiin patja pinnikseen.

Vaunujen kans meillä kävi esikoisen aikaan niin että mulle ainut kriteeri oli saada lilat vaunut ja että yhdistelmät. Ja emmaljunga oli ainoa merkki minkä tiesin. Yhtään ei kiinnostanut niihin perehtyä kun käytön tiesin vähäiseksi. Uutena en missään nimessä raskinut ostaa juurikin siksi että ajatus oli että ei paljon muuten niitä tarvita kuin päiväunille.. no ne löyty kun tosia jonku kuukauden seurasin, se lila oli melko hankala löytää. Olin tyytyväinen ja kaikki hyvin. No sitte viime kesänä ku tyttö oli noin 8kk ja alettiin kokeileen kopan sijasta ratasosaa niin jotenki alko tympästä ne.. sitte olin ihan muissa asioissa lastentarvikeliikkeessä tuossa rakkaassa naapurimaassamme ruotsissa. Siellä oli emmaljungan scooter rattaat -20% ja aivan ihanat lilat myös ne! No siis hintaa niille tuli muistaakseni jalkapeittoineen ja härpäkkeineen 220e eli oli minusta edulliset ku eihän yhistelmiä saanu uutena ku nippanappa alta tonnin emmaljungalta. Ostin sitte noi scooterit ja laitoin yhistelmät myyntiin. Sitte tuli tieto tästä uudesta tulokkaasta niin päätinki jättää myös yhdistelmät vielä itelle kun nuo scooterit kulkee vaan kasvot menosuuntaan eikä selkänojaakaan saa ihan alas laskettua niin ei oikein sovellu vastadyntyneelle.. nyt sitte on kahet rattaat..
Jos oisin yhtään tajunnu kuin lyhyt aika oli kopan tarve niin oisin ostanu alunperinki vasn nuo scooterit ja sitte päikkärihommiin ihan jotku superhalvat parvekevaunut... ja nuo scooterit nyt vois nukkumiseen soveltua pienellä kikkailullakin ihan pienelle mutta enemmälti en työnteleen niissä lähtis.. ja jos päivittäiseen käyttöön tulee vaunut vastadyntyneen ja alle 6-10kk kans niin ei nuo hyvä vaihtoehto oliskaan...

Muokattu viimeksi:
Meiän ei tarvinnu ostaa juuri mitään ku ollaan saatu paljon kaikkee sukulaisilta. Vaunut (joista saa rattaat) ostin mun tädiltä käytettynä. Eilen ostettiin ekat tavarat uutena kun käytiin Ikeassa ja matkaan tarttu pinnasänky (vaikka alussa pidetään vauvaa kehdossa joka on kulkenut suvussa) ja kylpyamme. Toi pinnasänky oli mun mielestä ihanan värinen, sellainen ruskea, ja siitä saa toisen laidan alas. Onkohan se sama kuin mitä oot katsonu Eclipse? Niin ja samalla ostettiin patja pinnikseen.

Meille tulee Sundvik-merkkinen sänky Ikeasta eli tämä http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/30248561/

Oon ollu koko elämäni ihan hurjana keräämässä kaikkii kissa aiheisia juttuja. Kissat paistaa meillä sisustuksessakin vahvasti.

En ollu hankkinu vielä yhtään harsoliinoja vauvalle ku tuntuvat niin kalliilta, mut eilen törmäsin näihin

WP_20160303_010.jpg

Oon iha myyty!!! Noita ei vaan voinu enää jättää ostamatta, kohtalo puuttu peliin. ;) meidän poitsu saa nyt sit pinkkejä kissoja :D meillä on jo PINKKI vaunuleluki ostettu, mut oli pakko ku oli kissa!! Sinisessä oli vaan koira :( joo i know, oon iha sekasi kissoista. :D

Kyllä meillä on ollut (ja tulee taas) käytössä pojalla ihan vaaleanpunaisiakin harsoja kun ne siskoltani sain. :D Oli lisäksi pari ihan valkoista ja muutamia sinisen/vihreän sävyisiä, että niitä kuskasin (mieheni mieliksi) mukana ja käytin julkisesti. :)
Mutta siis kissat on parhaita ja noi harsot on tosi ihania!

Jostain syystä suurin osa kissa-asioista on pinkkejä ja koirat sinisiä... :eek: Kivaa yleistystä hei! Mutta väri kun väri, ja pinkkihän on pirteä väri ja varmasti lapsesta kiinnostava. :) Oon ite ihan hirveä hullu kissaihminen, meilläkin on paljon kaikkea kissaista. Ja viisi kissaakin. :hilarious:

Jelppis, kätevä keino hommautua eroon vaaleanpunasestahan on ko ostat ihan tekstiilivärin ja värjäät ne, ei maksa paljon ja menee samalla vaivalla ko normaali peseminenki. Siis varsinki jos ne on ihan yks värisiä, niin helppo tapa saada niihin uutta ilmettä.

Ei oo kun pari ihan yksiväristä, muissa on kuvioita. Eikä siis mua se väri haittaa yhtään. Tykkään pinkistä ja vaaleanpunaisesta. :)

Oon ollu koko elämäni ihan hurjana keräämässä kaikkii kissa aiheisia juttuja. Kissat paistaa meillä sisustuksessakin vahvasti.

En ollu hankkinu vielä yhtään harsoliinoja vauvalle ku tuntuvat niin kalliilta, mut eilen törmäsin näihin

View attachment 31672

Oon iha myyty!!! Noita ei vaan voinu enää jättää ostamatta, kohtalo puuttu peliin. ;) meidän poitsu saa nyt sit pinkkejä kissoja :D meillä on jo PINKKI vaunuleluki ostettu, mut oli pakko ku oli kissa!! Sinisessä oli vaan koira :( joo i know, oon iha sekasi kissoista. :D

Täällä toinen kissahöpö ja samat harsot oli pakko tilata vaikka esikoisen harsoja ihan riittämiin löytyy..

Oi mistä tommosia kissaharsoja saa? Kyselee yks kissahöperö! :D

Löysin noi kisuliinat Tokmannilta. :) ja onneks kävin harsopinot läpi, vaikka ei ollut edes tarkoitus ostaa vielä! :D siellä alimmaisena ja takimmaisena odotti ottajaansa. ;)

Meillä on vain kaksi kisua. :P oon haaveillut kolmannesta, mutta aina pelottaa et mitä jos eivät sopeudukkaan keskenään.. :( meillä kyllä aina kaikki sopeutuneet ja ollut kans parhaillaan viis kissaa. :P ehkä me kuitenki pysyttäydytään näissä kahdessa kissassa ja yhessä koirassa. ;)

Edit. Niin joo, liinoilla oli hintaa 8,90€/3kpl pkt. :)

Eli taidanpa kipaista Tokamannin kautta kotimatkalla :grin Meillä myös 2 kissaa ja ne on tähän asti ollu mun varavauvoja eli täysin pilalle hemmoteltuja tapauksia :rolleyes:

Takaisin