Hankinnat

Ihan pesukonevärillä onnistuu. Harsojen lisäksi tuli itsekin värjättyä pari käytettynä ostamaa bodya ja imetyspaitaa. Oudot värit yleensä tosi halpoja niin edullinen tuunata värjäämällä :)

Onko kenelläkään kokemusta Ikean parinkympin hoitopöydästä? Siis se 2-tasoinen ilman mitään hienouksia. Mietityttää kun siinä ei ole mitään kunnon reunoja..
Mulla alkaa mennä hermo kun en löydä kivaa hoitopöytää, tai löydän, mut en maksa sellasesta satoja euroja. Meille ei voi hankkia pesukoneen päälle tasoa eikä myöskään pinniksen päälle. Argh! Hermo menee kun tää on ainoa asia mikä enää puuttuu..

IkuinenUnelma, jos siihen Ikean pöytään sais vaikka itte lisättyä kunnon reunat? Pala lautaa ja pari ruuvia?

sniglar-hoitopoyta-valkoinen__0119722_PE276153_S4.JPG

Me ostettiin ikeasta tää.. 25 euron hoitopöytä. Tää on ainakin ihan mahtava, tukeva on ja reunatki löytyy... :) Lisäks jos haluaa ni noi puuosat saa ite öljytä minkä väriseks haluaa...
En löytäny ees tollasta parinkympin pöytää jossa ei oo reunoja? Siis netistä kun tossa katoin...

Mindis, itse käytin Dylon-merkkistä pesukoneväriä.. Se oli sellasta jauhetta, mikä laitettiin suoraan rumpuun, 500g suolaa päälle ja kosteat kankaat perään. Niissä oli sellaset ohjeet, että tällainen tyhmempikin ymmärsi, miten sen käyttö tapahtuu.. ;) Ajattelin vielä ainakin pinnasängyn pinnasuojan värjätä, kun senkin saanut ja se on valkea.. :)

Minä olen varmaan jotenkin höpsähtänyt, kun olen ihan yrityksen aloituksesta asti kantanut kirpparilta vauvan vaatteita :D lähinnä olen ostanut merkkivaatteita, kun olen halvalla löytänyt ja neutraaleja, että kävisi sekä pojalle että tytölle. Mies nauraa minulle, kun ostan vauvahattuja, jotka kuulemma ovat turhia, mutta minusta niin ihania.

Tänään ostin kirppikseltä yhden mammamekon vaikka vasta eilen plussasin.

Justcallmesuzy tää on joulukuisten ryhmän alla. Meillä kaikilla on laskettuaika joulukuussa. Sulla on joskus heinäkuussa? :)

Toi on just se Ikean hoitopöytä mitä tarkoitin kun puhuin reunattomasta. Onhan tossa reunat periaatteessa, mutta ne jää olemattomiksi kun tuohon iskee päälle kunnon hoitoalustan. Itse näen, että tossa on riski vauvan tipahtaa kun alkaa liikkua enemmän. Ja se tuntuu niin kapealtakin...

Joko saa laittaa pinnasängyn oman sängyn viereen valmiiksi? :D Pian se on joka tapauksessa edessä, meillä on tällä hetkellä 3kpl 2 viikkoista kissanpentua niin sitten viimeistään pakko, kun alkaa hyppiä ja voi pissiä vauvan sänkyyn. Makkariin ei pennuilla ole asiaa. Mutta tekis jo kovasti mieli silittää uudinverho ja laittaa lakanat :)

Vilijonkk4 33+0

Hih, mies on vitkutellut noiden vauvan kalusteiden kasaamisen kanssa. Tänään sitten päätin itse tutustua asiaan ja ilmeni että täysin tarpeetonhan se ukko tässä asiassa onki. Ite kasasin eikä ollu ees hankalaa. Vaikein osuus oli se kun piti kantaa nuo osat autotallista sisään. Osa on vielä kasaamatta kun ei kaikkea kerralla jaksanu kantaa. Mut hyvä minä!

Nuppu, niin minäkin tein tuon pinnasängyn kanssa. Ukko vitkutteli, joten tein lopulta itse. :D Ite raahasin osat ullakolta, vähän tyhmänrohkeeta oli keikkua noissa jyrkissä portaissa, mutta varovasti tein... :) onneks tuli kasattua, kun tajuttiin, että tulee liian ahdasta ja pitää siirtää pari kirjahyllyä pois makkarista. :)

Mulla on ikean hoitoalusta tossa. Se puhallettava. Ihan on hyvät reunat mun mielestä. Oon muutenkin kyllä sitä mieltä että siinä vaiheessa kun hoitopöydän käyttäjä käy liian levottomaksi niin luovutaan hoitopöydästä. Ei sellasia reunoja olekaan minkä yli ei venkoileva vauva pääse jos et koko ajan kiinni pidä? Että noin järjellä ajateltuna?!

Onneks meillä kamat oli vaan autotallissa eikä ullakolla. Pihan kautta sain kulkea leveitä portaita. Vintille en olis uskaltanukkaan. Metsolat kummittelee takaraivossa, hui

Takaisin