Hankinnat

Oli kyllä aivan nappiostos kun alkukesästä ostettiin tinyloven sitteri/kehto sydeemi! Siinä on tuo värinäominaisuus niin en tiedä onko vähän masuvaivaa tytöllä, niin heti rauhoittuu kun laittaa värisemään ja jos sammuttaa alkaa kitinä!

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app

Oletteko te ostaneet niitä koliikki tuttipulloja? Mä ajattelin hankkia niitä kun mun ystävä sanoi että ne on hyviä ja niitä myydään ihan isoissa marketeissa. Imetysliivejä en ole edes hommannut vielä, kun mun koko on tosiaan pienentynyt nyt siitä mitä se oli joten enhän mä tiedä kuin isot tarttee kunhan maito nousee!? Ei raaski ostaa liian pieniäkään kun täällä taas ei löydy niitä kun liivikaupasta ja hinta n.50e Eli käytävä sitten kun kotiutuu ja tilanne tasoittuu...

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Meillä on käytössä (silloin kun pulloa edes tarttee) anti-colic tuttipullo :) meillekkin ystävä suositteli niitä.. Joo, täällä piti ostaa imetysliivit monta monta kokoa isommat heti kun maito alkoi nousemaan.. :o

Meillä on kanssa noita anti-colic-pulloja (ja tavallisia). Syötöt tapahtuu pääosin noista ensimmäisistä ja maidon säilytys tavallisissa. Jotenkin tuntuu siltä, että pojan on helpompi syödä noista. :)

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

August14, Joo ja mulle sanottiiin et se on aika pieni aika kun ne rinnat on ihan hervottomat jos nyt niikseen menee :) et aika nopeesti se koko tasottuu kun maito nousee ja vauva alkaa syödä enemmän et sit ne liivit voi olla jo hetken kuluttua liian isot?! En sit tiedä.. ja varmaan sekin on ihmis riippuvainen asia.

Täällä tais jossain välissä olla juttua niistä vaippa roskiksista? Ootteko ajatelleet hankkia tai hankkineet ihan virallisen vaippa roskiksen? Mä meinasin etten sitä kallista hanki, koska me asutaan omakotitalossa ja piha roskis on aika lähellä. Muutenkin keittiön roskis tyhjennetään aika usein kun se on pieni niin ajattelin hommata vaan kannellisen roskiksen vaippoja varten vessaan johonka paketoin vaipat omiin pikku pussukoihin ettei ala haista. Ainakin nyt näin alkuun.. ja eihän se alkuun kait ihan hurjana haise ennen kun alkaa syödä kiinteää ruokaa.. vai?? :)

Meillä on tällä hetkellä ihan kanneton astia hoitopöydän vieressä vaipoille. Pelkät maitovaipat alussa ei edes haise. Nyt kahden päivän vaipat tuolla roskissa ja ei mitään hajuhaittaa. Eikä ole kuin kietaistu vaippa pakettin ja niillä teipeillä kiinni.

Pulloja on hyvä olla varuilta, vaikka aikoisi imettää, mulla ainakaan ei maito ollut kunnolla noussut, joten lypsin alkuun ja säilytin maitoa tuttipulloissa jääkaapissa. Ne mam anti colic pullot on hyviä myös siksi kun voi steriloida helposti myös mikrossa, eikä joka päivä ole pakko keitellä.

Ennättäähän noita asioita käydä ostamassa sittenkin kun pääsee kotiin, hyvin on mies selvinnyt tähän asti mun antamista kauppalistoista :p

Meilläkin on nyt hoitopöydän vieressä kanneton roskis ja vessassa sitten kannellinen. Mutta tosiaan, eihän nuo vaipat vielä pahemmin haise. Ja mies vielä laittaa kakkavaipat pikkupussiin ja pussin roskikseen.

Mä olen kans aikoinut ostaa noita anti colic pulloja, muttei jostain syystä ole kaupassa osunut silmään niitä o_O Lypsettyä tulee kyllä melkein päivittäin. Välillä se vaan tuntuu niin turhalta kun saa pumpattua niin vähän kerralla :confused: Mutta jospa se määrä kasvaa tässä kun ahkerasti pumppaa.. Pääsisi isikin sitten kunnolla tyttöä syöttämään. Ja tuo imetystyyny oli kyllä hyvä hankinta! On niin helppo imettää istualteen kun saa sen tyynyn siihen mukavasti tueksi :)

Millier, meillä niitä Mam anti colic pulloja on ollut perus S-marketissa ja tänään ostin yhden citymarketista.
Aika vähän käytetään pulloa, mutta vauva hikottelee paljon, jos parempi pullo auttaisi siihen.
Menee taas aiheen ulkopuolelle, mutta mun suurin lypsy tähän mennessä on ollut 30ml ja se oli molemmista rinnoista yhteensä :p

Täällä niitä pulloja löytyy prismasta, s-marketista, tokmannilta jne. :D täällä paras lypsy on 140ml molemmista rinnoista yhteensä.. Mutta aina ei tietysti tule noin paljoa...

Ootteko huomannut ainun uudet tuttipullot?? Feel good pullot on lasia!! :)

En oo huomannut, mutta jei! Pitääpä tutustua :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

August14, Tyhmä kysymys mutta miksi nuo lasipullot on parempia? Luulis että ne on painavampia ja "vaarallisempia" jos sattuu särkymään.

Kesäbebe kertoikin jo asiaa! :) ja Lisaan sen, että itse niistä tykkään käytössä, helppo pitää puhtaana, ei haalistu samalla tavalla kuin muovi jne. Säästää ympäristöä ;) ;) ihan jokainen käyttäkööt mistä itse tykkää, mutta minä tykkään lasisista pulloista :) tykkään tykkään!

Edellä jo tulikin, lisään vielä ettei tarvia pelätä että naarmuuntuisi sisäpinta. Ja ite kanssa tykkään käytössä, toimii ainakin meillä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä en ole lasiin edes törmännyt. Ei kukaan mulle ole edes sellaisista puhunutkaan! :O

Tietääkö joku, onko mahdollista vaihtaa rattaisiin kennorenkaiden tilalle ilmatäytteiset??

on muuten kauniita nuo ainun feel good lasipullot, mutta ainakin babystylessa hinta noin tupla verrattuna canpolin lasipulloihin, ja nehän käy myös ainun tuttien (ja sen syöttöratkaisun) kanssa :) ostin niitä yhden aiemmin, varmistin että käy tosiaan noiden kanssa, ja aion ostaa varmaan jonkun lisää. vähänhän meillä on toistaiseksi noille tuttipulloille ollut käyttöä, 2 kertaa oon lypsäny ja kerran on annettu korviketta, mutta kiva silloin kun lypsää, niin säilyttää noissa lasipulloissa :)

Takaisin