Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
meille kans hankintalistalla uus kuivausrumpu.nyt vuos menty ilman kuivuria mut on tää järetöntä ku kuivaustelineitä kämppä täynnä. :DNojoo itekkin mietin et ihan kätevä et olis useampi vaatekerta jos/kun niitä sotkeentuu. Kuivausrumpu toki olis kans varmaan kätevä niin saa nopsaa puhdasta ja kuivaa päälle.
Me testataan saadaanko asennettua isofix mun autoo mut jos ei saa ni auto menee vaihtoon sit uuempaan. En haluais vaihtaa ku tolla on nii hyvä ajotuntuma ja on ku valettu mun kropalle toi muoto ja koko autossa. Mut riippuu nyt tosiaa siitä isofixistä
Näillä viikoilla ei kannata vielä hankintoja tehdä, mutta esikoisen jäljiltä onkin kaikki tallella (alle 2v). Sisarusrattaat tai esikoiselle seisomalauta olisi hankinnassa. Lisäksi vaatteita pitää hankkia, että on oikeaan vuodenaikaan oikeat vaatteet.
[/QUOTE
Kalleimmat hankinnat tehdään viikon 20 jälkeen, mutta kun hankittavana on ihan kaikki, hyvissä ajoin saa aloittaa. Tavoitteena löytää mahdollisimman hyväkuntoista käytettyä. Jos kaikki ostetaan uutena tai ei ole kovin tarkka käytetyn kunnosta ei asiaa tarvinne aloittaa niin ajoissa
Jotenki voin niin samaistua tähän. Mies nauraa kun mulla niin moni asia just keltasta. Tää ois aivan huippu jos rattaat ois myös omaan kkiin sopivat!Mä kattelin jo tänään vaunuja, tilataan vasta talvella. Ihanat olis sellaiset keltaiset vaunut! Ihastuin niihin täysin, en uskaltanut miehelle vielä niistä sanoa
Meidän pitää varmasti googlata joku "vauvan hankintalista uunoille" tyylinen lista, että osataan ostaa asioita.. Pelkään vaan että niillä listoilla on paljon kaikkea turhaa ja pärjäisi vähemmälläkin. Vaunut ja amme pitänee ainakin olla. Ja ehkä jokunen vaate.
Onko täällä teillä, joilla on lapsia ennestään jotain vinkkejä? Mikä on aivan pakollinen hankinta ja mikä ehkä jäänyt turhaksi?
Tähän mennessä olemme hankkineet yhden hauskan vauvan lelun. :D Muuten hankinnat jää varmasti vuoden loppuun. Vaunuja tosin voisi olla hyvä metsästää jo ajoissa, jos haluaa hyvät halvalla. Joulukuisen pk-seudun loskan ja jään maassa hyvät renkaat tuo varmasti tiettyä helppoutta elämään.
Kiitos vinkistä tää kuulostaa hyvältä listalta!Tärkeimmät meillä oli esikoisen kohdalla:
- Vaunut
- Turvakaukalo autoon
- Pinnasänky
- Hoitoalusta
- Tutit
- Tuttipullot
- Sideharsot
- Vauvan puhdistuspyyhkeet
Noilla pääsi jo hyvin pitkälle