hankinnat vauvalle

Joo, en oo viel kauheesti perehtyny, mut mitä googlaamalla löysin, niin ei oikein oo mitään kolmostenrattaita, joihin sais myös vaunukopat kahdelle... Täytyy jossain vaiheessa kysellä facebookin lastenvaunuhullut -ryhmässä, siellä jos jossain tiedetään, et mitä vaihtoehtoja on... :)
 
Mä ostin jo varastoon yhdistelmärattaat :) Taidan olla vähän hullu tai paljonkin :D Oli juuri sellaiset kun haaveilin ja sopuhintaan niin en voinut malttaa mieltäni! Meille tulee siis eemaljungan mondial rattaat valkoisena.. aww :Heartred
 
Mun pitäis myydä noi meidän crescent classicit pois. meil on niiden lisäksi myös britax b-motionit ja quinny zappit. motioneja en varmaan myy pois ennen ku esikoinen ei enää tarvi rattaita. Mut noi zappit täytyy kans myydä sit lähempänä synnytystä, nyt ne on meillä autossa kaukalorattaina.
 
Ite syksyllä pesin esikoisen kaikki pienet vaatteet ja laitoin hyllyyn odottamaan toista. Vaatteita ei oo pakko ostaa löytyy kaikki. Paitsi jos tyttö tulee ni sit ehk joku söpö vaate hommattava, mutta muute kaikki löytyy. Kaks talvi haalaria on poika väreissä, mutta kaksi harmaita ni ei tytöllä haittaa :)

Crescenttejä kans katoin, kun omat esikoisen '14 mallia Finnair rikko viime jouluna. Niin ne haluaisin tokalle, tosin uudempaa mallia. Ellei tupliin päädytä. Hyökkäysvaunu hommaa voi onneks katsoa keväällä, ei oo kiire.
 
Mä en oo vielä hairahtanu ostamaan mitään pikkuvaatteita, kun on ennestään jo kaikki paikat niin täynnä ja se ärsyttää :D Mulla olis muutama kassillinen semmosia vaatteita joita ei tullu käytettyä/oli väärän mallisia ja haluaisin niistä ensin eroon. En vaan tiiä minne ne veis. Missään facekirpparilla ainakin ihan turha myydä mitään kun postareiden jälkeen voittoa jää ehkä 50snt korkeintaan. Ehkä käyn kippaamassa ne hyväntekeväisyyteen.
 
Apua näin ihanat Orionin suomalaismerkkiset keltaiset! Vaunut..mitähän tykkää kuraroiskeista keltainen väri....
 
Mulla oli vaalean beiget yhdistelmävaunut. Ne ei kyl menny mihkään :) Sade säällä tietysti suoja.
 
Meillä hankinnassa tuplavaunut, autoon kaukalo ym härpäkkeet ja sitteri. Muut jutut löytyykin jo valmiiksi esikoisen jäljiltä. :) Tottakai muutama vaate pitää hankkia ihan omaakin mutta ei mitään isompia. Ja varmaan 50kokoisia vaatteita lisää, viimeks kävi köpelösti kun kaikki toitotti että älä osta niitä pieniä paljoa.. no syntyikin pikkulikka jolle 50 kokokin oli liian iso monta viikkoa. :D Siinä mies ravas sitten vauvanvaate ostoksilla kun kotiuduttiin.
 
Meillä Nanna sama. Oli vaan pari 50cm ja ne menikin sit parikuiseks asti.
 
Meillä oli kyllä 50-senttisiä vaatteita onneksi ja aika pitkään ne meni ku typy oli syntyessään 47cm pitkä.
Nyt varmaan täytyy ostaa varmuuden vuoksi jotain 44cm vaatteita myös... :)
 
Balaceni, varmaan kannattaa varmuuden vuoksi kun kaksoset tulossa. :)
 
Takaisin
Top